Huomenna jatkan hakemuksen tekoa.

Anonyymi-ap

Tänään vain tutkiskelen ja netin kautta tutustun Näätämön kylään.

Pieni hylätty kylä Norjan rajalla ja asukkaita on noin 30.
Tullissa tehdään norjalaisten kanssa töitä ja kveeninä uskoisin kyllä heidän kanssa kykenevän yhteistyöhön.

Mullahan on tuo nimen vaihto asia harkinnassa, mutta en ole vielä päättänyt kumpaan nimeen päädyn.
Molemmat sukunimet on YHTÄ hyviä, koska onnistuvat loukkaamaan kunniaa!

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löysin hyvän jutun joka liittyy Näätämön tulliin.
      Oli FACEBOOKISSA ja voin laittaa rehellisesti ” Minun piti poistua facebookista, koska kävin rumuudella toisten kunnian päälle. Huomasin, että Näätämön tullissa on vain RUMIA ihmisiä töissä ja olivat Facebookissa maininneet tuon ihan erikseen sekä laittaneet ” Eikö niitä kauniimpia virkailijoita kuvaan saanu?”

      Jos hyvin käy niin saa vielä BONARIN, koska todisteet riittää siihen että FACEBOOKISSA RUMAT IHMISET KÄYDÄÄN KOMEIDEN sekä KAUNIIDEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE!

      • Anonyymi

        Oon tehnyt hakemuksesta VALTION vaatiman osuuden, mutta mulla tekemättä osuus jolla HAEN ITSE TYÖTÄ.

        Vanhemman panostajan koulutuksessa opetettiin myös miten haetaan työpaikkaa.
        Siellä opetettiin myös, että asioihin pitää PEREHTYÄ KUNNOLLA ja taito pitää pystyä osoittamaan jo siinä vaiheessa, kun työtä haetaan.

        En hae johto tehtäviin vaan haen normaaliksi rivi työntekijäksi, mutta jos pakko on opetella myös johto tehtäviä niin kyllä voin opetella…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tehnyt hakemuksesta VALTION vaatiman osuuden, mutta mulla tekemättä osuus jolla HAEN ITSE TYÖTÄ.

        Vanhemman panostajan koulutuksessa opetettiin myös miten haetaan työpaikkaa.
        Siellä opetettiin myös, että asioihin pitää PEREHTYÄ KUNNOLLA ja taito pitää pystyä osoittamaan jo siinä vaiheessa, kun työtä haetaan.

        En hae johto tehtäviin vaan haen normaaliksi rivi työntekijäksi, mutta jos pakko on opetella myös johto tehtäviä niin kyllä voin opetella…

        Mulle sanottu, että ” HEIKON MIEHEN MERKKI JOS NAISTA LYÖ!”

        Vittu jos venäläiset niin tyhmiä on, että RAJAN YLI TULEE, kun NAISENA SEISON TULLISSA SEKÄ ILMOTAN ” EI TUOMMOSILLA RYSSÄN ROMUILLA SAA SUOMESSA AJELLA MISSÄÄN VAAN PAINUUKAA KOTIA SIITÄ JA TULKAA LADALLA TAKASIN KATOMMA PÄÄSETTEKKÖ NIILLÄ VAI PITÄÄKÖ VIELÄ KÄYDÄ KOTONA VAIHTAMASSA LADA MOSSEEN!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sanottu, että ” HEIKON MIEHEN MERKKI JOS NAISTA LYÖ!”

        Vittu jos venäläiset niin tyhmiä on, että RAJAN YLI TULEE, kun NAISENA SEISON TULLISSA SEKÄ ILMOTAN ” EI TUOMMOSILLA RYSSÄN ROMUILLA SAA SUOMESSA AJELLA MISSÄÄN VAAN PAINUUKAA KOTIA SIITÄ JA TULKAA LADALLA TAKASIN KATOMMA PÄÄSETTEKKÖ NIILLÄ VAI PITÄÄKÖ VIELÄ KÄYDÄ KOTONA VAIHTAMASSA LADA MOSSEEN!”

        Kyllähän kaikki tietää kuka kirjoittaa…

        Ei TULLIN työntekijöillä ole aseita vaan he hoitaa asiat puhumalla!

        Jos suutun niin silloin voi olla kyllä, että kukaan pääse läpi vaan minä jää vaikka YLITÖIHIN ilmaseksi ja sanon hänelle joka suututtaa, että ” Loppu työaika justiinsa, mutta eihän minulla olekkaan kuin AIKAA VAPAALLA! Odotellaan tässä ihan rauhallisesti, että minun työvuoro alkaa niin hoidan työt loppuun!”

        Minä kyllä osaan asiakas palvelu tehtäviä hoitaa ja oikeassa tehtävässä, kun olen töissä niin olen parhaimmillani.


    • Anonyymi

      Näytät tissiä niin eivät tule.

      • Anonyymi

        Oletkos nähnyt minun tissit?

        2 PATALAPPUA jotka roikkuu, mutta rullaan ne nätisti rintsikoiden sisälle ne näyttää siltä että minulla on 15vuotiaan nuoren naisen tissit.

        Kuolevat nauruun, kun TULLISSA nainen näyttämässä tissejä jotka HEILUU tuulen mukana ja näyttää PATALAPUILTA!

        Ohan seki voitto, kun Venäjän armeja kaatuu 2 NAHKAISEEN PATALAPPUUN joita tisseiksi kutsutaan.


      • Anonyymi

        Muistan vieläkin, kun istuin aamulla rauhassa juomassa kahvia…
        Lapset nukku vielä ja puhelin soi noin klo 8.15…

        Vastasin niin kuulu : Inarin poliisista Xxxxxxx huomenta.
        Aattelin et jotain on sattunut joten vastasin iloisesti : Huomenta!
        Istuin korkealla keittiönjakkaralla, kun kysy : Mitä oot tekemässä?
        Vastasin : Oon lasten kanssa kotona!
        Ilmotti : Minun TYÖPÖYTÄ ON TÄYNNÄ RIKOSILMOITUKSIA joissa lukee sinun nimi ja aihe on FACEBOOK!

        Kyllä me molemmat huudettiin ja minun lapset tuli keittiöön koska he heräsivät siihen huutoon.
        Huutaminen jatkus vieläkin, mutta minä katkasin puhelun ja varmaan sanoin : Kiitos ja eiköhän tämä huutaminen riitä!

        Pienemmät katsoamaan telkkaria ja vanhin tyttö katso minua sekä kysy : Äiti kenelle sinä huusit puhelimeen?
        Vastasin : Poliisille, ku soittelee ja kyselee tyhmiä!

        Tyttö katso minua aika pitkään ja sano : OLET MINUN ÄITI JA HUUDAT POLIISILLE PUHELIMESSA!
        Sanoin tytölle : Entä sitte vaikka huusinkin, koska en ole tehnyt mitään!

        Minun lapset koki olonsa turvalliseksi minun kanssa vaikka huusinkin puhelimessa ja he heräs siihen.

        Lopetin puhelun ja kävin sanomassa lapsille, että ” Tulkaa aamupalalle.”
        Tytön kaveri oli sukulainen ja hän oli yhdenvertainen minun lasten kanssa, mutta naapurin lapsi oli kaltoinkohtelija.

        En sitä sanonut koskaan, mutta sanoin tytöille kun he meni ulos pienempien kanssa : Ei tarvi leikkiä hänen kanssa, koska teillä hyvä oma leikki.
        Tytöt sano mulle : Naapuri pakottaa että meidän pitää leikkiä sen pojan kanssa mitä se haluaa leikkiä.
        Lapset leikki meidän omalla pihalla.

        Naapurin kommunisti kilahti ja tuli meille sisälle huutamaan mulle : Sinun lapset ei tuu meille!
        Tytöt kuuli ja tulivat sisälle kaikki.
        Tytöt 10-11vuotiata ja he kysy minulta : Onko tuo xxxxx tyhmä?
        Vastasin rehellisesti : On mutta ei siitä kannata välittää!
        Aloin huutaan naapurin pojalle ja sanoin : Täällä et saatana huuda vaan painu kotias huutaan äidilles äläkä huuda minulle!

        Minä en voi omassa kodissa syyllistyä omien lasten kohteluun, mutta naapurin lapsi voi kaltoinkohdella minua ja minun lapsia jos huutaa meillä ja minä joudun ärähtämään ja sanomaan ” PÄÄ KIINNI!”

        En olis syyllistynyt rikokseen vaikka olis heittänyt pihalle sen pojan!
        Ei meillä ollut TYÖSOPIMUSTA!
        Ei tuolla köyhällä vara ollu lapsenhoidosta maksaa, koska VIINAAN TARVI RAHOJA!
        Äitinsä kuulemma laitto lisää jos omat rahat ei riittäneet ja sai SOSSUSTA vielä.

        Työttömänä makas kotona ja poika oli päiväkodissa päivät hoidossa ja ei sen tarvinnut sitäkään maksaa!

        Pysy kotona kun joku kävi puutteessa panemassa niin sain VAPAA PÄIVÄN.
        Väitti olevansa HIEROJA… sisäiseen hierontaan oli erikoistunut, mutta kusetti asiakkaita.
        Hierotutti ITSEÄÄN ASIAKKAILLEEN!

        Kerran oli 5 asiakasta ODOTUSHUONEESSA istumassa, kun kävin hänen KEITTIÖSSÄ tupakalla.
        Kävin katsomassa, että meneekö sillä taas ylitöiksi ku sen poika oli mulla ILMASEKSI HOIDOSSA!


      • Anonyymi

        Voin kyllä ilmoittaa, että kyllähän tässä on kunnioitettu mutta en ole kuin todistaja ja hieroja on tuon yhden kaveri joka kusetti meitä kaikkia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kyllä ilmoittaa, että kyllähän tässä on kunnioitettu mutta en ole kuin todistaja ja hieroja on tuon yhden kaveri joka kusetti meitä kaikkia!

        Nyt voin alkaa nukkumaan ja huomenna aamulla tehdä työhakemuksen loppuun.

        Sen jälkeen hoitaa lausunnon, koska olen muistin jotain muutakin…


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe