Mainostenjakamisella voi myös tienata pitkällä aikavälillä, tytär on jakanut kohta 4 vuotta (marraskuussa tulee 4vuotta täyteen). Aloittaessaan oli 14v hänen tarkoitus oli säästää autoon ja nyt rahat on kasassa, mutta edelleen ainakin toistaiseksi jatkaa työtä.
vuositulot 2020 jäi vain 41,95€ työt alko marraskuussa
2021 vuositulot oli 711,76€
2022 vuositulot oli 996,60€
2023 vuositulot oli 1046,23€
2024 vuositulot tähän asti on 1285,18€
Joka palkan laittanut säästöön mitä on saanut, alue ei mikään kauhean iso vain 12 taloa
Mainostenjakaja
4
360
Vastaukset 4
- Anonyymi
aika hyvin.Pieni työmäärä per jakokerta. Vain 12 pytinkiä. Aikaa ei kauaa kulahda lajitteluun eikä jakamiseen. Silloin siinä on tolkkua. Ei haittaa muuta elämää ja tekemistä. Samalla nopea kuntolenkki. Pieni tili per jakokerta mutta summeeraantuu potiksi. Mitä isompi lenkki sitä kannattamattomamaksi homma käy. Aikaa tuhraantuu paljon. Lajittelu, jakaminen, kantaminen. Kroppaa särkee. Ja aikaa muuhun tekemiseen ei sitten jääkään. Tuota konseptia kannattaa soveltaa kaikkeen tekemiseen. Opiskeluunkin hyvä metodi,
- Anonyymi
Joskus hyvin kauan sitten tuosta maksettiin järkevä korvaus, mutta siitä on todella kauan ja nyt se on lähinnä hyväksikäyttöä.
- Anonyymi
Hyvin tienannut 4 vuoteen auto rahat, mutta 14vuotiaana aloittaa säästämisen autoon. Niin ei se palkan tuhansia euroja tarvitse ollakkaan tuon ikäisenä.
- Anonyymi
säästän enemmän työmarkkinatuesta. ei mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568