kuka tuon ukon paleluja kaipaa onhan se täys sutki. nyt on korkein mahdollinen oikeuden päätös että ei kun kyytiä vaan
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kittilän poliitimen eliitti on kokonaisuudesaan krruptoitneita taparikollisia. Pääsutkilla jo kaksi tuomiota Korkeimasta. Montakohan tulee vielä lisää?
MOT- Anonyymi
kyllä pitää järjestellä kunnon mielenosoitus ja vaatia tätä päätsutkia pois virasta. Uskokaa, että ei tämä sutki ole korvamaton . Tälle pitää näytää niin että ymmärtää.
- Anonyymi
lyökää moraa kylkee kaikille
- Anonyymi
Onko jossain sutkiluettelo jo tuomion saaneista.Taitaa "Kittilän Laki" teos parhaiten kertoa tilanteen missä mennään ...ja ennusteen mitä on tulossa..
- Anonyymi
joskus lueskelin, että alkukahinoissa oli mukana joku pitkän uran tenyt lakimiehenä tms. vastaavana joku valtion virasa ollut tai oleva juristin koulutuksen saanut. Tämäkin hankilö oli mennyt poliittisen kiihkon saattelemana sitä naispuolista kunnanjohtajaa ajamassa pois virastaan. Eli tämäkin juristi eksyi tämän SUTKI KURULAN JOUKKOIHIN. En vaan enään muista tämän eksyneen juristin nimeä joka oli myös näitä Kurulan opetuslapsia. Kuka muistaa tämän juristilakimiehen nimen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joskus lueskelin, että alkukahinoissa oli mukana joku pitkän uran tenyt lakimiehenä tms. vastaavana joku valtion virasa ollut tai oleva juristin koulutuksen saanut. Tämäkin hankilö oli mennyt poliittisen kiihkon saattelemana sitä naispuolista kunnanjohtajaa ajamassa pois virastaan. Eli tämäkin juristi eksyi tämän SUTKI KURULAN JOUKKOIHIN. En vaan enään muista tämän eksyneen juristin nimeä joka oli myös näitä Kurulan opetuslapsia. Kuka muistaa tämän juristilakimiehen nimen?
kyllä raiskattii j a ampui ittensää
- Anonyymi
tai se ammuttiin ja ase jäteiin sinne ja poliist peitteli itse murhana..
- Anonyymi
kyllä on äänestäjäkansalaiset nynnyä porukkaa kun antavat Kurulan tapaisen ptää koko kunnan poliittista kentää ja äänestäjiä täysin pilkkanaan. Ei tuo Kurula tarvi muuta kun potkun perseelle ja menoksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510