Ei heillä ole rahaa, mutta ei he saa HAUTARAUHAA.
Ihmiset VAATII KUNNIAA JA EIVÄT ANNA EDES KUOLLEILLE HAUTARAUHAA!
En saa palkkaa enkä ole vaatinut, koska käyn äitini apuna ja EI SE RIKOLLISTA KÄYDÄ KIRKOSSA.
Kirkossa saa SIIVOOTA KAIKKI JOTKA HALUAA.
Äitini on eläkkeellä ja Inarin seurakunta on ostanut siivouspalveluksen ISS:ltä ja he on pyytäneet äitiäni hoitamaan siivouksen.
Halvemmaksi tulis seurakunnalle palkata SIIVOOJA suoraan, mutta seurakunnan työntekijät ei päätä tuollaista vaan he jotka on ÄÄNESTÄMÄLLÄ VALITTU EDUSTAMAAN SEURAKUNTALAISIA!
Ei minua voi velvottaa alkamaan siivoamaan enää, kun hoidan kunnia asian kuntoon.
Heidän olis kuulunut NÖYRTYÄ jotka kunniaa vaatii eikä NÖYRYYTTÄÄ minun kautta kaikkia.
Vainajat ei ole valtittaneet ONNEKSI VIELÄ!
Enkä ole VAATINUT ENNAKKOMAKSU KUOLEMISESTA!
Rauhassa saatte kuolla ja kyllä voin käydä välillä siellä tämänkin jälkeen siivoamassa.
Kyllä siellä joku roska aina pistää silmään joten voin SIIVOOTA OHI MENNESSÄ POIS ja sanoa jos joku kysyy : Siivoosin ROSKAN POIS ILMASEKSI, kun tätä SAARNAA KUNTELEMAAN.
Minun asiakkaat on KUOLLEITA jotka siunataan kirkossa..
Anonyymi-ap
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Isäni suku on ORTODEKSEJA, mutta 1970 muuttu laki ja lapset kastettiin ÄIDIN USKONNON mukaan.
Rotuhygienialaista luovuttiin samana vuonna.
Luin tuosta ja kyllä tuo ROTUHYGIENIA LAKI on liittynyt myös minuun.
Laki on ollut voimassa vuonna 1969 ja minut on pantu alulle joskus LOKAKUUSSA 1969.
Tuolloin olis vielä voitu määrätä tekemään abortti.
Heidän vanhempien olis kyllä aikoinaan kannattanut ILMOTTAA, että ivalolaiset EI SAA TEHDÄ LAPSIA koska MEIDÄT SPERMAT KÄRSII!
Eipä mulla muuta ollut nyt TULLUT VAIHTEEKSI MIELEEN!
THOLO eli Terveisin HOLO
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa863600Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4734- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676