Kiitos teille jotka taistelitte persujen mielettömyyttä vastaan ja yöpäivystys säilyy Kouvolassa!!!!
Kumarrus ja kiitos kaikille mielenosoittajille RATAMO
14
282
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoi persujen puntti tutisemaan..
- Anonyymi
Siinä vain hameenhelmat heilahti kun mieli muuttui.
- Anonyymi
Pyssy-vornanen ampuu ilmaan ! petturipersut tuhoaa suomea ja kansa nukkuu...
- Anonyymi
Petosjytky tuhoaa suomen. Oman maan köyhät petettiin täysin, ja ne kaikki kohtuuttomat heikennykset.. Ja petturipurra sanoi TV haastattelussa ennen vaaleja : " köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se ei käy!". Je Juudas petti täysin sanansa !! Huijas äänet..
- Anonyymi
Jep ! Kuukleen : sosiaaliturvan leikkaukset 2024.
- Anonyymi
Ja lisäksi: valtionvelan kasvuennuste 2024.
- Anonyymi
oletkin kouvolan rolli,missä nainen onko näkynyt josta jauhat alati?
- Anonyymi
Asiaa puhutaan täällä. Persujen näytöt on annettu.
- Anonyymi
Persujen mielettömyyttä voi teitä herne aivoja😀😀😀😀
- Anonyymi
Mitä mieltä itse olit persujen päätöksestä lopettaa yöpäivystys Kouvolassa?
- Anonyymi
Porukassa on voimaa, päivystys säilyy!! Mahtaa persua harmittaa?
- Anonyymi
Tämä luuserihallitus on ollut tuhoamassa Suomea nyt reilun vuoden. Sinä aikana on Suomen velkataakkaa kasvatettu 2 miljardin euron kuukausitahdilla. kokkareet ja persut tuhoaa hölmöilyllään Suomen.
- Anonyymi
Sheikkiä harmittaa
- Anonyymi
Kouvolassa niin sairaita ihmisiä, että joutuu hoitamaan yötäpäivää. Ratamo on aivan turha lenkki. Jos on todella niin sairas ettei voi odottaa aamuun niin kannattaa mennä suoraan Kotkaan. Ratamosta ei apua saa. Aivan turha kulu taas yhteiskunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882