Ei heillä ole rahaa, mutta ei he saa HAUTARAUHAA.
Ihmiset VAATII KUNNIAA JA EIVÄT ANNA EDES KUOLLEILLE HAUTARAUHAA!
En saa palkkaa enkä ole vaatinut, koska käyn äitini apuna ja EI SE RIKOLLISTA KÄYDÄ KIRKOSSA.
Kirkossa saa SIIVOOTA KAIKKI JOTKA HALUAA.
Äitini on eläkkeellä ja Inarin seurakunta on ostanut siivouspalveluksen ISS:ltä ja he on pyytäneet äitiäni hoitamaan siivouksen.
Halvemmaksi tulis seurakunnalle palkata SIIVOOJA suoraan, mutta seurakunnan työntekijät ei päätä tuollaista vaan he jotka on ÄÄNESTÄMÄLLÄ VALITTU EDUSTAMAAN SEURAKUNTALAISIA!
Ei minua voi velvottaa alkamaan siivoamaan enää, kun hoidan kunnia asian kuntoon.
Heidän olis kuulunut NÖYRTYÄ jotka kunniaa vaatii eikä NÖYRYYTTÄÄ minun kautta kaikkia.
Vainajat ei ole valtittaneet ONNEKSI VIELÄ!
Enkä ole VAATINUT ENNAKKOMAKSU KUOLEMISESTA!
Rauhassa saatte kuolla ja kyllä voin käydä välillä siellä tämänkin jälkeen siivoamassa.
Kyllä siellä joku roska aina pistää silmään joten voin SIIVOOTA OHI MENNESSÄ POIS ja sanoa jos joku kysyy : Siivoosin ROSKAN POIS ILMASEKSI, kun tätä SAARNAA KUNTELEMAAN.
Minun asiakkaat on KUOLLEITA jotka siunataan kirkossa..
Anonyymi-ap
1
176
Vastaukset
- Anonyymi
Isäni suku on ORTODEKSEJA, mutta 1970 muuttu laki ja lapset kastettiin ÄIDIN USKONNON mukaan.
Rotuhygienialaista luovuttiin samana vuonna.
Luin tuosta ja kyllä tuo ROTUHYGIENIA LAKI on liittynyt myös minuun.
Laki on ollut voimassa vuonna 1969 ja minut on pantu alulle joskus LOKAKUUSSA 1969.
Tuolloin olis vielä voitu määrätä tekemään abortti.
Heidän vanhempien olis kyllä aikoinaan kannattanut ILMOTTAA, että ivalolaiset EI SAA TEHDÄ LAPSIA koska MEIDÄT SPERMAT KÄRSII!
Eipä mulla muuta ollut nyt TULLUT VAIHTEEKSI MIELEEN!
THOLO eli Terveisin HOLO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk641854- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48945- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813