Eikö taas edes ITSESTÄÄN tehdä pilaa.

Anonyymi-ap

Itseironia on minusta parasta mitä TYÖTÖN voi ilmaiseksi harrastaa!

Ole kiire mihinkään joten päivät pitkät on aikaa miettiä mitähän tänään NAURU-JOOGA aihetta tänään sais…

Syytön minä siihen olen jos hakenut 3:a työpaikkaa ja en ole päässyt, kuin YHDESSÄ TYÖPAIKASSA haastatteluun asti ja päiväksi töihin!
Iloisten POSTINJAKAJIEN joukkoon en kelvannut, koska OLIN LIIAN ILOINEN!

En viitti alkaa valittamaan, koska TEENNÄISEN ILOISIA TYÖKAVEREITA EN KYLLÄ VIITTI KATSOA EDES PALKAN EDESTÄ!
Olokoon HAPAN NAAMAT MIEHET ANKEINA KESKENÄÄN!

Posti vois kyllä alkaa REHELLISEKSI sekä ilmottaa ” Meidän jakajat EI OLE ILOISIA vaan ITKEVIÄ joten meidän joukkoon on turhaa hakeutua jos omista hyvän huumorintajun, koska meidän työntekijöiden tehtävä on ITKEÄ ja jakaa postia…”

5

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ivalo jossa monet ivalolaiset ollaan synnytty olosuhteiden pakosta, koska muualla ei tässä KUNNASSA ole haluttu syntyä.
      Ivalolaiset jo nimenäkin kertoo, että ollaan IRONISIA sekä SARKASTISIA jo syntymän perusteella!

Ei meistä ole mukava, että MEILTÄ KIELLETTÄÄN KAIKKI koska muualla eivät ole ymmärtäneet luoda kylille nimiä jotka kuvastaa kylän alkuperäisväestöä joihin minäkin kuulun SYNTYMÄN PERUSTEELLA!

Toivoniemeläiset on sentään AINOAT ihmiset jotka saa PELATA AFRIKAN TÄHTEÄ!
      Afrikan tähdessä on HYVÄN TOIVONNIEMI ja Toivoniemi lausutaan Inarin kunnassa HYVÄN TOIVONNIEMI ja Afrikan tähti on VAIN TIMANTTI!

Inarissa oli Riutulan kasvattina ollut mies jonka nimi oli MUSTA PEKKA ja kyllä hänkin korttia oli pelannut muiden MUSTIEN kanssa joten MUSTA PEKKA kortit liittyy Inarin kunnan historiaan samalla tavalla, kuin AFRIKAN TÄHTI peli!

Musta Pekka asu tuossa PAVI-TALOILLA Mattuksen veljesten kanssa!
      He on muistaakseni kuolleet kaikki kolme jo, mutta en muista hänen etunimeä.
      Inarilaiset tietää kyseisen Mattuksen.
      Vilkki on yksi velipoika ja Yrjö oli toinen näistä joka on kuollut.
      Olin äitini kanssa siivoamassa PAVI-TALON saunaa ja AA-kerhojen tiloja niin Mattus tuli saunalle, kun oli nähnyt minun äitin auton.

Äitini ei tiennyt, että minä tunsin hänet.
      Mattus ilmoitti minun äidille, että : Otan tuosta sinun tytöstä itelle vaimon!
      Teki kaikki paskat mitä vaan voi tehdä, kun osas yhdistää kuka minä olen!

PAVI-TALOISSA on asunut kaikki minun vanhat tutut jotka on juoneet itsensä hengiltä ja sikoneet niissä asunnoissa sen mitä ovat ehtineet ja pystyneet, koska HE ON TIENNEET että minun äiti siivoaa ja minä käyn välillä kaverina!

Tuo mitä he on tehneet on ollut TIETOISTA NÖYRYYTTÄMISTÄ, koska HE TIESI ETTEI KUKAAN MUU SUOSTU SIIVOAMAAN HEIDÄN JÄLKIÄ!

Kyllä siihen aikaan asu PAVI-TALOSSA myös henkilö joka kulki nimellä PUUKKO/SULKAHATTU-XXXXXXX!

Sanoin, kun kuulin mihin pitää lähteä siivoamaan että ” En kyllä halua lähteä, mutta PAKKO KAI TUO ON LÄHTEÄ/ MENNÄ!”

Minä jouduin menemään yksin toisella kertaa.
      En ole koskaan VAATINUT KORVAUKSIA SYRJINNÄSTÄ joka TÄYTTI MYÖS JULKISEN NÖYRYYTTÄMISEN ALOITTAVANA YRITTÄJÄNÄ!
      Ei ole äitinikään koskaan vaatinut ja minä olisin hänen työntekijänä myös oikeutettu saamaan samat korvaukset.

Ihmisiä hekin olivat ja ei minulla ole pahaa sanottavaa heistä vaikka he vielä kuolemalla saivat PASKOA vielä meidän maineet ja aiheuttaa syrjintää!

Me kuljettiin molemmat nimellä ” KYLLÄ NE JOUTAA NÄITÄ SIIVOAAMAAN KOSKA KYLLÄ HEIDÄTKIN PITÄÄ MAAN TASALLE JONKU KALAUTTAA!”

• Anonyymi

Onneksi ei sentään heidän sukulaiset ole vaatimassa KUNNIAA vaan he ovat seisseet hiljaa vieressä sen näkösenä, että ” Teit sentään sen mihin mekään ei oltas pystytty, mutta ONNEKSI MÄÄRÄYS TULI Inarin kunnan SOSIAALITOIMELTA JONKA ASIAKAS MYÖS HÄN OLI JA HYVIN PITIVÄT ASIAKKAASTAAN HUOLTA!”

Kyllä tässä kylässä rahaa roikkuu joka OKSALLA, mutta EI TAIDA OLLA VARAA MAKSAA KORVAUKSIA TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISTÄ TÖITÄ!

He jotka kunnioita vaatii EI OLE OLLEET MEIDÄN KANSSA NOILLA MESTOILLA TÖISSÄ!
        Määräjäät/työnantajat/tarkastajat EI OLE SIIVONNEET ja TUSKIN EDES KATSOMASSA MILTÄ ASUNTO ON NÄYTTÄNYT kun siivous on tilattu!

Minä en olis kyllä kehannut tilata siivousta jos minä olisin ollut SOSIAALITYÖNTEKIJÄNÄ VASTUUSSA ASIAKKAASTA. Minä olisin siivonnut itse omalla ajalla aiheuttamani sotkut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei sentään heidän sukulaiset ole vaatimassa KUNNIAA vaan he ovat seisseet hiljaa vieressä sen näkösenä, että ” Teit sentään sen mihin mekään ei oltas pystytty, mutta ONNEKSI MÄÄRÄYS TULI Inarin kunnan SOSIAALITOIMELTA JONKA ASIAKAS MYÖS HÄN OLI JA HYVIN PITIVÄT ASIAKKAASTAAN HUOLTA!”

Kyllä tässä kylässä rahaa roikkuu joka OKSALLA, mutta EI TAIDA OLLA VARAA MAKSAA KORVAUKSIA TEKEMÄTTÄ JÄTTÄMISTÄ TÖITÄ!

He jotka kunnioita vaatii EI OLE OLLEET MEIDÄN KANSSA NOILLA MESTOILLA TÖISSÄ!
        Määräjäät/työnantajat/tarkastajat EI OLE SIIVONNEET ja TUSKIN EDES KATSOMASSA MILTÄ ASUNTO ON NÄYTTÄNYT kun siivous on tilattu!

Minä en olis kyllä kehannut tilata siivousta jos minä olisin ollut SOSIAALITYÖNTEKIJÄNÄ VASTUUSSA ASIAKKAASTA. Minä olisin siivonnut itse omalla ajalla aiheuttamani sotkut!

Kyllä tästä hyvä juttu tulee ja onneksi tässä kunnassa POLIISITKIN HOITELEE näitä KUNNAN IÄN IKUISIA SOSIAALITAPAUKSIA JOTKA ON NYKSIN LAPIN HYVINVOINTIALUEEN ASIAKKAITA!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tästä hyvä juttu tulee ja onneksi tässä kunnassa POLIISITKIN HOITELEE näitä KUNNAN IÄN IKUISIA SOSIAALITAPAUKSIA JOTKA ON NYKSIN LAPIN HYVINVOINTIALUEEN ASIAKKAITA!!!

Ivaloon asutettu kaikki SOSIAALITAPUKSET ASUMAAN!
        Kyllä minulle saa kertoa, että käyvät asiakaskäynneillä jotka kestää noin 30minuuttia ja juovat kahvit asiakkaan kanssa joka ON SELVINPÄIN, koska SOSIAALITOIMI ILMOITTA KIRJEELLÄ ” Tullaan ASIAKAS TAPAAMISELLE xx.xx.xxxx päivänä klo xx.xx ”

Päihdeasiakas tietää siivoota ja olla selvinpäin, koska HÄN TIETÄÄ LENTÄVÄNSÄ ULOS KÄMPÄSTÄ JOS PÄIHTYNEENÄ ON!
        Kyllä he kertoo myös KAVEREILLE, koska mukavampi se on sisällä ryypiskellä ja kavereiden kanssa!

Tässä kylässä EI JUOPOILTA ASUNNOT LOPU MISSÄ VOIVAT JUOMISTA JATKAA!
        He kyllä TODISTAA, että KAIKKI MITÄ KIRJOITAN ON TOTTA JA POLIISIT TODISTAA TARVITTAESSA MYÖS, että KYLLÄ ASIAT ON NÄIN!!!

Sekin pitää paikkansa, että lopettaa päihteidenkäytön kun HE SAAVAT IHMISARVOA joka HEILTÄ ON VIETY!

He pitää itseään YHDENVERTAISENA minun kanssa, koska en ole heitä haukkunut. He on itse kertoneet, ettei Inarin kunta ole heitäkään TYÖLLISTÄNYT vaan SYRJIMMÄLLÄ TEHNYT HEISTÄ JUOPPOJA!!!

• Anonyymi

Laitan kyllä kaikki asiat käräjälausuntoon, koska ei Miljonääri-Markku ala siskonsa kanssa tappelemaan SYRJINNÄSTÄ koska joutuu ottamaan heidät hotellit omaan omistukseen.

Minä hyvä välistä kulkija ja kunnioista syytetty niin voin KORJATA ASIOITA sekä kysellä samalla, että ” Mitähän KOLTTA SUKUA nämä ovat?”

Kyllä saan ilmottaa, että MINUSTAKIN LÖYTYY ENEMMÄN KOLTTAA MITÄ HE ON!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1631
    2. 210
      1507
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      46
      732
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe