Kunnianloukkaus asiaani myös.
Tuosta on keskusteltu myös facebookissa niin kuin paikallisten sienien ja marjojen ryöstö poimimisesta joka myös meidän jääkaapeista pois.
Olen elänyt lapsuuden jossa oli rajoja ja meitä paikallisia arvostettiin sekä kunnioitettiin eli meidän sieni ja marja paikoille EI MENTY EDES KOIRIA KUSETTAMAAN!
Haluan ottaa METSÄSTYS asian
5
301
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nähnyt Petsikon parkkipaikalla monena vuonna 5-10 miestä jotka on olleet menossa hirven pyyntiin.
Joskus maininnut että eikö niitä MERKKEJÄ voi laittaa millä puolella tietä ovat, koska minä kuljen PETSIKOLLA ASTI SUKUNI PERINTEISILLÄ MARJA ja SIENI PAIKOLLA ja suku kulki kalalla myös!
Syysjärveläiset antoivat luvan, koska he olivat lapsettomia vanhoja miehiä ja ei he marjastaneet, sienestäneet sekä kalastaneet niin kuin meillä oli perinteisesti tapana.- Anonyymi
Jotain gay-porukkaa?
- Anonyymi
En ole päässyt KARPALOITA poimimaan, koska KOMMUNISTIT SEISOO kuin EUROOPAN OMISTAJAT KIVÄÄRIT KÄDESSÄ sen näköisenä että ampuvat jos menee sanomaan: Painukaa helvettiin minun KARPALO paikalta ja se on sovittu jo Rauhan neuvottelussa, että ei minun tarvi PARTISAANIEN eikä SS-JOUKKOJEN kanssa marjassa kulkea.
Ei ollut mukavaa mennä hillaan, kun Rajavartiosto vartio kerran, ettei venäläiset hyökkää kimppuun ja ammu meitä.
Joku laki näihin hommiin pitää saada!!!
- Anonyymi
Marjastus on VAARALLISTA puuhaa!
- Anonyymi00006
Etenkin kun kantaa asetta mukana nappaakseen lihasoppaan ainekset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768