Milloin loppuu tuo 4 työpaikan " Pakkohaku"?

Anonyymi-ap

Tällä viikolla tuli taas lähetettyä neljä hakemusta ihan vaan sen takia kun niin on tehtävä. Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Voi vaan miettiä kuinka paljon tulee firmoihin hakemuksia jotka on pakosta tehtyjä ...

25

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvi mennä jos alat hulluksi. Sitten saat sopivan lääkityksen ja pääset avohoitoon.

    • Anonyymi

      Vuoden vaihteessa kun koko TE-paska siirretään kuntiin.

      • Anonyymi

        Ja kunnat pakottaa sitten vielä kovemmin orjatöihin 9€/päivä ja jos et mene niin tiput toimeentulotuelle ja siitäkin lopulta leikataan sitten 40%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kunnat pakottaa sitten vielä kovemmin orjatöihin 9€/päivä ja jos et mene niin tiput toimeentulotuelle ja siitäkin lopulta leikataan sitten 40%

        Tuo 40 prosentin pois putoaminen ei ole käytännössä muuta kun uhkailua, sillä toimeentulon on aina oltava lain mukaan kohtuullinen. Yleensä siitä ei lähde mitään, koska se tarkoittaisi kohtuuttoman pientä toimeentuloa menoihin nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo 40 prosentin pois putoaminen ei ole käytännössä muuta kun uhkailua, sillä toimeentulon on aina oltava lain mukaan kohtuullinen. Yleensä siitä ei lähde mitään, koska se tarkoittaisi kohtuuttoman pientä toimeentuloa menoihin nähden.

        20% leikkauksia on tehty ihmisille todella paljon viimeisen 2 vuoden aikana ja sekään raha ei riitä enään millään elämiseen ja kelan omilla sivuilla sanotaan ettei leikkaus saa ajaa kohtuuttomaan tilanteeseen ja silti niitä tehdään vaikka tiedetään että ihmiset näkevät sitten nälkää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20% leikkauksia on tehty ihmisille todella paljon viimeisen 2 vuoden aikana ja sekään raha ei riitä enään millään elämiseen ja kelan omilla sivuilla sanotaan ettei leikkaus saa ajaa kohtuuttomaan tilanteeseen ja silti niitä tehdään vaikka tiedetään että ihmiset näkevät sitten nälkää

        Ihan hyvin riittää jos osaa tehdä järkeviä ruokaostoksia ja hyödyntää ilmaiset ruokajakelut yms. Ei se kelan vika ole jos ihminen ei osaa tehdä järkeviä ratkaisuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvin riittää jos osaa tehdä järkeviä ruokaostoksia ja hyödyntää ilmaiset ruokajakelut yms. Ei se kelan vika ole jos ihminen ei osaa tehdä järkeviä ratkaisuja.

        Ei todellakaan riitä.Kelan vika on jos tekee päätöksen jonka takia ihminen näkee nälkää.Miksi tässä ei nyt sitten ihmisoikeudet paina mitään kun suomalainen näkee nälkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan riitä.Kelan vika on jos tekee päätöksen jonka takia ihminen näkee nälkää.Miksi tässä ei nyt sitten ihmisoikeudet paina mitään kun suomalainen näkee nälkää?

        Ihminen tekee loppupeleissä itse päätöksen näkeekö nälkää. Ruokaa jaetaan tässä maassa ilmaiseksikin kassikaupalla. Edes siihen ei tarvitse ruveta jos ei halua. Kertoisitko minkälaisia ruokaostoksia teet, jos ei rahat riitä niihin?


    • Anonyymi

      Ja kun se kuntiin siirretään niin mikä muuttuu ja miten?

      • Anonyymi

        Onneksi kaikki muuttuu.


    • Anonyymi

      Tammikuussa 2025. Silloin teiltä loppuu tuo pakkohaku kun te toimistoihin tulee muutoksia. Netissä enemmän tietoa tästä.

    • Anonyymi

      Heti kun Sössö Satonen on poljettu suohon kansan toimesta!

    • Anonyymi

      Mä oon ollut työtön nyt reilu 1,5v enkä ole hakenut oikeasti kuin varmaan kolmeen paikkaan, mitä sitä edes vaivautumaan hakemaan paikkaan minne ei ole mitään kiinnostusta....

      • Anonyymi

        miten noin niinkun pitemmän päälle olet ajatellut elämän polkuasi. Jatkatko valitsemallasi tiellä maaliin asti. Onko tavoitteita esim. perhe, matkustelu. parempi ruoka, terveys jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten noin niinkun pitemmän päälle olet ajatellut elämän polkuasi. Jatkatko valitsemallasi tiellä maaliin asti. Onko tavoitteita esim. perhe, matkustelu. parempi ruoka, terveys jne.

        Olen jo 56, kaikki on jo tehty. Nyt voi vaan köllötellä kelan rahoilla seuraavat 8v, matkustella ja harrastaa.


    • Anonyymi

      Pakkohakua ei olla poistamassa. Lakimuutoslauselmassa mainitaan vain, että sairaat pitkäaikaistyöttömät välttyy (ehkä) pakkohaulta. Toisin sanoen, joutuvat varmaan uudelle työkykyisyyden "selvityskierrokselle". Samaan syssyyn muutetaan, että kunnat saavat helpommin määrätä erilaisiin työllistyyspalveluihin kaikki muut tavalliset hakijat. Alle 30v hakijat joutuu tyyliin heti kursseille ja vastaaville. Muutokset tulee 1.1.2025.

    • Anonyymi

      Ei poistu. Miltä tuntuu kun vedettiin nenästä?

      • Anonyymi

        Huoramaiselta niiden puolesta jotka uskoivat tähän!


    • Anonyymi

      Niin just. Sössö on miljönääri. Häntä ei vois vähempää kiinnostaa työttömät. Sitäpaitsi uus työmininsteri M.Martiskainen alottaa maaliskuussa.

    • Anonyymi

      Ne yrittää myös sairaita potkia töihin ja on ryhtynyt itse lääkäreiksi. Vaikka minulta B lausunto ja kaikki löytyy. Jotkut jopa filma minua kun ajelen sähköpotkulautalla. Varma pitäisi sairaana nukkua sängyssä 24/7 eikä sais varma yhtä tehdä mitään.

      • Anonyymi

        muista syödä lääkärin määräämät psykoosilääkkeetkin niin elämä hymyilee


    • Anonyymi

      Kun työttömät on meneet töihin, sinäkin!

    • Onneksi ei tarvitse hakea kuin yhtä työkokeilupaikkaa kuussa..
      Kohtuu korvaushan tuosta vaivasta maksetaan..

    • Anonyymi

      Yhdessä työnhakulomakkeessa netissä oli kohta:

      "Haen tätä paikkaa vain työnhaku velvollisuuden täyttämiseksi."

      Kätevä järjestely sekä työnhakijalle että työnantajalle. Firma oli tunnettu.

    • Anonyymi

      Laita ne eri ilmansuuntiin seuraavaksi ilmojen yhdysvaltoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe