Jos maksakirroosi diagnosoidaan

Anonyymi-ap

Voiko elää 30 vuotta?

33

270

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta tuntuu, että sinulla on nyt paniikki päällä. Koita vaan rentoutua ja unohtaa ne kokeet. Ja mistä edes olisit saanut maksakirroosin, kun et taida pahemmin edes ryypätä?

      • Anonyymi

        Olen aika paljon juonut, mutta en päivittäin enkä viikoittain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika paljon juonut, mutta en päivittäin enkä viikoittain.

        Ihan lohdutukseksesi. Maksakirroosi voi tulla ihan kenelle tahansa vaikkei ottaisi tippaakaan.
        Mites suvussa?


    • Anonyymi

      Juoppomiehen nais seikkailut loppu vai

    • Anonyymi

      Maksakirroosissa hienot viimeiset hetket kun mahan alue täyttyy pelkästä nesteestä ja alkaa nahan päälliset verisuonet näkyä hikoilu on valtaisa ihminen poksahtaa kuin ilmapallo

    • Anonyymi

      Kyllä lääkityksen avulla voi elää vielä 20 vuotta. Katja vainaalla oli maksakirroosi, mutta lopulta elimistö antoi periksi.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Ätmi kuolee nopeasti.

      • Anonyymi

        Eli sinä.


    • Anonyymi

      Jaaha, Kankoonpeen ätmyli on taas löytänyt floodaamisen 🤮

    • Anonyymi

      vii8nin liika huominwn aqwn rwkww vain yksi viinilsi vcuoseassa..


      itse kun ohjelmoijanama ... miten kun ei ainakaan jva-liwlwllä pysty että ohjaaqt jonkin livw3-vieokuvan tallentumaan suoeaan jollwkin WD-levylle...

    • Anonyymi

      Jo saa diagnoosin vasta 30 ikävuoden jälkeen vaikkapa 34-vuotiaana niin kyllä silloin voi elää 30-vuotta.

    • Anonyymi

      Viinamies?

      Wikistä:"Jos komplikaatioita ei ole tullut, elinaikaennuste on keskimäärin 15–20 vuotta."

    • Anonyymi

      Rauhoitu!!
      Kaikki selvii kyllä.
      Ja turhaan stressaat ennen tuloksia asiaa.
      Juominen ois syytä varmaan jättää kyl.
      Sun pitää saada nyt muuta ajateltavaa.
      Yritä relata, ja päästä nukkumaan.
      Jookosta?
      🤗♥️

      • Anonyymi

        Nukuin hyvin.


    • Anonyymi

      viiniBeopllp eöo GVooms,oesd--- rn yitrfgä krtyä joysin muuyydsnut... muyys niin on noh hybä paikka uutyyw lwollo--- laiåpimjgomh ''mry...

    • Anonyymi

      yiymyrt,stpm doesgmppdedo- YY.29o03`

      itaw tosiaan niin no eefdleksinä suojasin päät5än, aqina... loin huulen sitten ppydän kulmaan turpaa cähän..

      juvä tosiaan kun refleksinä suojasin pään jottA.. EI

    • Anonyymi

      moom lilaam ro lipör biptplasidferssa lao åaoyso oyse öpillaammitat otse'so eo moom y'trlr'' ,ot' åot'oso tejjld'---

      • Anonyymi

        Hyvää yötä 🤗💤


    • Anonyymi

      Tuskin minulla on maksakirroosia.

    • Anonyymi

      viini aihe4uttaa se4n punavciini.

      mitä mysteerillideiä nimimerkkejäkin voidii kokdiä...

    • Anonyymi

      kisdsasot5a eli heitrellään aujonen päälle kissanissdas ja kakkaa ja koieienkin kakkaaaa... hcyksi.

    • Anonyymi

      voi yulla autostakin kiskssa-Bentley kun kissanpissaa paljon ja pökäleitä

    • Anonyymi

      Jos kissaq ti koira on Rolls Royce autossda... Kakkaq-possor4pöösde

    • Anonyymi

      kansallinen tuhoutus jos punsiininn ve3eroa nostetaq h 12133343& jo herti homenna.

    • Anonyymi

      Kun jos pääomavetusta ei haluta n ostaaa o lisi asinoa krino prlastaa talouttaa jos win niin yppuoää suohon talous...

    • Anonyymi

      ai jiytsi kolautinitseitseräni ... suutakin kolautinniin... huulet vähän turvoksissa, niin päätäkin löin yönpimeydessä samalla, hitto...

      nyt syön omenia,..niin

    • Anonyymi

      voisi tuntua jos tennareillakin lweijuisi , mutta niin josa kokonnaan niin....
      muttqa t5ämä painovoimoima, mitwn sen poistat

    • Anonyymi

      olen joskus montakinkertaa jotain itsetörmänyy tuoneurokolisen häiriöntakia nilkasssa.

    • Anonyymi

      Ätmi ei kyllä elä.

      • Anonyymi

        Mä en oo ätmi eikä mulla oo maksakirroosia, se todettiin tänään ultraäänitutkimuksessa!


    • Anonyymi

      Riippuu miten elää… ja mitä on geenilotossa saanut ja miten paha on tilanne kun diagnoosi on tehty. Runsas rasva, sokeri, alkoholi, liikkumattomuus ja sairaanloinen ylipaino tappaa aikaisemmin.

      • Anonyymi

        Tosin pitkälle maksasairaat ei ole enää lihavia vaan päinvastoin ylilaihoja (tilastaan johtuen).


    • Anonyymi

      kaike4sta voi k3eskustelllas, kuin Uråpo lrsdlisdyeröeer asoposysa--- vedem ,aisyalom vpo leslist4röös----

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe