Melkeen valmis hakemus

Anonyymi-ap

Pitää miettiä miksi haluan Tulliin oppisopimuksella töihin...

Kyllä koen, että kyseessä on Suomen kansan etu mutta SYYLLISTYTÄÄNKÖ me alkuperäiset suomalaiset PETOKSEEN jos haen töihin ja tunnustan mitä olen puuhaillut!?

Minut oli palkattu yhden työtodistuksen mukaan Ivalon toimintakeskukseen KEHITYSVAMMAISEKSI TÖIHIN.
INARIN KUNTA OLI VIELÄ TYÖNANTAJA!
EN OLE VARMA ONKO KYSEINEN HENKILÖ KUOLLUT JOKA TYÖTODISTUKSEN OLI KIRJOITTANUT!

INARIN KUNTAHAN ON ITSE VALTION TYÖLLISYYSVAROILLA LAITTANUT MINUT OSASTOAPULAISTEN TEHTÄVISTÄ OPETTELEMAAN OLEMAAN KEHITYSVAMMAINEN JA MINUA SYYTETÄÄN KUNNIANLOUKKAUKSISTA VAIKKA OLEN OPPINUT KEHITYSVAMMAISEKSI TÖISSÄ!

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko nyt, sun paikka on jossaan parantolassa, et käy enää täysillä, tai ehkä liikaakin. Jokainen näkee että olet henkisesti epätasapainoinen.

      Miksi et mene hoitoon?

    • Anonyymi

      Tuo on minun henkilökohtainen työtodistus joka oikeuttaa olemaan KEHITYSVAMMAINEN enkä SYYLLISTY edes RIKOKSEEN, koska olen ollut töissä opettelemassa.

      Sanoin itseni irti ja lähin NORJAAN töihin.

      Kehitysvammaiset tekee käsitöitä Toimintakeskuksessa. Ainakin ennen tekivät ja tuossa luki vielä missä olin ollut käsityöntekijänä.

      Olen yhdeltä ammatilta KEHITYSVAMMAINEN, mutta muuten olen terve ja ei ollut tuolloin todettu edes ADHD:tai!

      Ammatti kehitysvammainen on kyllä ammatti sekä turva joka antaa RAJATTOMAT oikeudet!
      Tarvii vain sanoa : Olen terve, mutta teen välillä työttömänä KEHITYSVAMMAISENA töitä!

      On niitä HUONOMPIAKIN töitä opittu tekemään, mutta TULLISSA olen varmaan PARHAIMMILLANI!

      Saan velat anteeksi, asunnon, auton ja TYÖPAIKAN koska ammatti KEHITYSVAMMASTA TARVITAAN JOKA PAIKASSA APUNA!

      MINÄ KATON JA TEKASEN NIIN VELAT MUUTTUU SAATAVIKSI!

      Oon niin vanha ammatti kehitysvammainen, että voin kouluttaa ammatti kehitysvammaisia!

      • Anonyymi

        Lainaten Presidentti Stubbin sanoja : Kiitos Inarin Kunta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaten Presidentti Stubbin sanoja : Kiitos Inarin Kunta!

        Onneksi jäin miettimään syytä miksi haluan Tulliin töihin enkä täyttänyt hakemusta loppuun niin kuin normaalisti teen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi jäin miettimään syytä miksi haluan Tulliin töihin enkä täyttänyt hakemusta loppuun niin kuin normaalisti teen.

        Presidenttinä minusta olis ollut todella paljon hyötyä, mutta en kelvannut edes ehdokkaaksi vaikka noin luja työtodistus on ollut kohta 30vuotta minulla käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Presidenttinä minusta olis ollut todella paljon hyötyä, mutta en kelvannut edes ehdokkaaksi vaikka noin luja työtodistus on ollut kohta 30vuotta minulla käytössä.

        Toiset syntyy kehitysvammaisia niin Inarin kunta on palkannut minut TYÖLLISYYSVAROILLA Ivalon toimintakeskukseen töihin niin opin KEHITYSVAMMAISEKSI!

        Kunnanjohtajana olisin RULLANNUT miljoonia tähänkin kuntaan rahaa, kun olisin ilmoittanut " Olen sentään Inarin kunnan ainut AMMATTI KEHITYSVAMMAINEN joka on töissä ollut oikein opettelemassa näitä KEHITYSVAMMAISTEN toiminta tapoja ja nämä on Korkeasti koulutettuja jotka täällä räpineet kunnan taloutta menemään!'

        Yksi ammatti kehitysvammainen pystyy teoriassa pelastamaan koko Suomen, mutta kyllä kehitysvammainen pitää töihin saada niin siitä on jotain hyötyä!


    • Anonyymi

      Kyllä sä pääset tulliin töihin., ota ykältämsuositus että olet mettäsaami. Pro maximus,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe