Unohdin kertoa.

Anonyymi-ap

Torstaina kattelin naapurin katolle, kun Välitalo oli siellä yksin töissä…
Seiso katolla tikkaiden päällä säätämässä ANTEENIA!

Piti ottaa ihan kahvia kuppiin juoda saamalla, kun katselin ja selostin isälleni että ” Helvetti Välitalo on YKSIN TÖISSÄ TUOLLA Vxxxxxx katolla ja viimeksi sillä oli 2 miestä töissä kaverina…”

En kehannu sanoa, että ” Noin kallillaa autolla ajaa eikä ole VARA OSTAA EDES TURVAVALJAITA!”

Rouva näky tänään kaupassa ja oli aika kärtysen näkönen niin, kuin AINA…

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Join kahvia sekä jännäsin samalla, että tippuuko Välitalo sieltä katolta alas.
      Viitasen Lassen leski olis saanut hyvät korvaukset jos noin olis käynyt.

      • Anonyymi

        Samana päivänä Noki-Boy oli keskustalaisen piippua nuohomassa ja näky demarin auto pihalla joten en viittiny katella mitä he siellä puuhaa.

        Noki-Boy on kokoomuslaista sukua joten huvitti vaan, kun näin että naapurissa nuohotaan piippua 3 puoleen voimin.

        Me ollaan puolueettomia, koska puolue politiikka on RASISMIA!


    • Anonyymi

      Boy ja kaksi nokikeppiä.

      • Anonyymi

        Nokikeppi on kuuluu sanoihin jotka on rasistisia.
        Noki-Boy on myös rasistisia sanoja ja eihän kyseinen Noki-Boy ole edes enää nykysin poika vaan kyllä hän on minusta jo MIES.

        Noki-Boy suora muunnos ” nääkeri pojasta ( ä=e)”

        Kokoomuslaiset saa käyttää mitä nimiä yrityksillä.

        Roska-auto kulki nimellä HYGI-KYYTI ja roska-auto EI OLE HYGIENIN, mutta KOKOOMUSLAISET SAA VALEHDELLA NIIN PALJOKO HALUAVAT!!!!

        En ole kysyny edes Aleniukselta ” Onko nämä sinunki PASKAN KULJETUSAUTOT yhtä HYGIENISIÄ mitä HYGI-KYYDIN AUTOT?”

        Alenius on keskustalainen eli on niitä KÄRNÄN puolue tovereita!
        Sen voin kyllä suoraan kirjoittaa tähän, että EN OLIS IKINÄ
        USKONUT että Ivalon automies suvusta jotka on olleet vahvoja SKDL:n SUPI KARVALAKKI MIEHIÄ vetää KESKUSTALAISINA KARVALAKIT päähän ja ilmottaa INARILAISESSA ” Me ollaan AUTOMIEHIÄ”

        SKDL:stä tuli puolueettomia niin, kuin KOMMUNISTEISTA.
        Puolue poliitikat RASISMIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nokikeppi on kuuluu sanoihin jotka on rasistisia.
        Noki-Boy on myös rasistisia sanoja ja eihän kyseinen Noki-Boy ole edes enää nykysin poika vaan kyllä hän on minusta jo MIES.

        Noki-Boy suora muunnos ” nääkeri pojasta ( ä=e)”

        Kokoomuslaiset saa käyttää mitä nimiä yrityksillä.

        Roska-auto kulki nimellä HYGI-KYYTI ja roska-auto EI OLE HYGIENIN, mutta KOKOOMUSLAISET SAA VALEHDELLA NIIN PALJOKO HALUAVAT!!!!

        En ole kysyny edes Aleniukselta ” Onko nämä sinunki PASKAN KULJETUSAUTOT yhtä HYGIENISIÄ mitä HYGI-KYYDIN AUTOT?”

        Alenius on keskustalainen eli on niitä KÄRNÄN puolue tovereita!
        Sen voin kyllä suoraan kirjoittaa tähän, että EN OLIS IKINÄ
        USKONUT että Ivalon automies suvusta jotka on olleet vahvoja SKDL:n SUPI KARVALAKKI MIEHIÄ vetää KESKUSTALAISINA KARVALAKIT päähän ja ilmottaa INARILAISESSA ” Me ollaan AUTOMIEHIÄ”

        SKDL:stä tuli puolueettomia niin, kuin KOMMUNISTEISTA.
        Puolue poliitikat RASISMIA.

        Ivalossa KESKUSTA ajelee KOKOOMUKSEN ENTISIÄ HYGIENISIÄ PASKAN KULJETUKSIA.

        Eihän Hygi-kyydin NOKI-BOY kunnioita itsekkään sukunsa perinteistä KOKOOMUSLAISUUTTA.
        Sanoin hänelle, kun oli nuohoamassa erään entisen asiakkaan mökin piippua ” Sinähän olet myös PALOTARKASTAJA.”
        Kyllä hän tiesi, että olen käynyt vanhemman panostajan koulutuksen ja hän säpsähti, kun sanoin noin.

        Sano ” Niinhän minä olenkin!”
        Kerroin hänelle, että minulla on todettu adhd ja minusta tuntuu että sinulla on myös!

        Oli pesulassa töissä ja toimi vähän samalla tavalla niin, kuin minä. Adhd on ylisosiaalinen ja ns kaikkien kaveri, mutta sitten kun väsytään niin kaikki on ihmeissään koska DURACELL ihmiset jämähtää paikalleen ja eivät jaksa enää tehdä mitään.

        Adhd ihmisenä minulla on OIKEUS nykysin ARVOSTELLA KAIKKIA IHMISIÄ, koska olen kunniaton ja ei minun tarvi kunnioittaa ketään!

        200-400 euroa sakkoa on pieni hinta siitä, että saa vapaasti jatkaa toisten ihmisten ARVOSTELUA!

        Välitalon rouva on yhtä RYPPYSEN sekä KÄRTYSEN NÄKÖNEN, mutta HE EI KUULU ONNEKSI MINUN TUTTAVA PIIRIIN!


    • Anonyymi

      Pandakarhu

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe