Nainen aisurisuhteeseen ?

Anonyymi-ap

Olen vanha mies, voin virittää pianon, mutta joku muu saa soittaa. Olen etsinyt naista, joka suostuisi vakisuhteeseen kanssani. Ja minä... olen miehen kokoinen ja näköinen, raitis, tupakoimaton, huumeeton, vanhuuttani eläkkeellä, varakas ( sitä ei kait olisi saanut sanoa, mutta menköön). Olen introventti älykkö. En kaipaa isoa ihmislaumaa ympärilleni. Ja etsin 35-50 v. naista, jolle seksuaaliset mieltymykseni kelpaisivat. No tietenkin saat olla kaunis ja viehättävä. Yhteiskunnallisella asemallasi tai oppiarvollasi ei ole minulle mitään merkitystä. Ne ovat vain rasite. Miten on, olenko turn off tapaus, vai sopisinko juuri sinulle ?

7

1533

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet rikas ? Niin mikä ettei.

• Anonyymi

Tuo on minulle liian hyvää ollakseen totta. Yhteystietosi ?

• Anonyymi00005

Miksi etsit paljon nuorempaa naista? Itse olen löytänyt seksin ilon vasta +60. Ja siitä lähtien sen tuomat ilot ja mahdollisuudet ovat vain parantuneet. Nuorempana en ymmärtänyt asiasta mitään. Etkö voi etsiä ikäistäsi naista? Minulla on nyt lähes kymmenen hyvää suhdetta. Elämä on parasta kun saa tarpeeksi seksiä ja on monta miestä. Uskon että he ovat myös tyytyväisiä. Nuorempana en olisi missään nimessä suostunut itseäni yli kymmenen vuotta vanhemman miehen lähentelyyn. Silloin ajattelin seksistä aivan eri tavalla!

• Anonyymi00007

Ehkä haluaa olla se ainut naiselle, eikä yksi monista naiselle? Sivusta.

• Anonyymi00008

Juuri näin. Monet naiset innostuvat vasta 60+.
        Itse olen 50+ ja onnekseni olen aina saanut hyvin naisseuraa.
        Olen myös vähän aisurihenkinen mies eli minua kiehtoo kun naisella on muitakin miehiä.
        Liukkaille on hieno päästä.

• Minusta on hienoa jos naisella on joku muukin mies. Ne liukkaat vaan kiehtoo....

• Anonyymi00006

Miksi mainitsemasi ikäraja? Kun olet itsekin vanhempaa vuosikertaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1710
    2. 105
      1195
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1071
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      979
    5. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      128
      877
    6. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      51
      870
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      848
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      70
      745
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      729
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      55
      719
    Aihe