Nyt kun tiedän, ettei minulla ole maksakirroosia eikä mitään muutakaan sairautta, en tiedä mitä pikän elämäni aikana tekisin. Tosin kumppanin haku on edelleen päällä.
Olen 34-vuotias sinkkumies
9
139
Vastaukset
- Anonyymi
Välillä eri kiinnostuksen kohteita pulpahtelee tajuntaan. Instrumentaali konemusiikki vain iski minuun tässä joskus. Ensin kuuntelin sitä ja sittemmin halusin enemmänkin, eli alkaa myös tekemään sitä. Kairatune oli mielenkiintoinen ilmainen tuttavuus minkä latasin netistä. Loin siitä nopeasti alien-soundin kun vääntelin vain nappuloita hallitsemattomasti 👽. Sitä se välillä on. Omien projektien kanssa puuhastelu on ainakin itselleni hyvin antoisaa.
Asioita on vaikeaa pakottaa elämässä. Minutkin rakkaus yllätti aivan yllättäen, varoittamatta. Jos vain olisin saanut suuni auki totaalisen lukkoonmenemisen ja lopulta pakenemisen sijaan, niin minulla voisi mennä jopa hyvin tätä nykyä. Sydämen asioissa on osattava heivata tekojensa seurausten ajatteleminen ja elettävä vain siinä kyseisessä hetkessä, kun tilanne on akuutisti päällä.- Anonyymi
Kun terveyshuolet ovat poissa, muita murheita tulee läpi elämän.
- Anonyymi
Onko tämä kenen kommentti? 🤔😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä kenen kommentti? 🤔😍
Kappas, tuo nukkumiskommentoija pitää näitä lankoja aktiivisina. Kiitos siis hänelle. Tilitetään nyt sitten. Ensin on hankittava DAW. Itse pidän FL Studiosta. Hintakin on inhimillinen etenkin kun sitä vertaa Nexus 4:ljään. Ableton on hyvä mutta mielestäni se on jotenkin ruman näköinen layoutiltaan, samoin Cubase. Itse asiassa vähän aikaa sitten oli alennus että kun ostaa jonkin version Studiosta, niin se upgreidaaminen sisälsi alennuksen. En tiedä onko se ale yhä voimassa.
On hyvä hankkia ilmaisinstrumentteja (vital kuitenkin cräshää minulla) eli sekä synthejä että effectejä. Purity, solo: world synth ja jotkin Native Accessin jutut ovat hyviä. Accessilla on ilmaisia systeemejä kuten komplete start. Komplete 14 select on hyvä mutta siinä on hankaluuksia instrumenttien kanssa siten että tietokoneen asetuksia täytyy mahdollisesti muuttaa, jotta ne systeemit näkyvät kokonaan. 100 % näytön suuruus pitäisi toimia. En löytänyt enää tuota 14 selectiä netin valikoimasta, johtuu kai siitä kun komplete 15 on jo käsillä. Default presetit ovat käytössä ja kun niitä vääntää niin voi tallentaa omat presettinsä omannäköisikseen. Yksi myrkyllisen kuuloinen ääni oli yksi onnistumisistani. Eka keksitään biisin nimi eli aihe, ja vasta sitten aletaan työstämään sitä hommaa teknisesti eteenpäin.
- Anonyymi
Pettyikö joku?
- Anonyymi
Mihin aiheeseen liittyen pettyikö?
Tuskin ainakaan siihen ettei ollut maksa tms ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin aiheeseen liittyen pettyikö?
Tuskin ainakaan siihen ettei ollut maksa tms ongelmia.Tarkoitan häntä, joka haukkuu minua ätmiksi.
- Anonyymi
yöpaits joo kivs tytöillr krvyt dellsinen pitkä kuin mekko.... yöpsiys
- Anonyymi
nukkumaanmenemid-jugtgu.... jooh kuin joku iltapuku tai yöpuku kufen irswelläni joku pyjama....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712155Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16311190Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796542Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1953822- 1763623
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612679Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1692340Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva442185Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904