Seurakunta ja sekä kirkko siivottu.

Anonyymi-ap

Papille tein synnin tunnustuksen, koska oli papin virkapuvussa.
Kerroin, että käyn tekemässä siivouksia välillä niin äitini saa vapaata.

Sanoin kyllä, että olen kunnioita loukannut ja ei ole tarkoitus seurakuntaa nöyryyttää eikä PAPIKSI alkaa koska en ehi vaan haen Tullille oppisopimuksella töihin niin OPIN TAVOILLE niin ei tarvi kunnianloukkaus käräjillä jatkuvasti istua.

En kehdannut sanoa, että he jotka nöyryyttää kaikkia minun kautta on Seurakunnan kirkkovaltuustossa päättämässä olleet asioista, mutta he ei ole muistaneet kokouksessa ilmoittaa asiasta.

Maalismaa on hyvä pappi ja rouva on myös ihan hauska.
Minusta hän tuli Hepolan tilalle ja Hepola on kaatanut minut tytöt.
Ei meitä ole haitannut vaikka onkin lestadiolainen eikä häntäkään ole haitannut vaikka minun perheeni on erikoinen

Lapset on kastettu, koska minä olen kuulunut kirkkoon.
Erosin kirkosta, koska Inarin seurakunnassa ei muuta tehneet kuin tappelivat Tunturi-papin virasta.
Varmistin ensi, että pysyykö lapset kirkossa jos minä eroan. Halusin, että lapset saa itse päättää kuuluuko he kirkkoon aikuisena vai ei.
Aloin siivoamaan kirkkoa niin liityin takaisin, mutta ei menny kauaa niin loppu se siivous.

4

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ivalon kirkko on sentään minun KASTEKIRKKO ja minut on kastettu PALJON ENNEN Siirtolan Rainerin ja hänen HAAREMINSA Ivaloon ja Saariselälle muuttoa.
      Yksi asu siellä Toivoniemessä joka oli KÖYHÄINKOTI ja yritin kaunistella asiaa ja kutsuin sitä LASTENKODIKSI...

      • Anonyymi

        Hän joka oli minun mummolassa HUUTOLAISENA KUNTA SIJOITTANUT TOIVONIEMEN KÖYHÄINKODISTA oli palautettu, kun huutolaiset kiellettiin ja asutettiin KUNNALLISKOTIIN.
        Hänet oli pakotettu ottamaan takasin mummolaan.

        Hän on kuollut, mutta sain kuulla että hänellä on veli-puoli joka on minua vähän nuorempi.
        Kuulin että oli istunut POLIISI VANKILASSA, mutta kukaan ei tiedä miksi.
        Jos on osannut yhdistää itsensä minuun niin hän tehnyt jotain pientä niin hän on yhdenvertainen minun kanssa sekä ANTOI kunniaa, koska ei hän ole koskaan edes kuullut tarinoita veljestään.
        Veljensä oli vanhempi mitä minun isä ja hän oli omanlainen, mutta hänen elämän tarina liittyy minuun.

        Ei hän ole koskaan sanonut minulle, että en saa muistella häntä hänen kuolemansa jälkeen.

        Hän tuli enoni kanssa Helsingissä käymään, kun olin käymässä myös.
        Eno kysy minulta: Miksi oot tullu Helsinkiin?
        Vastasin : Olen Enkeliksi opiskelemassa ja osa koulutuksesta käydään Helsingissä.
        Ei kumpikaan sanonut mitään vaan heistä näki, että he hyväksyi tuon niin kuin isäni.

        Kyllä kuuntelin tänäänkin samalla meditaatiota kun olin kirkkoa siivoamassa
        Kirkossa on rauhallinen sekä lämmin tunnelma.
        Sakastin kautta ja en jäänyt juttelemaan, koska minulla kiire ja syy oli HENKISET ystäväni joiden kanssa en ole aikoihin saanut olla rauhassa.

        Ei ole vielä se aika milloin menen Jumalanpalvelusta kuuntelemaan muiden kanssa

        Minun pitää ensin hoitaa työhakemus loppuun ja käräjäoikeuteen lausuma.

        Ennen vanhaan tehtiin ensin työt ja sen jälkeen mentiin kirkkoon Jumalanpalvelukseen.
        Lauantaina käydään saunassa puhdistautumassa ulkoisesti ja sunnuntaina puhdistus tehdään sisäisesti eli henkisesti.

        Minä joudun itse luomaan kunnia sääntöjä niin saan TODISTETTUA, että TIEDÄN kyllä miten kunnialliset ihmiset elää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän joka oli minun mummolassa HUUTOLAISENA KUNTA SIJOITTANUT TOIVONIEMEN KÖYHÄINKODISTA oli palautettu, kun huutolaiset kiellettiin ja asutettiin KUNNALLISKOTIIN.
        Hänet oli pakotettu ottamaan takasin mummolaan.

        Hän on kuollut, mutta sain kuulla että hänellä on veli-puoli joka on minua vähän nuorempi.
        Kuulin että oli istunut POLIISI VANKILASSA, mutta kukaan ei tiedä miksi.
        Jos on osannut yhdistää itsensä minuun niin hän tehnyt jotain pientä niin hän on yhdenvertainen minun kanssa sekä ANTOI kunniaa, koska ei hän ole koskaan edes kuullut tarinoita veljestään.
        Veljensä oli vanhempi mitä minun isä ja hän oli omanlainen, mutta hänen elämän tarina liittyy minuun.

        Ei hän ole koskaan sanonut minulle, että en saa muistella häntä hänen kuolemansa jälkeen.

        Hän tuli enoni kanssa Helsingissä käymään, kun olin käymässä myös.
        Eno kysy minulta: Miksi oot tullu Helsinkiin?
        Vastasin : Olen Enkeliksi opiskelemassa ja osa koulutuksesta käydään Helsingissä.
        Ei kumpikaan sanonut mitään vaan heistä näki, että he hyväksyi tuon niin kuin isäni.

        Kyllä kuuntelin tänäänkin samalla meditaatiota kun olin kirkkoa siivoamassa
        Kirkossa on rauhallinen sekä lämmin tunnelma.
        Sakastin kautta ja en jäänyt juttelemaan, koska minulla kiire ja syy oli HENKISET ystäväni joiden kanssa en ole aikoihin saanut olla rauhassa.

        Ei ole vielä se aika milloin menen Jumalanpalvelusta kuuntelemaan muiden kanssa

        Minun pitää ensin hoitaa työhakemus loppuun ja käräjäoikeuteen lausuma.

        Ennen vanhaan tehtiin ensin työt ja sen jälkeen mentiin kirkkoon Jumalanpalvelukseen.
        Lauantaina käydään saunassa puhdistautumassa ulkoisesti ja sunnuntaina puhdistus tehdään sisäisesti eli henkisesti.

        Minä joudun itse luomaan kunnia sääntöjä niin saan TODISTETTUA, että TIEDÄN kyllä miten kunnialliset ihmiset elää...

        Kyllä TE NÄETTE, kun minä menen Ivalon kirkkoon Jumalanpalvelukseen!


    • Anonyymi

      Minkäs se pappi kaikelle tuollaisella mahtaa. Varmaan kiroili mielessään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe