Kymmenen viimeisintä profiilia

Anonyymi-ap

Katsoin juuri Tinderistä kymmenen viimeisintä profiilia. Pyyhin kaikki vasemmalle. Syy: yhtä lukuunottamatta he eivät olleet viitsineet kirjoittaa erillistä profiilitekstiä, siis kuvausta itsestään ja toiveistaan. Pelkkiä valokuvia ja niiden alla pelkkiä emojia ja valmiita kruksattuja vaihtoehtoja.

Ja ainoa profiiliteksti oli täynnä kirjoitusvirheitä.

Ei kiinnosta tutustua kirjoitustaidottomiin ihmisiin jolla ei ole omaa persoonallisuutta.

9

471

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

D1ckpicit hoitaa homman 😗. Miksei se voisi olla samantien jätkillä profiilikuvanaan? Sehän siinä koko jutskassa on ultimaattisesti olennaista. Ilmaisinko asiani liian suoraan 😁?

• Anonyymi

Olet mies varmaan jo kokeillut tätä ja senkin tuloksettomaksi havainnut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mies varmaan jo kokeillut tätä ja senkin tuloksettomaksi havainnut

En sentään. Se olisi vastoin ideologiaani. Arvostan ainoastaan rehellistä viinanjuontia ja spontaaneja kohtaamisia niin mukavien kuin myös laitapuolen kulkijoiden kanssa. Ei kiinnosta, vattuilen nykyään takas viimeksi mainituille. Ihan varmaan apinarokko sai alkunsa siitä kun "geimailijat" löysivät toisensa tinderistä tai vastaavasta. Leviää ne pöpöt muutenkin, sillä osalle ihmisistä kelpaa kaikki 😱.

• Anonyymi

No jos mies on pelkkä k.rpä, niin sitten tuo on hyvä.

• Itse mielenkiinnosta liityin one night date sivustolle. Oli ihan pelkkä huijaussivusto. Naiset pelkkiä botteja ja feikkiprofiileja.

• Anonyymi

Idiootti!!minä minä ja minun täydellisyys!sit viä tänne kirjoittelee🤣🤣 no olkoon sormet kovilla/käsi käy!

• Anonyymi

Olet oikeassa. Naisella ei saa olla mitään vaatimuksia. Väitöskirjan tehnyt nainen ei saa vaatia että mies osaa kirjoittaa yhden virheettömän lauseen omalla äidinkielellään. Miestä ei haittaa jos nainen naureskelee hänelle. Miehellä ei ole mitään sitä vastaan että nainen pitää häntä sivistymättömänä typeryksenä. Ei mies kaipaa kumppaniltaan arvostusta.

• Anonyymi

Naisen pitää hyväksyä myös mies jota pitää fyysisesti vastenmielisenä. Miestä ei haittaa jos nainen ei anna hänen koskea sormenpäälläkään.

• Anonyymi

En tajua mitä niiden miesten päässä liikkuu jotka suuttuvat kun eivät saa sellaista naista joka ei halua eikä arvosta heitä. Mitä iloa on parisuhteesta naisen kanssa joka sisimmässään halveksii miestä? Rtyekö te miehet halua että oma maidemme arvostaa teitä? En ikäpäivänä haluaisi seurustella miehen kanssa joka olisi sitä mieltä että en ole ollenkaan sellainen nainen josta hän tykkää, oikeastaan hän haluaisi ihan toisenlaisen ja on kanssani vain paremman puutteessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      181
      1475
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      83
      1306
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1048
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      869
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      763
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      676
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      636
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      99
      586
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      576
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      557
    Aihe