Tuli juuri Radio Suomesta. Näin se kuuluu.
Tankar 18 etelä 3 selkeää 37. 🤗
>simiti<
Päivän tärkein ilmoitus
5
107
Vastaukset
- Anonyymi
Rankki vesisadetta Kuuskajaskari ohutta yläpilveä
- Anonyymi
Se on Kotka-rankki, mutta ymmärsit pointin. Merisää vain on maailman paras ohjelma.
Toki tämä hallitus leikkaa yleltä ja kalastajat, sekä merenkävijät ovat sitten kusessa.
Mutta persut ovat onnellisia, kun eivät osaa ajatella kuin suppeasti ja vihaavat kaikkea muuta, kuin persuilua.
>simiti<
- Anonyymi
oikeati aika hauskaakin...niin monenko väylän kautta joku livwe-kuva ruleejollekin Westween Digilalin levylle tlrw3ewn...
- Anonyymi
liian pitkiä jotkut keskustelut... ensin valitetaan että eraamatun piruiaia kioi5telmia sitt4n niin liian itkiä ketuja..
mutta niin jos on hellettä ja niin läpituulwruskin ikkunoista omaqllaqkin tuulettime3lla, jos mahdollliswraq- Anonyymi
Täytyy nostaa hattua sinulle. Kirjoitusvirheesi tekevät viestisi monesti vaikeasti luettavaksi ja siksi saat niin vähän vastauksia.
Silti sitkeästi osallistut keskusteluun. Hyvä. Näin se pitää ollakin.
Liian pitkistä viestiketjuista olen itse sitä mieltä, etten välttämättä viitsi avatakkaan.
Ja mitä tuulettimeen tulee, niin nyt leuhkin. Minulla on 4 lapainen, 3:lla eri nopeudella toimiva kattotuuletin.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 51707
- 39664
- 49634
- 44630
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506