ojasta

allikkoon

Olen hiukan huono tekemään aloitetta naisten kanssa, joten rustasin ilmoituksen. Sisko otti hyvän kuvan ja fiksuna kaverina tein hyvän tekstin. No niin, tosiasiat ovat seuraavat: Tiedän olevani ns.komea mies ja se näkyy myös ilmoituksen kuvassa. Kuukauden aikana sivulla on käynyt 196 naista, joista 2!! lähestyi viestillä ja 3!!! lähetti flirttimerkin. Seurailin "liikennettä" sivulla päivittäin ja huomasin että jotkut naiset kävivät sivulla melkeimpä päivittäin mutta eivät osoittaneet kiinnostustaan millään lailla.
Onko se nyt vaan näin, että se täällä netissäkin miehen tehtävä se aloite? Minä raukka kun luulin, että se voisi olla minulle helpompi tilanne.
Aivan, piti vielä sanoa, että sain myös pari veemäistä viestiä, olin kuulemma hakemassa helppoa panoa eli asiallinen ilmoitus hyvällä kuvalla= ei pitäisi olla deittipalvelussa ja jos on niin hakee vain helppoja kaatoja.Ilmoitin toiselle näistä naisista olevani vähän ujo noin niinku ensitapaamisissa ja kyselin, että mistä kenkä puristaa. Tyttö haistatti vi##t ja poistui palvelusta. Että silleen.

Mies 32

14

3331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      Voi sinua...en minäkään ymmärrä moista käytöstä. Itselleni taas ei tule kuin vain ja ainoastaan varattujen miesten panoseura-viestejä, jonka vuopksi en uskalla kivannäköisiä miehiä lähestyä juurikaan. Pelko on aina että tuokin "valehtelee" siviilisäätynsä. Kannattaa rohkaistua ja lähetellä itse niitä flirttikutsuja ja jutella vaikka chat-huoneessa. Reaaliaikainen keskustelu selvittää nopeasti sille vastakumppanillekkin millä mielellä olet liikenteessä. Sinkku-ystävättärilleni satelee juuri näitä varattujen viestejä, mutta sinkkumiehet vaan katselevat kuvia??? Eli kummallakin puolella löytyy samoja vikoja....Tsemppiä etsintään! :-)

      • wonkaajat

        pilaavat koko palstan idean.Sitäpaitsi jos varatun miehen vaimo pihtaa on se osoitus miehen rakastajan taidoista parhaimmillaan.Kuinka voisi heittäytyä sinkkua kohtaan niin helläksi ja huomaavaiseksi rakastajaksi kun vaimo on kotona kärsien juuri niiden puutetta?!Ei mahdu minun kaaliini.Ollaan sitten niin himokkaita rakastajia salassa kun vaimo on haukuttu kotona niin pataluhaksi ettei voi enää sen körilään kannsa saada orgasmia.Siksi vaimo pihtaa kun ei halua vaan miestä tyydyttää kun mies on vienyt mahdollisuuden nautintoon naiselta moitteillaan.Moitteet voi koskea naisen ulkonäköä,lastenhoitoa ja ihan vaan persoonaa kohtaan.Ja sehän se on suurin synti se ikääntyminen.Kun miestä ei kiihota enää oma vaimo,pitää saada nuorta pimperoa,niin eiku treffi palstalle terrorisoimaan.


    • Ikoska

      Ihmetyttää moinen käytös.
      Itseäni lähinnä pelottaa vastata ilmoituksiin, vaikka mieli tekisi kiinnostavan osuessa kohdalle. Tapasin nimittäin ex-avomieheni erään toisen palvelun kautta monia vuosia sitten. Jälkeenpäin kävi ilmi, että hänellä oli edelleen eri nimimerkeillä ilmoituksia ja hän petti minua yhdessäoloaikanamme monta vuotta. Ja muutamia juttuja olen kuullut, että vaimo/kihlattu/tyttöystävä on löytänyt oman miehensä ilmoituksen, joissa kertoo olevansa vapaa ja lapseton, vaikka elämäntilanne onkin aivan päinvastainen.
      En halua tällä mollata sinua, sinulla varmasti on puhtaat jauhot pussissa, koska täällä asiasta kerrot ja ihmettelet. Mutta monella saattaa vaikuttaa "typerään" käytökseen huonot kokemukset. Mielestäni se ei kuitenkaan anna oikeutta hyökätä ja "kiusata" viattomia, jotka eivät ole osoittaneet tehneensä/tekevänsä mitään loukatakseen tai huijatakseen toista. Mutta niihinkin ällöttäviin tapauksiin täällä valitettavasti törmää. En oikein ymmärrä, miksi toiselle, vaikka tuntemattomallekin, pitää tehdä pahaa, valehdella ja huijata...mitä siinä voittaa? Vai onko joidenkin mieli niin sairas, että saavat siitä mielihyvää, kun toinen kärsii...vai onko millään enää mitään väliä.
      No tästähän vuodatus tuli, anteeksi siitä. Taisin poiketa alkuperäisestä kysymyksestä aivan hakoteille...
      Hyvää jatkoa sinulle kuitenkin, toivottavasti sinua onnaa paremmin näillä markkinoilla.

    • Nainen 60-lukuinen

      Hei!

      Ymmärrän turhautumisesi kyllä. Mutta miksen klikkaisi auki profiilia, jos sellainen on siinä aloitussivulla ja kuva vaikuttaa "kivalta". Katsottaviksihan nämä profiilit tänne laitetaan. Se, etten sulle viestiä/flirtt. laita johtuu siitä, että olemme eri vuosikymmenillä. Ja kyllähän useat naiset arkailevat ottaa yhteyttä mieheen, jonka ulkonäkö on tavallista parempi.
      Harvat ajattelevat, että mies on vain ujo, siksi ilmoitus. Harvat uskovat, että hyvännäköiselle miehelle riittää se, että nainen on "suht´koht ok-näköinen". Niin se vain on, ikävä sinänsä.

      Itse olen aktiivinen palstalla yhteydenotoissani. Ilman omaa aktiivisuutta ei taida paljon tapahtua.
      Turhautumista mulle aiheuttaa tämän käytössä se, että joidenkin kanssa alkaa mukavasti viestintä, mutta sitten se lopahtaa. Itse juuri sen takia haluaisinkin mahdollisimman pian TAVATA LIVENÄ miehen, joka mua kiinnostaa.....Voi mennä hyvä nainen hukkaan muuten.. :))

    • rohkeampiko?

      Voi olla naisten tapa tai tyyli käydä sivulla useaankin otteseen ja odottaa, että mies heittäisi jonkinlaista viestiä, kun huomaa.. Eli naisten luontainen tyyli olla "saalistettavana"? ;D

      Tosin outoa minun mielestäni. Itse lähetän kyllä viestin, jos kiinnostava löytyy! Ja parhaani mukaan yritän myöskin vastata jotain, jos minulle tulee viestejä. Tosin siinä olen alkanut olemaan jo ylivarovainen, koska olen huomannut, ettei kannata aina kohteliaisuuttaan vastata, koska toinen osapuoli voi siitä innostua "liikaa" ja sitten huomaakin jo olevansa tilanteessa, että toinen osapuoli alkaa arvostella muita kirjoituskumppaneita..

      Että mustasukkaisuus se täälläkin jyllää ;) Itse vastaan yleensäkin mielummin vain valokuvallisille.. sitä tulee vainoharhaiseksi! Entäs jos tämä nyt onkin se sama tyyppi joka heittäytyi mustasukkaiseksi ja nyt toisella nimimerkillä alkaa ahdistelemaan.. ja testaamaan.. Että siksi valokuvalliset saa lähes poikkeuksetta ainakin minulta vastauksen!

      Vielä sun tekstiisi.. nuo naiset ovat käyttäytyneet naurettavan lapselliseti.. toivotan onnea että kohtaat kypsemmän ihmisen ;)

    • ihannenaiseen?

      Millaisen tekstin laadit Ihannenainen-kohtaan, sinne alalaitaan?
      Jotkut ihan hyvännäköiset miehet tai muutoin vain kiinnostavan profiilin laittaneet eivät ole kuitenkaan nähneet yhtään vaivaa ihannenainen-listassa, joten kyllä se vaan helposti tuo mieleen, että tyyppi on niin epätoivoinen, että sille kelpaa "reikä kuin reikä."

      Minäkään en ole samalla vuosikymmenellä kuin sinä, joten en osaa tarkemmin ottaa kantaa ilmoitukseesi, saati kuvaasi.

      • komistus

        Ihannekumppani? Siis et jos ei laita tiukkoi ulkoisii vaatimuksia on epätoivoinen? Voisiks esineellistää miehii hiukan lisää vielä?


      • allikko

        Ikään laitin -8 vuotta omastani ja pituuteen 30 cm toleranssi alkaen 155. Itse olen yli 180cm. Ihannekropan ilmoitin olevan "normaali". Mun mielestä pitää olla hiukan liikkumavaraa kriteereissä ettei mahdollinen morsian jää sentin tai kilon päähän. Niin, painoihanteeni oli 50-70 kiloa ja akateemisetkin saivat vastata.


      • Peetu76

        tuolla ihannenais kohdalla voi kyllä rajata pois sellaisiakin naisia jotka viehättäisivät kasvokkain. Varsinkin niillä paino/pituus osioilla. Ei minulla ole ainakaan kilogrammantarkkuudella olevaa käsitystä siitä minkäpainoinen nainen alkaa olemaan liian lihava ollakseen mielestäni haluttava tai minkäpainoinen liian ruipelo.


    • komistus

      Täält ole löytyny muuta ku epävarmaa ja epäilevää sakkia. Ihan perseestä koko nettitreffailu nykyään! Pari vuotta takaperin oli mahollist saada takasi kohtelias vastaus vaikka muiduu ei kiinnostanu. Nyt ykskin akka rupes tenttaa kuka oon ja useemmin ku useesti noi vetää jotai ihme johtopäätöksii ja sit se on moro.

      • syyttelet.

        Minuunkaan ei ota yhteyttä kuin ukkomiehet ja jotkut moninici pölvästit.Kuka tän sairastutti tän treffipalstan?Tyrkyttäjät pettäjät kieroilijat.Olen varma että siellä on oikein köörejä jotka pitää listaa selätetyistä ja höynäytetyistä naisista ja neidoista.Ainahan hullut pesiytyy nettiin.Ei voi muuta enää sanoa.


      • oink
        syyttelet. kirjoitti:

        Minuunkaan ei ota yhteyttä kuin ukkomiehet ja jotkut moninici pölvästit.Kuka tän sairastutti tän treffipalstan?Tyrkyttäjät pettäjät kieroilijat.Olen varma että siellä on oikein köörejä jotka pitää listaa selätetyistä ja höynäytetyistä naisista ja neidoista.Ainahan hullut pesiytyy nettiin.Ei voi muuta enää sanoa.

        Enpä ole kauheasti täällä aikaa viettänyt, mutta silti on käynyt selväksi, ettei treffipalvelu jätä jalansijaa tavalliselle, fiksulle nuorelle miehelle ainakaan.

        1) Kuten jo todettu, palvelu on täynnä vonkaajia, "perheellisiä sinkkuja", pervoja, jne. Kunnon pohjasakkaa. Ennen tähän palveluun tutustumista en olisi ikinä uskonut, että sellaisia on edes olemassa - siis huh huh. Vaikka täällä kirjoitetut jutut olisivatkin osaksi sävellettyjä, on niissä varmasti perääkin. Johtopäätös: naiset saavat niin paljon namusediltä viestejä, että suhtautuvat melkoisella varauksella kaikkien lähestymisiin. Lisätään tähän vielä naisten logiikka ja tapa tulkita viestejä uskomattomalla epäonnistumisprosentilla niin sekasotku on valmis.

        2) Liittyen edelliseen, naiset saavat paljon lähestymisyrityksiä, ja pissa saattaa nousta päähän. Jotkut ovat täällä vain pitämässä hauskaa, vähät välittämättä toisten aikeista. On kivaa, kun miehet kuolaavat perässä. Parin viestin jälkeen on monesti tullut pakit, tai siis pikemminkään sen jälkeen ei ole enää kuulunut yhtään mitään. Jäätävää. Vaikka profiilissa kerrotaan, ettei haeta kuin kaveriseuraa, silti kuvan vaihtamisen jälkeen yhteys katkeaa. Enkä muuten omasta mielestäni ole ollenkaan hassumman näköinen. Ei siinä mitään, ettei toinen rakastu digimuodossa olevaan kuvaan, mutta jos kaveri hylätään yhden kuvan perusteella, tuntuu se jo oudolta. Onnea vaan unelmien prinssin metsästykseen!

        Kertaakaan en ole kuvalliseen profiiliin vastannut, sen jo tyhmempikin tajuaa pelkästään lukemalla vieraskirjan vonkuviestejä. Fiksumpi ihminen hukkuu niiden joukkoon nopeasti, eikä ainakaan minulla ole kiinnostusta/aikaa pommittaa ketään jatkuvasti. Jotenkin tuntuu, että kuvalliset profiilit ovat usein ainoastaan huomion keräämistä varten ja kivaa viihdettä. Typerää yleistämistä, kyllä, mutta varmasti monissa tapauksissa tilanne on juurikin tämä.

        Ja taas mentiin ohi aiheen, mutta sainpahan avautua. :)


    • turha

      täällä netissä ujostella, nolompihan se ravintelissa/rantsussa/kirjastossa pakit saada - heti on todistajia ympärillä.
      Nettipakeista ei kukaan muu tiedä ellei kerro toisille... ;)
      Minusta yksi ihan hyvä tyyli on laittaa niille profiililla vierailijoille flirttikutsu: jos se hyväksytään niin viestiä perään, jos hylätään niin se siitä :)
      Ja ei kun seuraavaa flirttikutsua menemään kunnes pääsee juttuun ja vaikka treffejä sopimaan.
      Ei tehdä tästä niin kauheen vaikeeta kun se kerran on tarkoitus olla helpompaa kuin esim baaritiskillä ;)
      Turha sitä on mietiskellä, että kiinnostikohan tuota kun kävi 7 kertaa profiiliani kurkkaamassa?
      Kysymällä se selviää - minä en ainakaan pahastu yhdestäkään asiallisesta viestistä.
      Haistattelijoille, joihin en itse kyllä ole törmännyt, ei muuta kuin :) :) hymiöitä ja lisää viestejä kivoille tytöille.

      -Komistukseksi kehuttu mies- (ja myös ujo)

    • Opettelija

      Itse olen vasta parina iltana tutustunut, tähän palveluun ja olen käynyt tsekkaamassa muutamia profiileja. Vaikka olen aikuinen nainen, ei rohkeuteni riitä yhteydenottoon, vaikka mieli tekisikin. Surullista, olen sen ajan kasvatti, et kunnon nainen ei tarjoa itseään, vaan mies tekee aloitteen. Nähtävästi pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja uskaltaa! :) Sinulle kuitenkin uskoa, toivoa ja rakkautta, sekää hyvää lähestyvää "Jussia" niin ja muksoa kesänjatkoa :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7431
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2392
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1369
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe