Olen vanha mies, voin virittää pianon, mutta joku muu saa soittaa. Olen etsinyt naista, joka suostuisi vakisuhteeseen kanssani. Ja minä... olen miehen kokoinen ja näköinen, raitis, tupakoimaton, huumeeton, vanhuuttani eläkkeellä, varakas ( sitä ei kait olisi saanut sanoa, mutta menköön). Olen introventti älykkö. En kaipaa isoa ihmislaumaa ympärilleni. Ja etsin 35-50 v. naista, jolle seksuaaliset mieltymykseni kelpaisivat. No tietenkin saat olla kaunis ja viehättävä. Yhteiskunnallisella asemallasi tai oppiarvollasi ei ole minulle mitään merkitystä. Ne ovat vain rasite. Miten on, olenko turn off tapaus, vai sopisinko juuri sinulle ?
Nainen aisurisuhteeseen ?
7
962
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet rikas ? Niin mikä ettei.
- Anonyymi
Tuo on minulle liian hyvää ollakseen totta. Yhteystietosi ?
- Anonyymi00005
Miksi etsit paljon nuorempaa naista? Itse olen löytänyt seksin ilon vasta +60. Ja siitä lähtien sen tuomat ilot ja mahdollisuudet ovat vain parantuneet. Nuorempana en ymmärtänyt asiasta mitään. Etkö voi etsiä ikäistäsi naista? Minulla on nyt lähes kymmenen hyvää suhdetta. Elämä on parasta kun saa tarpeeksi seksiä ja on monta miestä. Uskon että he ovat myös tyytyväisiä. Nuorempana en olisi missään nimessä suostunut itseäni yli kymmenen vuotta vanhemman miehen lähentelyyn. Silloin ajattelin seksistä aivan eri tavalla!
- Anonyymi00007
Ehkä haluaa olla se ainut naiselle, eikä yksi monista naiselle? Sivusta.
- Anonyymi00008
Juuri näin. Monet naiset innostuvat vasta 60+.
Itse olen 50+ ja onnekseni olen aina saanut hyvin naisseuraa.
Olen myös vähän aisurihenkinen mies eli minua kiehtoo kun naisella on muitakin miehiä.
Liukkaille on hieno päästä.
- Anonyymi00006
Miksi mainitsemasi ikäraja? Kun olet itsekin vanhempaa vuosikertaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186081- 855416
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484414- 523961
- 603828
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1863503Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky683233Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33056- 432289