Jos sanotaan, että kumppanin haku on ohi?
Mitä se tarkoittaa?
14
209
Vastaukset
Että ei hae kumppania (juuri nyt)? Voisko olla noin yksinkertaista 🤔
- Anonyymi
Luovuttanut
- Anonyymi
Ei tarkoita, etteikö voisi tulla suhde, jos sopiva löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarkoita, etteikö voisi tulla suhde, jos sopiva löytyy.
Minun kohdalla se tarkoittaa juuri sitä etten enää koskaan halua uutta kumppania!Päätin niin jo siinä vaiheessa kun olin eroamassa aikoinaan lasteni isästä. Tunsin itseni hyvin jo silloin ja tiesin, että noin kolmekymmentä vuotta parisuhdetta oli riittävästi minulle ja seuraavat kolmekymmentä vuotta haluaisin olla yksin! Olen erityispiirteinen ja ihmiset ja minkäänlaiset suhteet eivät kiinnosta minua ja siksi en halua yhtään uutta ihmistä elämääni, en edes ystävänä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdalla se tarkoittaa juuri sitä etten enää koskaan halua uutta kumppania!Päätin niin jo siinä vaiheessa kun olin eroamassa aikoinaan lasteni isästä. Tunsin itseni hyvin jo silloin ja tiesin, että noin kolmekymmentä vuotta parisuhdetta oli riittävästi minulle ja seuraavat kolmekymmentä vuotta haluaisin olla yksin! Olen erityispiirteinen ja ihmiset ja minkäänlaiset suhteet eivät kiinnosta minua ja siksi en halua yhtään uutta ihmistä elämääni, en edes ystävänä!
Et ole törmännyt vielä minuun. Haluat heti suhdetta siinä kohtaa ja se on laadukas. Ei mitään halpaa vaan toisen arvostamista ja tapailua vaan silloin kun haluaa. Mutta luotettavuutta vaaditaan. Taudit pelottaa.
- Anonyymi
Koeta heittää sille tennispallo tai muu lelu. Hakisko sen? Jos kumppanillasi on vaan väliaikaista masennusta?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Hän on joko löytänyt tai kohdannut jo jonkun tai haluaa mielummin olla yksin kuin epäluotettavan kumppanin kanssa
- Anonyymi
Niin, mahdollisuuksia on monia.
- Anonyymi
Toivo ja usko kateissa hyvään?
- Anonyymi
Lähinnä mietin nyt, onko minulla maksakirroosi.
- Anonyymi
Se tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lauseessa lukee. Joko siitä syystä ettei ole koskaan halunnutkaan uutta kumppania kuten minä, tai sitten siitä syystä että joku muu on jo löytänyt uuden kumppanin!
- Anonyymi
on ruokatunti tuossa kohtaa.
- Anonyymi
Ettei kukaan kirjoittele enää palstalle
- Anonyymi
Siis jatkaa elämää sinkkuna hautaansaakka. Niiku minä, suhteet ei vain onnistu. Tm 53
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904403
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583082Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1182358- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki781912Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608