Haluan ottaa METSÄSTYS asian

Anonyymi-ap

Kunnianloukkaus asiaani myös.

Tuosta on keskusteltu myös facebookissa niin kuin paikallisten sienien ja marjojen ryöstö poimimisesta joka myös meidän jääkaapeista pois.

Olen elänyt lapsuuden jossa oli rajoja ja meitä paikallisia arvostettiin sekä kunnioitettiin eli meidän sieni ja marja paikoille EI MENTY EDES KOIRIA KUSETTAMAAN!

8

478

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen nähnyt Petsikon parkkipaikalla monena vuonna 5-10 miestä jotka on olleet menossa hirven pyyntiin.

Joskus maininnut että eikö niitä MERKKEJÄ voi laittaa millä puolella tietä ovat, koska minä kuljen PETSIKOLLA ASTI SUKUNI PERINTEISILLÄ MARJA ja SIENI PAIKOLLA ja suku kulki kalalla myös!

Syysjärveläiset antoivat luvan, koska he olivat lapsettomia vanhoja miehiä ja ei he marjastaneet, sienestäneet sekä kalastaneet niin kuin meillä oli perinteisesti tapana.

• Anonyymi

Jotain gay-porukkaa?

• Anonyymi

En ole päässyt KARPALOITA poimimaan, koska KOMMUNISTIT SEISOO kuin EUROOPAN OMISTAJAT KIVÄÄRIT KÄDESSÄ sen näköisenä että ampuvat jos menee sanomaan: Painukaa helvettiin minun KARPALO paikalta ja se on sovittu jo Rauhan neuvottelussa, että ei minun tarvi PARTISAANIEN eikä SS-JOUKKOJEN kanssa marjassa kulkea.
        Ei ollut mukavaa mennä hillaan, kun Rajavartiosto vartio kerran, ettei venäläiset hyökkää kimppuun ja ammu meitä.

Joku laki näihin hommiin pitää saada!!!

• Anonyymi00007

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja vielä pahempaakin porukkaa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d8c2a896-1206-4e76-b9a4-2286f4097fbb

En ollut tätä juttua nähnytkään, mutta täytyy KUNNIATTOMANA HOLONA todeta, että ON TÖRKEÄÄ TOIMINTAA TUOLLAINEN.

Päässä iso vika jos EI METSÄÄN MAHDU ENÄÄN LUONNON OMAT ELÄIMET, mutta poroja ja koiria kyllä suojellaan.

Luonnon eläimiä ei saa edes ruokkia KESÄMAAN AIKAAN.
        Kesämaa on siihen asti kunnes tulee pysyvä lumi maahan ja sitä lunta on 5-10 senttiä marjojen varpujen päällä eli PIKKU LINNUT EI PYSTY ENÄÄN SYÖMÄÄN LUONNOSTA MARJOJA.

Lueskelin joutessani lakia ja siellä oli mainittu, että kesämaan aikaan EI SAA RUOKKIA EDES LINTUJA, koska ne kesyntyy sekä vieraantuu luonnosta.
        Ne osaa hakea poikasille ruokaa luonnosta ja näin ne kuolee sukupuuttoon.

Kuukkeli on yks tämmönen lintu joka kuolee sukupuuttoon, koska IHMISET RUOKKII NIITÄ KÄDESTÄ!
        Linnut pitää ajaa pois ja ei niitä saa kesyttää vaikka olis kuinka ihana ja kiva!

Eläinkaupoista voi ostaa lintuja joita voi ruokkia kotona kädestä!

• Anonyymi

Marjastus on VAARALLISTA puuhaa!

• Anonyymi00006

Etenkin kun kantaa asetta mukana nappaakseen lihasoppaan ainekset.

• Anonyymi00008
        UUSI

Niin nyt onkin jossain Loviisan tienoilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1029
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      862
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      596
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      532
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      526
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      523
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      515
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    Aihe