Mainostenjakaja

Anonyymi-ap

Mainostenjakamisella voi myös tienata pitkällä aikavälillä, tytär on jakanut kohta 4 vuotta (marraskuussa tulee 4vuotta täyteen). Aloittaessaan oli 14v hänen tarkoitus oli säästää autoon ja nyt rahat on kasassa, mutta edelleen ainakin toistaiseksi jatkaa työtä.

vuositulot 2020 jäi vain 41,95€ työt alko marraskuussa
2021 vuositulot oli 711,76€
2022 vuositulot oli 996,60€
2023 vuositulot oli 1046,23€
2024 vuositulot tähän asti on 1285,18€

Joka palkan laittanut säästöön mitä on saanut, alue ei mikään kauhean iso vain 12 taloa

4

360

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aika hyvin.Pieni työmäärä per jakokerta. Vain 12 pytinkiä. Aikaa ei kauaa kulahda lajitteluun eikä jakamiseen. Silloin siinä on tolkkua. Ei haittaa muuta elämää ja tekemistä. Samalla nopea kuntolenkki. Pieni tili per jakokerta mutta summeeraantuu potiksi. Mitä isompi lenkki sitä kannattamattomamaksi homma käy. Aikaa tuhraantuu paljon. Lajittelu, jakaminen, kantaminen. Kroppaa särkee. Ja aikaa muuhun tekemiseen ei sitten jääkään. Tuota konseptia kannattaa soveltaa kaikkeen tekemiseen. Opiskeluunkin hyvä metodi,

• Anonyymi

Joskus hyvin kauan sitten tuosta maksettiin järkevä korvaus, mutta siitä on todella kauan ja nyt se on lähinnä hyväksikäyttöä.

• Anonyymi

Hyvin tienannut 4 vuoteen auto rahat, mutta 14vuotiaana aloittaa säästämisen autoon. Niin ei se palkan tuhansia euroja tarvitse ollakkaan tuon ikäisenä.

• Anonyymi

säästän enemmän työmarkkinatuesta. ei mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1789
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      113
      831
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      621
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe