Anabaptistiset uudestikasteet lahkolaiseksi

Anonyymi-ap

Anabatistiset lahkolaisten uudestikasteet lahkon jäseneksi ovat Perkeleestä ja Pyhän Hengen pilkka, niihin ei pidä suostua missään tapauksessa.

129

1061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla ollut huono yö ja vaikea aamuherääminen, vai miksi purat vihaasi täällä usealla eri palstalla.
      Luuletko, että se helpottaa tuskaasi?

• Anonyymi

Martin muistojuomaa nauttinut kärsii jälkijäristyksistä %

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Martin muistojuomaa nauttinut kärsii jälkijäristyksistä %

kuten sinäkin

• Anonyymi

Joissakin uskonlahkoissa ennen lahkon anabaptista uudestikastetta saatetaan lapsena kristityksi kastettu laittaa lukemaan ääneen kirous lapsena saadusta kasteesta Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.

• Anonyymi

Kristityksi ei ketään voi tehdä. Kristitty on vain todellinen vapaaehtoinen Jeesuksen opetuslapsi, joka elää Kristuksen yhteydessä.

• Anonyymi

Jos Kristitty erehtyy menemään lahkolaisten uudestikasteelle, niin Pyhä Henki poistuu ihmisestä ja tilalle tulee vieras henki, lahkohenki, paha hurmoshenki, joka ei jätä ihmistä rauhaan. Te saatte toisen hengen, jos menette toiselle kasteelle lahkolaiseksi.

• Anonyymi

Valehteleminen pyhistä asioista sinun tavallasi on pyhien asioiden väristämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteleminen pyhistä asioista sinun tavallasi on pyhien asioiden väristämistä.

Sana on vapaa mutta kannattaa muistaa " Älä sano väärää todistusta" tai miten haluat itseäsi kohdeltavan kohtele samoin muita.

• Anonyymi

Eräs henkien erottaja kertoi, että näki uudestikastajien kastebunkkerin pohjalla kastedemonin akvaariopumpun vieressä.

• Anonyymi

Ilm. 16:13

Minä näin, kuinka lohikäärmeen suusta, pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähti kolme saastaista henkeä, jotka olivat sammakon näköisiä.

• Anonyymi

Monessa uskonlahkossa yritetään se antikristillisiä uudestikasteita varten tehty kastebunkkeri piilottaa sinne puhujakorokkeen alle.

Job 18:8

Sillä hänen omat jalkansa vievät hänet verkkoon, hän käyskentelee katetun pyyntihaudan päällä.

• Anonyymi

Peso-eli kasteastia oli kiinteä näkyvissä oleva vesiastia, ei missään piilossa lautojen alla.

2. Moos. 40:7

"Ja paneman pesoastian seurakunnan majan ja alttarin välille, ja paneman siihen vettä."

Jes. 12:3

"Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä."

• Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
      😄😄😄😄😄

• Pesoastia:

https://static.vecteezy.com/system/resources/previews/021/077/316/non_2x/3d-rendering-of-cuban-peso-notes-on-plate-money-spent-on-food-concept-food-expenses-expensive-meal-spending-money-concept-eating-money-misuse-of-money-png.png

• Anonyymi

Suomeen kun tuli ensimmäisiä helluntailaisia 1920-luvulla, niin täällä asuneet hartaat kristityt uskovaiset sanoivat heti, että helluntailaisissa on kristinuskolle vieras henki ja he varoittivat ankarasti menemästä helluntailaisten kokouksiin ja telttoihin.

• Anonyymi

Missä ne hartaat uskovaiset asuivat kerro ?

Ketä ne olivat ?

Hah et tajua mitään asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä ne hartaat uskovaiset asuivat kerro ?

Ketä ne olivat ?

Hah et tajua mitään asiasta.

"Jes. 12:3

Siksikö vauvat ovat niin iloisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne yleensä ole kovin iloisia vaan itkevät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ne yleensä ole kovin iloisia vaan itkevät

Pitäisiköhän kummien ammentaa sitä vettä vauvalle, kun nämä itse eivät siihen pysty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisiköhän kummien ammentaa sitä vettä vauvalle, kun nämä itse eivät siihen pysty?

vauvat sillä taas mielessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vauvat sillä taas mielessä

Ahaa, jonglöörikin on herännyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, jonglöörikin on herännyt!

Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on selvästi herännyt kuin alkoi aamuyhdeksän jälkeen tulemaan kysymyksiä vauvoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ne pitäisi viedä endaumenttiin ja opettaa niitä käsiotteita, niin paikka taivaan kirkkauimpaan asteeseen avautuu. Varskikin melkisedekin pappeuden ensimmäinen tunnus eli naulan merkki voi olla haastavaa vauvoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ne pitäisi viedä endaumenttiin ja opettaa niitä käsiotteita, niin paikka taivaan kirkkauimpaan asteeseen avautuu. Varskikin melkisedekin pappeuden ensimmäinen tunnus eli naulan merkki voi olla haastavaa vauvoille.

Mikä hinku sinulla on sinne WC:hen?
        Eikö niitä käsiotteita voisi tehdä sakastissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on selvästi herännyt kuin alkoi aamuyhdeksän jälkeen tulemaan kysymyksiä vauvoista.

Taasko ne vauvat saivat jonglöörin tulemaan esiin?

Se toimii kuin käkikello.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hinku sinulla on sinne WC:hen?
        Eikö niitä käsiotteita voisi tehdä sakastissa?

Sinullahan se WC:hen on hinku ja alat sellaisesta puhumaan. Sakastissa ei tehdä mitään uudestikastajien endaumenttiseremonioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko ne vauvat saivat jonglöörin tulemaan esiin?

Se toimii kuin käkikello.

Taasko tuo jonglöörinnussija eli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa tuli vauvoineen esiin. Eikö sillä ole mitään muuta mielessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko tuo jonglöörinnussija eli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa tuli vauvoineen esiin. Eikö sillä ole mitään muuta mielessä?

Taasko jonglööri innostui vauvoista? Miksihän jonglööri anna minulle lapsiaan? Vai pelkääkö jonglööri että panen häntäkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko jonglööri innostui vauvoista? Miksihän jonglööri anna minulle lapsiaan? Vai pelkääkö jonglööri että panen häntäkin?

Siinä taas typillistä inttäjäeksyttäjän tekstiä. Pitäisikö sen oikeasti mennä niihin endaumentteihin ja jättää jonglööreistä höpöttäminen vähemmälle?

• Anonyymi

Oletko sinä kaiket päivät siellä WC:ssä endaumenttisi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä kaiket päivät siellä WC:ssä endaumenttisi kanssa?

Endaumentteja ei suoriteta wc:ssä vaan uudestikastajien temppeleissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Endaumentteja ei suoriteta wc:ssä vaan uudestikastajien temppeleissä

Oo olisko antaa koordinantteja niin menisin tarkistamaan tilanteen ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo olisko antaa koordinantteja niin menisin tarkistamaan tilanteen ?

Ahaa ei näytä olevan,eli kirjoitat ropaskaa,mikä ei ole ylläri #

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa ei näytä olevan,eli kirjoitat ropaskaa,mikä ei ole ylläri #

etsi lähin uudestikastajien temppeli. Espoossa on yksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

etsi lähin uudestikastajien temppeli. Espoossa on yksi.

Sotket nyt pahasti mormonit tälle palstalle. Heillä on temppeleitä.
        Onko asiasi loppuneet kun et pysy aiheessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sotket nyt pahasti mormonit tälle palstalle. Heillä on temppeleitä.
        Onko asiasi loppuneet kun et pysy aiheessa?

Mormoniot ovat uudestikastajia, pysy itse aiheessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät vauvat mitään ammenna. Yleensä he alkavat itkemään Lutherilaisten "pappien" vesitempuista.
        Noila vauvoille tehdyillä tempuila ei ole mitään yhteyttä kasteesen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät vauvat mitään ammenna. Yleensä he alkavat itkemään Lutherilaisten "pappien" vesitempuista.
        Noila vauvoille tehdyillä tempuila ei ole mitään yhteyttä kasteesen.

Enemmän ne itkevät kun helluntailaiset raiskaavat

onneksi nuo helluntailaiset pedofiilit ei voi kumota raamatullista lasten kastetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvoille ei voi antaa kastetta, koska kaste voidaan anta vainuskoontulleille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauvoille ei voi antaa kastetta, koska kaste voidaan anta vainuskoontulleille

Sellaista ehtoa ei UT anna

• Anonyymi

Helluntailaisten yksi haara otti nimekseen "Kirkko", jotta ihmiset luulisivat, että kyse on Kristillisestä kirkosta.

• Anonyymi

ei nämä temppelihöpisijät tiedä mitään kunhan huutelevat mitä sattuu isntä suuhun heittämään.

• Anonyymi

totta, uudestikastaajat eivät tiedä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

totta, uudestikastaajat eivät tiedä mitään

Korjataan: Uudestikastettavat, eli vauvat, joiden otsaan tiputetaan vettä KOLME kertaa, eivät tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjataan: Uudestikastettavat, eli vauvat, joiden otsaan tiputetaan vettä KOLME kertaa, eivät tiedä mitään.

Nekään ei tiedä eikä myöskään uudestikastajat eli helluntailaiset

• Anonyymi

Jeesuksen opetuslapsia nimitetään lahkoksi.
      Lather liitti omalla nimelään tekmäänsä kirkkoon vauvoja ripottelemalla vesipisaroita niiden otsalle. Tuollainen ei ole kaste, vaan otsan kastelemista.

• Anonyymi

Hahahahah "Lather liitti omalla nimelään tekmäänsä kirkkoon"???

Mitään Larher -kirkkoa ei ole olemassakaan. Selvästi lasten kastaminen harmittaa helluntailaisia pedoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahahahah "Lather liitti omalla nimelään tekmäänsä kirkkoon"???

Mitään Larher -kirkkoa ei ole olemassakaan. Selvästi lasten kastaminen harmittaa helluntailaisia pedoja

Ehkä tuo Lather on joku parhamin salanimi. Parhami oli se amerikkailainen lapsiinsekaantuja.

• Anonyymi

Helluntailaisten lahko on ei-kristillinen hurmoslahko, paha eksytys ja heresia.
        Tuotu Suomeen 1920-luvulla. Norjalainen homomies asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuo Lather on joku parhamin salanimi. Parhami oli se amerikkailainen lapsiinsekaantuja.

Parhami tykkäsi ympärileikatuista pojista.
        Sai syytteen sodomiasta nuoren juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhami tykkäsi ympärileikatuista pojista.
        Sai syytteen sodomiasta nuoren juutalaispojan J.J.Jourdanin kanssa.

Taitaa tuo parhami olla sinulle melko rakas, kun kerrot hänestä päivittäin. Olitko sinä se ympärileikattu poika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten lahko on ei-kristillinen hurmoslahko, paha eksytys ja heresia.
        Tuotu Suomeen 1920-luvulla. Norjalainen homomies asialla.

Sana antaa tarkan kuvauksen kasteesta: koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä. Kastoi heidät virrassa. "Heidät" tarkoittaa koko ihmistä, ei vain päälakea, "Virrassa" tarkoittaa ihminen käveli veteen ja hänet upotettiin veteen. Jos vettä olisi otettu Jordanista ja valutettu päähän, niin kyseessä olisi ollut kastelu.
        Paavali kirjoitti kastelusta käyttäen sanaa: 'potizo' , antaa juotavaa. Mutta kasteesta sanassa Paavali käytti sanaa: 'baptizo', upottaa veteen. Samaa sanaa käyttävät myös evankeliumien kirjoittajat. Dippaamisesta käytetään sanaa: 'bapto'
        Kastelussa vettä tuodaan kasteltavaan kohteeseen, esim. kukkien kastelu. Kasteessa kasteen kohde viedään veteen ja upotetaan veteen.
        Luterilainen kaste on päälaen kastelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana antaa tarkan kuvauksen kasteesta: koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä. Kastoi heidät virrassa. "Heidät" tarkoittaa koko ihmistä, ei vain päälakea, "Virrassa" tarkoittaa ihminen käveli veteen ja hänet upotettiin veteen. Jos vettä olisi otettu Jordanista ja valutettu päähän, niin kyseessä olisi ollut kastelu.
        Paavali kirjoitti kastelusta käyttäen sanaa: 'potizo' , antaa juotavaa. Mutta kasteesta sanassa Paavali käytti sanaa: 'baptizo', upottaa veteen. Samaa sanaa käyttävät myös evankeliumien kirjoittajat. Dippaamisesta käytetään sanaa: 'bapto'
        Kastelussa vettä tuodaan kasteltavaan kohteeseen, esim. kukkien kastelu. Kasteessa kasteen kohde viedään veteen ja upotetaan veteen.
        Luterilainen kaste on päälaen kastelua.

Tuo on kristillisen kasteen esikuva.

Baptizoo tarkoittaa pesemistä ja vedellä koskettelua myös

• Anonyymi

Hepr.12:
      14. Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa.
      15. Pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta eikä mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä ja monet sen vuoksi saastu,
      16. ja ettei kukaan ole haureellinen tai epäpyhä niin kuin Eesau, joka yhdestä ateriasta myi esikoisuutensa.
      17. Tehän tiedätte, että kun hän myöhemmin tahtoi periä siunauksen, hänet hylättiin, eikä hän saanut mahdollisuutta muutokseen, vaikka hän sitä kyynelin pyysi.

• Anonyymi

Raamatusta ei löydy yhtä ainoaa käskyä tai esimerkkiä, jossa vauvoja olisi vedellä valutettu.
        Eikä Raamatusta löydy myöskään tukea väitteille koko, joka ikisen perhekunnan jäsenen kastamista. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
        Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
        Luterilaisen kirkon perusta on pakkojäsenyys.
        jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;
        samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä.
        Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä.
        Sillä mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi? Tai mistä tiedät, mies, voitko pelastaa vaimosi?
        LUTERILAISET OVAT VALEHTELIJOITA,
        Minua on suuresti ilahuttanut, että olen lastesi joukossa havainnut olevan niitä, jotka totuudessa vaeltavat sen käskyn mukaan, jonka me olemme saaneet Isältä.
        Luterilaisten väitteet ovat valheita, jotka kuka tahansa voi kumota Sanan ilmoituksella.
        Jeesus ei koskaan käskenyt pakolla kastaa eli valuttaa vettä päähän.
        Jeesus ei luvannut joka ikisen suvun jäsen kääntyvän ja tekevän parannuksen:
        Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
        Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatusta ei löydy yhtä ainoaa käskyä tai esimerkkiä, jossa vauvoja olisi vedellä valutettu.
        Eikä Raamatusta löydy myöskään tukea väitteille koko, joka ikisen perhekunnan jäsenen kastamista. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
        Luterilaisen kirkon perusta on pakkojäsenyys.
        jos jollakin veljellä on vaimo, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, niin älköön mies häntä hyljätkö;
        samoin älköön vaimokaan, jos hänellä on mies, joka ei usko, ja tämä suostuu asumaan hänen kanssaan, hyljätkö miestänsä.
        Sillä mies, joka ei usko, on pyhitetty vaimonsa kautta, ja vaimo, joka ei usko, on pyhitetty miehensä, uskonveljen, kautta; muutoinhan teidän lapsenne olisivat saastaisia, mutta nyt he ovat pyhiä.
        Sillä mistä tiedät, vaimo, voitko pelastaa miehesi? Tai mistä tiedät, mies, voitko pelastaa vaimosi?
        LUTERILAISET OVAT VALEHTELIJOITA,
        Minua on suuresti ilahuttanut, että olen lastesi joukossa havainnut olevan niitä, jotka totuudessa vaeltavat sen käskyn mukaan, jonka me olemme saaneet Isältä.
        Luterilaisten väitteet ovat valheita, jotka kuka tahansa voi kumota Sanan ilmoituksella.
        Jeesus ei koskaan käskenyt pakolla kastaa eli valuttaa vettä päähän.
        Jeesus ei luvannut joka ikisen suvun jäsen kääntyvän ja tekevän parannuksen:

Mutta sieltä löytyy käsky kastaa ja opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sieltä löytyy käsky kastaa ja opettaa

Totta, mutta kun lut kirkko kastaa mutta ei opeta noita vauvoja!
        Eikä kasta lasta , ellei toinen vanhemmista kuulu kirkkoon!!!!Mihin raamatunkohtaan se perustuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, mutta kun lut kirkko kastaa mutta ei opeta noita vauvoja!
        Eikä kasta lasta , ellei toinen vanhemmista kuulu kirkkoon!!!!Mihin raamatunkohtaan se perustuu?

