Laitan tuohon Tullin hakemukseen myös jotain.

Anonyymi-ap

Teen jotain samalla, kun täytän tuota hakemusta ja oon tehnyt tuota työhakemusta monta päivää.

He näkee omalta koneelta, että miten toimin ja minä kirjoitan vain loppuun miksi olen toiminut noin enkä niin, kuin yleensä toimitaan.

Minä opettelen samalla uusia tapoja ja minusta tuo tapa kyllä toimii jos se tehdään näin niin, kuin minä aloin tekemään.

Muistin mitä minulle on kerrottu ja minulla välähti, että ” Ai niin valtion koneilta näkee mitä teen ja ei minun tarvi, kuin perustella asia eli miksi toimin noin.”

3

183

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota Leevo Aihkilta suositus.

• Anonyymi

Muistin ihan sen, että kunta palkkas työllisyysvaroilla töihin ja nuo varat oli luotu sitä varten, että opitaan tekemään töitä ja kunta vakinaistaa työllisyysvaroilla palkatut.

Onneksi olen YMMÄRTÄNYT sentään KÄYDÄ TÖISSÄ niin voin todistaa, että kunta EI PAHEMMIN ole minua TYÖNTEKIJÄNÄ ARVOSTANUT koskaan.
      Kunta yritti tehdä KEHITYSVAMMAISEN minusta, mutta minä lähin NORJAAN TÖIHIN!

• Anonyymi

Mä voin jo nyt sanoa, että et saa paikkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe