Leivän päälle 1 gotler 2 jahti 3 sipulitee 4 balkan 5 lauantai 5 wursti tai kannuswursti makkara
Nainen mikä suosikkisi
22
283
Vastaukset
- Anonyymi
Juusto!! Noista sipulitee ja jahti. 🥴
Entinen Eivor- Anonyymi
Sipulitee ja jahti on hyviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipulitee ja jahti on hyviä
On ne!!
Entinen Eivor
- Anonyymi
Lauantai
- Anonyymi
Onhan sekin hyvää ja sopii leivän päälle ja porilaisiin yhtä hyvin kuin jahti ja sipulitee makkarakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sekin hyvää ja sopii leivän päälle ja porilaisiin yhtä hyvin kuin jahti ja sipulitee makkarakin
Porilainen on paras👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porilainen on paras👌
Porilaiset on päälliköitä
- Anonyymi
En syö makkaraa ollenkaan. Yleensä laitan vain pelkkää rasvaa. Joskus harvoin syön broilerifileetä mitä lapseni ostaa, tai kalkkunaa.
- Anonyymi
Prosessoitu punainen liha on syöpäläisten kutsu elimistöön, joten ei makkaraa minulle vaan mielummin kalkkunaa, kanaa tai kalaa (kolmen koon periaate, josta pidän kiinni).
- Anonyymi
Ei kiinnosta nuo huonolaatuiset jauhomakkarat.
- Anonyymi
Etkö oo saanu kullia hetkeen kun olet noin kateellinen?
- Anonyymi
VASTAA! MIKSI POISTAT VIESTIT
- Anonyymi
Wursti. Wursteissa oli jokin kvaliteettiongelma takakuukausina.
Vilma
(Kielimakkaraa silti mieluummin.)- Anonyymi
Wurstin tuotteissa onkin vain avainlippu, ei joutsenlippua. Niissä on vissi ero. Suomalaiset raaka-aineet ovat ainakin vielä laadukkaampia kuin vaikkapa Puolalaiset tai Brasilialaiset. Puhumattakaan Kiinasta tai Vietnamista tuoduista, joita siis eräät "kotimaiset" valmistajat käyttävät lihajalosteissaan...
- Anonyymi
En huoli noista mitään. Otan kaikki tuollaiset pois leivältäni. Yleensä laita leivälleni juustoa. Joissain tilanteissa voin huolia leivälle kalkkunaleikettä, metvurstia tai vaikka maksamakkaraa, mutta mun vähäisen käyttöni takia sellaisia ei kannata erikseen hankkia.
- Anonyymi
6 Savupalvattu possu.
En oikeastaan syö leipää. 🤔
Muistan kyllä, kun olin 5-6 vuotiaana parikin eri kertaa viikon sairaalassa, koska silloin ennen vanhaan sairaalassa oltiin operaatioiden jälkeen aika pitkään ja minun kyynärpäätäni operoitiin. - Äiti ja isä kävivät minua siellä katsomassa ja kertoivat, että seuraavana päivänä eivät pääse (koska isällä oli joku kokous eikä äiti ajanut autoa), mutta kahden päivän päästä tulevat kyllä. Minä aloin itkeä ja äiti hyvitteli minua ja kysyi, mitä herkkua hän toisi minulle sitten kun he taas tulevat. Minä halusin ranskanleipää ja sen päälle lauantaimakkaraa.
Vastaan siis: lauantaimakkaraa. 🙂Ei mikään noista. Syön leivän päällä juustoja, kasviksia, avokadoa, kananmunaa ja raejuustoa.
Mikä edes on sipulitee? Erikoisen kuuloinen makuyhdistelmä 🤔- Anonyymi
Kalkkunaa tai juustoa.
- Anonyymi
Hyvä leipä ei oikeastaan vaadi päällensä yhtään mitään. Jos nyt jotain haluan, niin sitten kotimaista täyttä voita tai laadukasta extra virgin oliiviöljyä tilanteen mukaan.
- Anonyymi
Jos ois pakko, niin kaikki noi käy, sen hetken ohittamiseen... Nyt pidän leivällä paahdettua paprikaa ja sipulia sekä majoneesia.
- Anonyymi
Lihansyönti lisää tehokkaasti suolistosyöpiä. Paha saa palkkansa, se on ihan oikein.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31911983Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15611107Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2626451Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2325256Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1783720- 1743568
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin532563Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292000Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121854Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi181751