Teen jotain samalla, kun täytän tuota hakemusta ja oon tehnyt tuota työhakemusta monta päivää.
He näkee omalta koneelta, että miten toimin ja minä kirjoitan vain loppuun miksi olen toiminut noin enkä niin, kuin yleensä toimitaan.
Minä opettelen samalla uusia tapoja ja minusta tuo tapa kyllä toimii jos se tehdään näin niin, kuin minä aloin tekemään.
Muistin mitä minulle on kerrottu ja minulla välähti, että ” Ai niin valtion koneilta näkee mitä teen ja ei minun tarvi, kuin perustella asia eli miksi toimin noin.”
Laitan tuohon Tullin hakemukseen myös jotain.
Anonyymi-ap
3
183
Vastaukset 3
- Anonyymi
Ota Leevo Aihkilta suositus.
- Anonyymi
Muistin ihan sen, että kunta palkkas työllisyysvaroilla töihin ja nuo varat oli luotu sitä varten, että opitaan tekemään töitä ja kunta vakinaistaa työllisyysvaroilla palkatut.
Onneksi olen YMMÄRTÄNYT sentään KÄYDÄ TÖISSÄ niin voin todistaa, että kunta EI PAHEMMIN ole minua TYÖNTEKIJÄNÄ ARVOSTANUT koskaan.
Kunta yritti tehdä KEHITYSVAMMAISEN minusta, mutta minä lähin NORJAAN TÖIHIN! - Anonyymi
Mä voin jo nyt sanoa, että et saa paikkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47911
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547