Mutta lut kirkko kastaa ja opettaa

"!Mihin raamatunkohtaan se perustuu?"

Siihen missä Jeesus käski sekä kastaa että opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista ettei hellari tuota tiedä

Muuten, hellarit pitää siunaustilaisuuksia vain oman seurakuntansa vauvoille, ei muille. Mihin tämä perustuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erikoista ettei hellari tuota tiedä

Muuten, hellarit pitää siunaustilaisuuksia vain oman seurakuntansa vauvoille, ei muille. Mihin tämä perustuu?

Helluntaigurut Parhami ja Olseni esti lapsien kastamisen kristityiksi. He vaativat tuomaan lapsia syliinsä paijailtaviksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaigurut Parhami ja Olseni esti lapsien kastamisen kristityiksi. He vaativat tuomaan lapsia syliinsä paijailtaviksi.

Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Molemmat vietiin vankilaan sodomiasta.

Onko sodomiittikäkätys samaa porukkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä on aito luterilaisuus: Reformaation isät Martti Luther ja Philip Melanchthon antoivat arvovaltansa ja teologisen tukensa vainoille ja väkivallalle puheillaan ja kirjoituksillaan. Dokumentit osoittavat, että Luther ja Melanchthon antoivat useita jyrkkiä ja väkivallan sallivia lausuntoja uudestikastajista. He eivät pelkästään hyväksyneet ihmisten vainoamista ja heihin kohdistettua fyysistä väkivaltaa, vaan jopa kannustivat vallanpitäjiä siihen sekä maallisin että teologisin perustein.

Silloinen maallinen hallinto käytti arvovaltaisten kirkonmiesten tuomitsevia puheita ja kirjallisia lausuntoja hyväksi uudestikastajiin kohdistamansa vainon legitiimeinä perusteluina. Keisarikunnassa laadittiin uskonpuhdistajien tukemana laki, joka mahdollisti vainoamisen ”laillisesti”.

Luther joutui ottamaan kantaa anabaptisteiksi nimitettyjen kristittyjen tappamiseen vuonna 1527. Hän antoi suostumuksensa laille ja kuolemantuomioille, vaikka tapahtumia hänen omien sanojensa mukaan olikin ”kauheaa katsella”.

• Anonyymi

Alkukirkon aikana koko perhe kastettiin heti keskellä yötä.

Kasteella oli kova kiire, koska kaste tarkoittaa syntien pois pesua eli pelastusta ja ikuista elämää.

Heti paikalla, keskellä yötä, vanginvartija otti heidät hoiviinsa ja pesi ruoskaniskujen haavat, ja hänet ja hänen perhekuntansa kastettiin heti.

Jenkkilahkot käännyttää ihmisiä ja lähettää saaliinsa ensin kastekouluun aivopesua varten.

• Anonyymi

Kastetta ei tosiaan viivytelty

• Anonyymi

Kuule, taivaassa ei ole yhtäkään ihmistä, jonka synnit olisi kasteessa pesty pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap. t. 22:16

Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'

Ei muuta kuin sängystä ylös ja vettä pään päälle ja kasteen asetussanat, kuten Jeesus käski kastamaan ja valtuutuksen tehdä.

Jeesus delegoi omaa suurta valtaansa kastajille ja lupasi olla heidän kanssaan ja myös kastettavan kanssa Hengensä avulla joka päivä maailman loppuun asti. Ja opetuksessa Jeesus on mukana.

Matt,28
        18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa varoitetaan useaan kertaan ja monessa Sanan kohdassa,moneen tapaan lisäämästä mitään Jumalan Sanaan.
        Mooseksen laissa varoitettiin:
        Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois.
        Sanalaskut varoittavat:
        Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valhettelijaksi joutuisi.
        Jos joku lisää jotain Sanaan, hän on syyllinen valhetteluun
        Jumalan Sana on alusta asti, kokonaan Totuus.
        Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.
        Jeesuksen vaelluksesta maan päällä on kirjoitettuna:
        Jeesus otti lapsia sylinsä. Mutta tämän jälkeen luterilaiset lisäävät kuin Jumalan Sanan oli kirjoitettuna: Jeesus kastoi lapset valuttamalla lasten päähän vettä. Mutta Sanassa ei ole kirjoitettuna muuta kuin ’otti lapsia syliinsä’. Lasten syliin ottaminen oli juutalaisen ikiaikainen tapa:  "Ne ovat minun poikani, jotka Jumala on minulle täällä antanut". Hän sanoi: "Tuo heidät minun luokseni siunatakseni heidät"...
         Jumala on suonut minun nähdä sinun jälkeläisiäsikin".
        Ja Joosef otti heidät pois hänen polviltansa ja kumartui maahan kasvoilleen.
        Syliin ottamiseen sisältyi lasten siunaaminen, mutta koskaan eikä missään Sanan kohdassa lasten päälle ei valutettu vettä ja näin varmistettu heidän pääsynsä Jumalan valtakuntaan: Jeesuskin siunattiin pikkulapsena Israelin vanhimman toimesta.
        Jerusalemissa oli mies, nimeltä Simeon; hän oli hurskas ja jumalinen mies, joka odotti Israelin lohdutusta, ja Pyhä Henki oli hänen päällänsä.
        Ja Pyhä Henki oli hänelle ilmoittanut, ettei hän ollut näkevä kuolemaa, ennenkuin oli nähnyt Herran Voidellun.  otti hänkin hänet (Jeesuksen) syliinsä ja kiitti Jumalaa ja sanoi. Simeon, vaikka ottikin Jeesuksen syliinsä, ei kastanut Jeesusta valelemalla Jeesuksen päälakea vedellä.
        Luterilainen kirkko perustelee lasten vedellä valelua muun muassa Markuksen evankeliumin perusteella:  ”otti hänkin hänet syliinsä ja kiitti Jumalaa ja sanoi”. Mutta Markus eikä yksikään Raamatun jae, ei ainoakaan, puhu veden valelusta päälakeen vapauttaakseen pikkulapsen isien synneistä ja näin pelastaakseen lapsen.
        Sana ilmoittaa vain syliin ottamisen ja siunaamisen. Kaikki muu, mitä oletetaan kirjoitetun ja lisätään aivan kuin olisi kirjoitettuna, on valhettelua.
        Luterilainen kasteoppi on Sanaan lisäämistä ja Sanan mukaan valhettelua.
        Johannes todisti: Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        Luterilaisuus ei pysy Jeesuksen opetuksissa eikä Jeesuksen antamissa esimerkeissä. Luterilaisuus ei ole Kristuksen seuraamista.
        Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa;
        LUTERILAISUUS ON VALEHTELUA!!!

• Anonyymi

Luterilaisuus on täyttä valehtelua ja luterilaisuus on kuin valtaisa ajatusharha: Harhaluulo eli ajatusharha (deluusio) on todellisuutta koskeva käsitys tai ajatus, jota henkilö pitää totena, vaikka se on todistettavasti epätosi. Ajatusharha perustuu henkilön virhepäätelmiin, eikä sitä voida horjuttaa järkiperusteilla. Harhaluuloa sellaisenaan ei kuitenkaan pidetä sairautena.
        Koko luterilaisuus ja luterilainen Raamatun opetus perustuu kuvitteleluun ja luulotteluun!!!
        Luterilaisuuden mukaan kaikkia, mitä ei ole kirjoitettuna Sanaan, voi olla olla kuitenkin kirjoitettuna Sanaan; kaikkia voi olla kunhan vain olettaa ja toistaa ja riittävän suuri määrä ihmisiä uskoo, niin harhoihin uskominen muuttaa harhat ja luulot todeksi.

• Anonyymi

Luterilaiset pilkkaavat koko maailman nähden Jumalaa. Luterilaisilla on Jeesuksen rinnalla toinen luoja ja jumala: vesi.
        Luterilaiset julistavat toista evankeliumia ja toista Jeesusta. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Luterilaisten toinen jeesus on jopa muuttanut pelastuksen tietä.
        Daavidin virsi: Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        Sen sijaa luterilaisen pelastaja on vesi, ennen Jeesusta ja Jeesuksen yläpuolella.
        Vanhan Liiton pyhät pelastuivat laittaessaan uskonsa ja toivonsa tulevaa Messiaaseen:
        me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Luterilaisuudessa kukaan ei pelastu uskomalla Jeesukseen, vaan aina tarvitaan pelastava kolmen vesitipan rituaali.
        Luterilaisten jeesus ei pelasta samalla tapaa kuin seurakunnan alussa: Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
        Luterilaisilla on toinen jeesus ja toinen evankeliumi, pelastavien pyhittävien sakramenttien evankeliumi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuule, taivaassa ei ole yhtäkään ihmistä, jonka synnit olisi kasteessa pesty pois!

Paavali oli siitä yksi esimerkki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussa varoitetaan useaan kertaan ja monessa Sanan kohdassa,moneen tapaan lisäämästä mitään Jumalan Sanaan.
        Mooseksen laissa varoitettiin:
        Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois.
        Sanalaskut varoittavat:
        Älä lisää hänen sanoihinsa mitään, ettei hän vaatisi sinua tilille ja ettet valhettelijaksi joutuisi.
        Jos joku lisää jotain Sanaan, hän on syyllinen valhetteluun
        Jumalan Sana on alusta asti, kokonaan Totuus.
        Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.
        Jeesuksen vaelluksesta maan päällä on kirjoitettuna:
        Jeesus otti lapsia sylinsä. Mutta tämän jälkeen luterilaiset lisäävät kuin Jumalan Sanan oli kirjoitettuna: Jeesus kastoi lapset valuttamalla lasten päähän vettä. Mutta Sanassa ei ole kirjoitettuna muuta kuin ’otti lapsia syliinsä’. Lasten syliin ottaminen oli juutalaisen ikiaikainen tapa:  "Ne ovat minun poikani, jotka Jumala on minulle täällä antanut". Hän sanoi: "Tuo heidät minun luokseni siunatakseni heidät"...
         Jumala on suonut minun nähdä sinun jälkeläisiäsikin".
        Ja Joosef otti heidät pois hänen polviltansa ja kumartui maahan kasvoilleen.
        Syliin ottamiseen sisältyi lasten siunaaminen, mutta koskaan eikä missään Sanan kohdassa lasten päälle ei valutettu vettä ja näin varmistettu heidän pääsynsä Jumalan valtakuntaan: Jeesuskin siunattiin pikkulapsena Israelin vanhimman toimesta.
        Jerusalemissa oli mies, nimeltä Simeon; hän oli hurskas ja jumalinen mies, joka odotti Israelin lohdutusta, ja Pyhä Henki oli hänen päällänsä.
        Ja Pyhä Henki oli hänelle ilmoittanut, ettei hän ollut näkevä kuolemaa, ennenkuin oli nähnyt Herran Voidellun.  otti hänkin hänet (Jeesuksen) syliinsä ja kiitti Jumalaa ja sanoi. Simeon, vaikka ottikin Jeesuksen syliinsä, ei kastanut Jeesusta valelemalla Jeesuksen päälakea vedellä.
        Luterilainen kirkko perustelee lasten vedellä valelua muun muassa Markuksen evankeliumin perusteella:  ”otti hänkin hänet syliinsä ja kiitti Jumalaa ja sanoi”. Mutta Markus eikä yksikään Raamatun jae, ei ainoakaan, puhu veden valelusta päälakeen vapauttaakseen pikkulapsen isien synneistä ja näin pelastaakseen lapsen.
        Sana ilmoittaa vain syliin ottamisen ja siunaamisen. Kaikki muu, mitä oletetaan kirjoitetun ja lisätään aivan kuin olisi kirjoitettuna, on valhettelua.
        Luterilainen kasteoppi on Sanaan lisäämistä ja Sanan mukaan valhettelua.
        Johannes todisti: Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa; joka siinä opissa pysyy, hänellä on sekä Isä että Poika.
        Luterilaisuus ei pysy Jeesuksen opetuksissa eikä Jeesuksen antamissa esimerkeissä. Luterilaisuus ei ole Kristuksen seuraamista.
        Kuka ikinä menee edemmäksi eikä pysy Kristuksen opissa, hänellä ei ole Jumalaa;
        LUTERILAISUUS ON VALEHTELUA!!!

Älä sitten lisää mitään

HELLUNTAILAISUUS ON VALEHTELUA!

Sen näkee siitäkin miten omia valheita se keksii kuten : Mutta tämän jälkeen luterilaiset lisäävät kuin Jumalan Sanan oli kirjoitettuna: Jeesus kastoi lapset valuttamalla lasten päähän vettä." Tuollaist ei ole kukaan väittänyt. Jeesus ei kastanut ketään uuden liiton kasteella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisuus on täyttä valehtelua ja luterilaisuus on kuin valtaisa ajatusharha: Harhaluulo eli ajatusharha (deluusio) on todellisuutta koskeva käsitys tai ajatus, jota henkilö pitää totena, vaikka se on todistettavasti epätosi. Ajatusharha perustuu henkilön virhepäätelmiin, eikä sitä voida horjuttaa järkiperusteilla. Harhaluuloa sellaisenaan ei kuitenkaan pidetä sairautena.
        Koko luterilaisuus ja luterilainen Raamatun opetus perustuu kuvitteleluun ja luulotteluun!!!
        Luterilaisuuden mukaan kaikkia, mitä ei ole kirjoitettuna Sanaan, voi olla olla kuitenkin kirjoitettuna Sanaan; kaikkia voi olla kunhan vain olettaa ja toistaa ja riittävän suuri määrä ihmisiä uskoo, niin harhoihin uskominen muuttaa harhat ja luulot todeksi.

Kyllä on valtava tuska tuolla uudestikastajalla joka koko ajan hokee "luterilaisuus on luterilaisuus on"

Ja silti senk oma oppi on kumottu jo monta kertaa. Sitkeä valehtelija se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaiset pilkkaavat koko maailman nähden Jumalaa. Luterilaisilla on Jeesuksen rinnalla toinen luoja ja jumala: vesi.
        Luterilaiset julistavat toista evankeliumia ja toista Jeesusta. Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumala, Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Luterilaisten toinen jeesus on jopa muuttanut pelastuksen tietä.
        Daavidin virsi: Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
        Sen sijaa luterilaisen pelastaja on vesi, ennen Jeesusta ja Jeesuksen yläpuolella.
        Vanhan Liiton pyhät pelastuivat laittaessaan uskonsa ja toivonsa tulevaa Messiaaseen:
        me, jotka jo edeltä olimme panneet toivomme Kristukseen.
        Luterilaisuudessa kukaan ei pelastu uskomalla Jeesukseen, vaan aina tarvitaan pelastava kolmen vesitipan rituaali.
        Luterilaisten jeesus ei pelasta samalla tapaa kuin seurakunnan alussa: Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
        Luterilaisilla on toinen jeesus ja toinen evankeliumi, pelastavien pyhittävien sakramenttien evankeliumi.

Luterilaisilla on sama Jeesus kuin muillakin kristityillä. Ja luterilaisuudessa pelastustaan uskomalla Jeesukseen

Sen sijaan osa uudestikastajista opettaa eri Jeesusta, joka ei kuulemma ole edes Jumala. Lisäksi he opettavat että usko Jeesukseen ei ole välttämätöntä. Siinä sitä toista evankeliumia joka on eri kuin Raamatun evanekeliumi johon sakramentit kuuluvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilaisilla on sama Jeesus kuin muillakin kristityillä. Ja luterilaisuudessa pelastustaan uskomalla Jeesukseen

Sen sijaan osa uudestikastajista opettaa eri Jeesusta, joka ei kuulemma ole edes Jumala. Lisäksi he opettavat että usko Jeesukseen ei ole välttämätöntä. Siinä sitä toista evankeliumia joka on eri kuin Raamatun evanekeliumi johon sakramentit kuuluvat

Jaahas sinä varmaan osaat sanoa onko taivaan istuumella nyt kaks Jumalaa !

Ja kenelle jeesus huusi ristillä ollessaan,..Jumalani..miksi minut hylkäsit ..?

Kerro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita keksiä satuja aikuisille, nuo pipsapossutarinat on niin lapsellisia jo #

Sakramentit kuuluu katoliseen taikamenoihin joita lutteri vaihtoi oman päänsä pantiksi kuin vauvojenkin rituaalit, ei mitään merkitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro

Ei vaan yksi Jumala kuten Raamattu opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita keksiä satuja aikuisille, nuo pipsapossutarinat on niin lapsellisia jo #

Sakramentit kuuluu katoliseen taikamenoihin joita lutteri vaihtoi oman päänsä pantiksi kuin vauvojenkin rituaalit, ei mitään merkitystä.

Siinä sitä satua tuli! Taikamenoja on vain endaumenttinne! Kaste ja ehtoollinen kuuluvat kristinuskoon ja kuuluivat ja apostolien aikaan joten turhaan märiset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro

"Ja kenelle jeesus huusi ristillä ollessaan,..Jumalani..miksi minut hylkäsit ..?"

Isälle. Mikä tässä on epäselvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sitä satua tuli! Taikamenoja on vain endaumenttinne! Kaste ja ehtoollinen kuuluvat kristinuskoon ja kuuluivat ja apostolien aikaan joten turhaan märiset

Taasko sinulle tuli WC.hätä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko sinulle tuli WC.hätä?

Sinähän rupesit siitä puhumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän rupesit siitä puhumaan

Ai sinun endaumentti- vessahädästäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinun endaumentti- vessahädästäsi?

Miten tuo pelle alkaa puhumaan vessoista endaumentin kohdalla??? Sairas tapaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja kenelle jeesus huusi ristillä ollessaan,..Jumalani..miksi minut hylkäsit ..?"

Isälle. Mikä tässä on epäselvää?

Ja kenelle jeesus huusi ristillä ollessaan,..Jumalani..miksi minut hylkäsit ..?"

YHDELLE AINOALLE JUMALALLE. Mikä tässä on epäselvää? Yksi ainoa Jumala sanoo: . Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra. Jumala voi olla saman akaisesti kakkialla, ristillä tai taivaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kenelle jeesus huusi ristillä ollessaan,..Jumalani..miksi minut hylkäsit ..?"

YHDELLE AINOALLE JUMALALLE. Mikä tässä on epäselvää? Yksi ainoa Jumala sanoo: . Enkö minä täytä taivasta ja maata? sanoo Herra. Jumala voi olla saman akaisesti kakkialla, ristillä tai taivaassa.

toinen helluntai - toinen henki -toinen kaste -toinen herra

• Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

Ja kirilli joka priizkottaa vettä joka suuntaan kanervavispilällään !
        Oikeaa uskoa on vesiusko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kirilli joka priizkottaa vettä joka suuntaan kanervavispilällään !
        Oikeaa uskoa on vesiusko.

Mikä on priizkottaa?

Sinulla tuntuu olevan vesiusko

• Anonyymi

Eikös se Tampereen ampuja ollut helluntailainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Tampereen ampuja ollut helluntailainen?

Ei ollut. Vastahan se oli käynyt rippikoulun!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli käynyt fiftenleirin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli käynyt fiftenleirin

Ei tuon ikäisä päästetä fifteenleirille.
        Rippikouluun hän kyllä kelpasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuon ikäisä päästetä fifteenleirille.
        Rippikouluun hän kyllä kelpasi.

Fifteenleirille mennään saman ikäisenä kuin rippikouluun

Mikä on ikäisä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fifteenleirille mennään saman ikäisenä kuin rippikouluun

Mikä on ikäisä?

Olisko helluntailaisen omaa mongerrusta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko helluntailaisen omaa mongerrusta?

Tuo ampuja oli aikuinen mies ja käynyt rippikoulun aikuisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Romaniuskovaiset on helluntailaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Romaniuskovaiset on helluntailaisia.

Mistä olet tuollaisen valheen keksinyt?
        Ei tuo ampuja ollut mikään uskova, vaan vanha tappelupukari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä olet tuollaisen valheen keksinyt?
        Ei tuo ampuja ollut mikään uskova, vaan vanha tappelupukari.

Iltalehden mukaan oli tosiuskovainen.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rippikoulussa olisi opetettu kymmen käskyä ja kehotettu pitämään ne.

....älä tapa....jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rippikoulussa olisi opetettu kymmen käskyä ja kehotettu pitämään ne.

....älä tapa....jne.

...älä tee huorin...
        Miksihän luterilaiset eivät noudata kymmentä käskyä, vaikka ne heille opetetaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...älä tee huorin...
        Miksihän luterilaiset eivät noudata kymmentä käskyä, vaikka ne heille opetetaan?

Miksi hellarit ei noudata käskyjä?

Eikös heille opeteta niitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellarit näkee punaista kun heille kertoo, että Katekismuksessa on ne Raamatun kymmenen käskyä, joita Luterilaiset kristityt lukee ja pitää totena ja tottelee niitä.

Matt. 19:17

Niin hän sanoi hänelle: "Miksi kysyt minulta, mikä on hyvää? On ainoastaan yksi, joka on hyvä. Mutta jos tahdot päästä elämään sisälle, niin pidä käskyt.

Helluntailaiset ovat kumonneet kaikki käskyt ja luottavat pelkkiin henki-ilmiöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan luterilaisia?
        Valehteleminen ja huoraaminen on heille rutiinia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...älä tee huorin...

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.

Gal.5 ...sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitit varmaan luterilaisia?
        Valehteleminen ja huoraaminen on heille rutiinia.

Ei vaan helluntailaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan helluntailaisia

Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22]
        Wikipedia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gerhard Olsen-Smidt järjesti 1920 Helsingissä Helluntaiseurakunnan, jonka kokoontumispaikka oli Ludviginkadulla Helsingin Sanomain salissa 4. kerroksessa ja myöhemmin Liisankatu 17:ssä. Tästä ryhmästä muodostui myöhemmin Filadelfiaseurakunta. Eino I. Manninen valittiin seurakunnan vanhimmaksi joulukuussa 1920. Olsen-Smidt oli valloittava johtaja, ja liike keskittyi vahvasti hänen henkilöönsä. Häntä syytettiin taloudellisista väärinkäytöksistä ja yksinvaltaisesta johtamistavasta.[17]

Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[20] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[21] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[17] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[22]
        Wikipedia

oho olipa kiva kun laitoit tuon kauan unohtuneen tekstin viimeinkin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan helluntailaisia

miksi aikuinen ihminen viitsii heittäytyä tyhmäksi kääntelemällä kaikki päälaelleen oi miksi kerro !?

helluntaissa on tehty parannus entisestä elämästä eikä siihen kuulu mainitsemasi asiat joita jumalaton suomi kirkkokansaoineen harrastaa yötä päivää.

luuletko pääseväsi ilman raippoja noista synneistä häh !??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miksi aikuinen ihminen viitsii heittäytyä tyhmäksi kääntelemällä kaikki päälaelleen oi miksi kerro !?

helluntaissa on tehty parannus entisestä elämästä eikä siihen kuulu mainitsemasi asiat joita jumalaton suomi kirkkokansaoineen harrastaa yötä päivää.

luuletko pääseväsi ilman raippoja noista synneistä häh !??

Sodomiittikäkätys kitisee taas tuskaansa

Huvittavaa

Jumalaton hellari ei tee parannusta

• Anonyymi

En ole tavannut yhtään helluntailaista, jolla olisi ollut Totuuden Henki.

Muita henkiä ja tämän maailman alkeisvoimia heissä kyllä vaikuttaisi olevan.

Helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu lahkoliike, paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu lahkoliike, paha eksytys ja heresia.

Niin mitä sitten jos niin olisi ?

Olisitko innolla kantamassa risukimppuja rovion juureen, kuten kirkollasi on ollut tapana lutterin ohjeitten mukaan, ottaisitko vapaapäivän töistä risuhommien takia häh, kerro !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mitä sitten jos niin olisi ?

Olisitko innolla kantamassa risukimppuja rovion juureen, kuten kirkollasi on ollut tapana lutterin ohjeitten mukaan, ottaisitko vapaapäivän töistä risuhommien takia häh, kerro !

Se on taas saastanen sodomiittikäktys tappofantasioidensa parissa

Aikookohan tuo ulosteläjä kentien panna taas öapsia, vai otatko vapaapäivän, kerro?

• Anonyymi

Pitkään on sodomiitti pysynyt täältä pois mutta nyt tuo pedo on tulllu taas tänne puhumaan lutterista, kanttoreista ja rovioista

suuri on sodomiittikääkkä, huutavat helluntailaiset!

• Anonyymi

niin huutavat. Oli arvattavaa että kun kolmeen kastekeskusteluun oli tullut kymmenen ja puoli yhdentoista välillä uusi viesti niin niiden takana oli tuo katkera helluntailainen pedofiilivanhus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niin huutavat. Oli arvattavaa että kun kolmeen kastekeskusteluun oli tullut kymmenen ja puoli yhdentoista välillä uusi viesti niin niiden takana oli tuo katkera helluntailainen pedofiilivanhus

Joo sen viha uskovia kohtaan vain tuntuu kasvavan

• Anonyymi

Hävettääkö lutteri kanttori ja roviot, minua ainakin hävettäisi moiset faktat !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hävettääkö lutteri kanttori ja roviot, minua ainakin hävettäisi moiset faktat !

lutterilla ei ole mitään kanttoreita

Sinun tappofantasiasi hävettää niin luterilaisia kuin hellareitakin

• Anonyymi

Oho jopa on pompittu korkealle kuten sleyn kehotus kuului jossain pileissään #

Körttipastillin tuoksukin leijuu ilmassa.

• Anonyymi

On kellarissa pompittu että pää osunut kattoon

siksi sodomiittikäktys vaikeroi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kellarissa pompittu että pää osunut kattoon

siksi sodomiittikäktys vaikeroi

Sama ulosteläjä olio vikissyt rovioitaan hellaripalstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja kyseinen läjä on siis tuo lastenraiskaajakääkkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis käynyt hellareissa !

Taidat olla heräämisen tilassa @

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis käynyt hellareissa !

Taidat olla heräämisen tilassa @

Kyllä, toisin kuin sinä

• Anonyymi

Pitääköhän sakastin seinää alkaa tukea muutamilla viisvitosilla !

Näyttää siltä että se ei kestä muisteloita kirkon menneisyydestä.

Miljoonan sisäpiiriläisen lähtö on jo katastrofin aihe, mutta pahinta on vauvakasteen tarkastelu yhden tarkkailijan voimin.
      Pitäskö se kelluttaa vaiko karkottaa, hmm..

• Anonyymi

Pitäiskö tuota ulosteläjäkäänän porukkaa alkaa tukemaan rahallisesti?

Niin pieni porukka eikä edes verottaa saa, joten jokainen eronnut on sitten valtava itkun aihe... vielä pahempaa on tietysti uudestikasteen tarkastelu tuon yhden tarkkaililan voimin hehhee

ja tuo yksi tarkkailija on saastanen pedokääkkä

• Anonyymi

khä khä sodoomiaa!!!

parhamissa on varmasti tehty sitä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      24
      4122
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2931
    3. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1213
    4. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      22
      900
    5. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      39
      876
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      115
      743
    7. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      36
      717
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      37
      715
    9. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      104
      657
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      134
      645
    Aihe