Unohdin kertoa.

Anonyymi-ap

Torstaina kattelin naapurin katolle, kun Välitalo oli siellä yksin töissä…
Seiso katolla tikkaiden päällä säätämässä ANTEENIA!

Piti ottaa ihan kahvia kuppiin juoda saamalla, kun katselin ja selostin isälleni että ” Helvetti Välitalo on YKSIN TÖISSÄ TUOLLA Vxxxxxx katolla ja viimeksi sillä oli 2 miestä töissä kaverina…”

En kehannu sanoa, että ” Noin kallillaa autolla ajaa eikä ole VARA OSTAA EDES TURVAVALJAITA!”

Rouva näky tänään kaupassa ja oli aika kärtysen näkönen niin, kuin AINA…

5

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Join kahvia sekä jännäsin samalla, että tippuuko Välitalo sieltä katolta alas.
      Viitasen Lassen leski olis saanut hyvät korvaukset jos noin olis käynyt.

• Anonyymi

Samana päivänä Noki-Boy oli keskustalaisen piippua nuohomassa ja näky demarin auto pihalla joten en viittiny katella mitä he siellä puuhaa.

Noki-Boy on kokoomuslaista sukua joten huvitti vaan, kun näin että naapurissa nuohotaan piippua 3 puoleen voimin.

Me ollaan puolueettomia, koska puolue politiikka on RASISMIA!

• Anonyymi

Boy ja kaksi nokikeppiä.

• Anonyymi

Ivalossa KESKUSTA ajelee KOKOOMUKSEN ENTISIÄ HYGIENISIÄ PASKAN KULJETUKSIA.

Eihän Hygi-kyydin NOKI-BOY kunnioita itsekkään sukunsa perinteistä KOKOOMUSLAISUUTTA.
        Sanoin hänelle, kun oli nuohoamassa erään entisen asiakkaan mökin piippua ” Sinähän olet myös PALOTARKASTAJA.”
        Kyllä hän tiesi, että olen käynyt vanhemman panostajan koulutuksen ja hän säpsähti, kun sanoin noin.

Sano ” Niinhän minä olenkin!”
        Kerroin hänelle, että minulla on todettu adhd ja minusta tuntuu että sinulla on myös!

Oli pesulassa töissä ja toimi vähän samalla tavalla niin, kuin minä. Adhd on ylisosiaalinen ja ns kaikkien kaveri, mutta sitten kun väsytään niin kaikki on ihmeissään koska DURACELL ihmiset jämähtää paikalleen ja eivät jaksa enää tehdä mitään.

Adhd ihmisenä minulla on OIKEUS nykysin ARVOSTELLA KAIKKIA IHMISIÄ, koska olen kunniaton ja ei minun tarvi kunnioittaa ketään!

200-400 euroa sakkoa on pieni hinta siitä, että saa vapaasti jatkaa toisten ihmisten ARVOSTELUA!

Välitalon rouva on yhtä RYPPYSEN sekä KÄRTYSEN NÄKÖNEN, mutta HE EI KUULU ONNEKSI MINUN TUTTAVA PIIRIIN!

• Anonyymi

Pandakarhu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      157
      6384
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      50
      1826
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1494
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      51
      1089
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1029
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      951
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      940
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      908
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      885
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      877
    Aihe