Molemmat seuraa sokeasti johtajaansa, mutta lammas määkii vähemmän.
Mitä yhteistä lampaalla ja persulla?
35
291
Vastaukset
- Anonyymi
No sepä se sitten ainakin erottaakin persun vassarista: vassarit kun ei sitä määkimistään lopeta nimittäin ikinä.
- Anonyymi
No ei tämän aloituksen takia tarvitse pussihousujaan Kai repiä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tämän aloituksen takia tarvitse pussihousujaan Kai repiä. Sivusta
Mutta toki laittomat ja älyvapaat tempaukset on aivan kohtuullisia tässä tilanteessa dingeli dong
- Anonyymi
Maksavat vaan yhteiskunnalle. Niiden elättäminen pitää lopettaa. Turhia tukia ja avustuksia ole ennenkään maksettu. Saatikka elätetty ☻️
- Anonyymi
Kun argumentit loppuu, nimittely alkaa. Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.
- Anonyymi
Ja mitkä on nämä vasta-argumentit, sekö että persut on sokeita laumasopuleita, mutta joku muu osapuoli on mitä? Olen täysin samaa mieltä aloituksesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitkä on nämä vasta-argumentit, sekö että persut on sokeita laumasopuleita, mutta joku muu osapuoli on mitä? Olen täysin samaa mieltä aloituksesta
Meinaatko, että muiden puolueiden kannattajat eivät ole laumasopuleita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että muiden puolueiden kannattajat eivät ole laumasopuleita?
En. Monta esimerkkiä olisi tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Monta esimerkkiä olisi tästä.
Uskollisimmat kannattajat on aina ollut kokoomuksella. Demareilla, kepulla ja persuilla on ollut vähän vaihtelua. Ihmiset äänestää vuoroin vieraissa.
Mutta esimerkit olisi tosi hieno juttu. Aika sopulimaisesti vasemmisto vihaa persuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskollisimmat kannattajat on aina ollut kokoomuksella. Demareilla, kepulla ja persuilla on ollut vähän vaihtelua. Ihmiset äänestää vuoroin vieraissa.
Mutta esimerkit olisi tosi hieno juttu. Aika sopulimaisesti vasemmisto vihaa persuja.Miten sen nyt tulkitsee, persuille vasta tunnutaankin määräävän ulkopuoliset uhat ja yleensä sattuu olemaan naisia ja näitä doktriineja vasta kyseenalaistamatta noudatetaankin. Esimerkkinä Jussi H-An fanaattiset fanit ja herra itse esittää viatonta silmät suurina, että noku minä vaa vähän twiittasin, en millään olisi arvannut että tässä näin käy kritiikin esittäjälle. Mutta sananvapaus, se on tosi tärkeä asia kunhan ei kohdistu minua vastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen nyt tulkitsee, persuille vasta tunnutaankin määräävän ulkopuoliset uhat ja yleensä sattuu olemaan naisia ja näitä doktriineja vasta kyseenalaistamatta noudatetaankin. Esimerkkinä Jussi H-An fanaattiset fanit ja herra itse esittää viatonta silmät suurina, että noku minä vaa vähän twiittasin, en millään olisi arvannut että tässä näin käy kritiikin esittäjälle. Mutta sananvapaus, se on tosi tärkeä asia kunhan ei kohdistu minua vastaan
Naisviha on juuri se syy miksi minä vihaan persuja eikä se porukka ole antanut mitään syytä muuhunkaan tulkintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sen nyt tulkitsee, persuille vasta tunnutaankin määräävän ulkopuoliset uhat ja yleensä sattuu olemaan naisia ja näitä doktriineja vasta kyseenalaistamatta noudatetaankin. Esimerkkinä Jussi H-An fanaattiset fanit ja herra itse esittää viatonta silmät suurina, että noku minä vaa vähän twiittasin, en millään olisi arvannut että tässä näin käy kritiikin esittäjälle. Mutta sananvapaus, se on tosi tärkeä asia kunhan ei kohdistu minua vastaan
Yle ja sananvapau. Puolueeton journalismi. Miten menee näin niinku omasta mielestä?
Entä kulttuuripuolella esimerkksi elokuvasäätiö?
Katso linkki ennen kun kommentoit. Onko kritiikki aiheetonta?
https://www.youtube.com/watch?v=fdSc7nNxxaY&t=120s - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle ja sananvapau. Puolueeton journalismi. Miten menee näin niinku omasta mielestä?
Entä kulttuuripuolella esimerkksi elokuvasäätiö?
Katso linkki ennen kun kommentoit. Onko kritiikki aiheetonta?
https://www.youtube.com/watch?v=fdSc7nNxxaY&t=120sNo vassaritko tämän Ylen sitten omistaa vai miten nämä aiheet nivoutuu toisiinsa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vassaritko tämän Ylen sitten omistaa vai miten nämä aiheet nivoutuu toisiinsa?
Toisekseen kannanotto naisvihaan loistaa poissaolollaan, mutta juu hubaa pidetään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vassaritko tämän Ylen sitten omistaa vai miten nämä aiheet nivoutuu toisiinsa?
Mikä on monien toimittajien tausta? Puolueettomia?
Minusta vasemmistolla on outo tapa kiistää olemassaoleva minkä kaikki muut, jopa sokeakin otsalla, näkee.
Yle on täyttä kuraa, mistä pitäisi karsia ainakin se 500 miljoonaa. Ehkä lopulla 100 miljoonalla saisimme puolueetonta journalismiakin.
Ps. Akti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on monien toimittajien tausta? Puolueettomia?
Minusta vasemmistolla on outo tapa kiistää olemassaoleva minkä kaikki muut, jopa sokeakin otsalla, näkee.
Yle on täyttä kuraa, mistä pitäisi karsia ainakin se 500 miljoonaa. Ehkä lopulla 100 miljoonalla saisimme puolueetonta journalismiakin.
Ps. AktiPs. Aktivismi ei ole journalismia.
- Anonyymi
Persu on häikäilemätön häviöllä ollessaan, yhyy yhyy on vain minun narratiivini🥱
- Anonyymi
Kyllä ne oli kuule vasemmiston edustajia jotka mölisi kaduille lähdöstä kun edellinen demokraattinen ja laillinen vaalitulos tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne oli kuule vasemmiston edustajia jotka mölisi kaduille lähdöstä kun edellinen demokraattinen ja laillinen vaalitulos tuli.
Älä sekoile ja omaa tunnetta esitä faktana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut jäi SDP:n taakse, mikäli et muista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sekoile ja omaa tunnetta esitä faktana.
Paavo Arhinmäki on yksi suurimpia sekopäitä Suomen politiikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenilmaisu kuuluu laillisiin oikeuksiin siinä missä sananvapaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Arhinmäki on yksi suurimpia sekopäitä Suomen politiikassa.
No jos nyt käytetään verrokkina esim yksi töhry vs kiihottaminen kansanryhmää vastaan, niin miten sen nyt ottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut jäi SDP:n taakse, mikäli et muista.
Paikkajaon takia hävisi. Kokoomuskin voitti vsin paikkajaolla. Ei todellakaan äänien määrällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nyt käytetään verrokkina esim yksi töhry vs kiihottaminen kansanryhmää vastaan, niin miten sen nyt ottaa
Paavo Arhinmäki kiihotti demokraattista vaalitulosta vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo Arhinmäki kiihotti demokraattista vaalitulosta vastaan.
No voi hyvänen aika, miksei häntä pidätetty sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi hyvänen aika, miksei häntä pidätetty sitten?
Miksi Päivi Räsästä syytettiin raamatun siteeramisesta eikä kielletty raamattua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Päivi Räsästä syytettiin raamatun siteeramisesta eikä kielletty raamattua?
Hieno homma päiville, että hän pääsi PS-kilven taakse ainakin hetkeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno homma päiville, että hän pääsi PS-kilven taakse ainakin hetkeksi
Saitko vastauksen kysymykseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko vastauksen kysymykseesi?
Ikäänkuin, mikäli kysyin jotain, en ole enää itsekään varma kumpi osapuoli kysymyksen esitti
- Anonyymi
Happi. Erittäin hyvä on esimerkiksi aktiivihappeen perustuva tahranpoistojauhe tai tahrasuola. Luonnolliset tahranpoistojauheet sisältävät natriumperrsukarbonaattia, joka hajoaa veteen sekoittaessa puhdistavaksi hapeksi, vedeksi ja soopaksi.
Lumivalkeus kuuluu ihan omaan luokkaansa. - Anonyymi
Persut on selvästi epätoivoisia ja syyttää tästäkin vasemmistoa ja naisia. Sellainen se persuätmi vain on.
- Anonyymi
Mistäpä persut ei naisia syyttelisi..
- Anonyymi
Miten te kommarit ootte aina ihan huiman älykkäitä. Miten kävi Sannan kanssa 😂😆
- Anonyymi
Junttipelle kiljuu kommunismia, koska ei tiedä politiikasta ja historiasta yhtään mitään.
Kaikki historias tuntevat häpeää sun puolesta. Olet täysi juntti, etkä tajua poliitiikasta, etkä histotiasta.
Kannattaisi olla kirjoittamatta, ettet enempää nolaa itseäsi tietämättömyydelläsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34512130Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15811176Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796532Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555327Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1923805- 1763613
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602661Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1602278Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131894Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191784