Olin eilen Sodankylän TOKMANNILLA ILMAISIA ÄMPÄREITÄ HAKEMASSA!
Ostin 3 EUROLLA itelle TAVOITE HOUSUT!
Tällä kertaa olin SEN VERRAN SEKÄ TALOUDELLINEN, että OSTIN 10 numeroa ISOMMAT HOUSUT mitä NORMAALISTI KÄYTÄN!
Katoin, että ” NUO HOUSUT ON NIIN, KUIN TEHTY MINULLE!”
Vetasen HAI SAAPPAAT jalakaan ja voin lähteä jonku JUOPON KANSSA KAUPPAAN ja kokeilla montako PUNTTI KALJAA SAADAAN TUOTUA MINUN HOUSUISSA ULOS!
Minulla on sentään AIDOT HAI SAAPPAAT jotka RAHALLA AIKOINAAN IVALON S-MARKET VASKOOLISTA OSTIN!!!!
Sen unohdin kokonaan KIRJOITTAA.
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
Nämä on muuten ihan STRETHI FARKUT joten venyvätkin vielä!
Pitäskö alkaa harjoittelemaan PUNTTI-KALJA KÄVELYÄ niin voitas jonku JUOPON kanssa hakia kaupasta PUNTTI-KALJAA!!!- Anonyymi
Oon nähny, että YKSI POLIISI käveli kauppaan KANTTIHOUSUT jalassa VAPAALLA JA OLI LAITTANUT KUNNON PAITAPUSERONKIN PÄÄLLE!
ÄITI sano, että: Tuo oli sama poliisi joka lähti viemään sinua vankilaan!
Sanoin: Ei kyllä ollut, koska muistasin tuon.
Kanttihousu poliisi oli hän josta sanoin: Minä olisin pyytänyt näyttämään virkamerkin, koska Ivalossa on helppo olla vaikka vale POLIISI!
Heitä oli kaks poliisia ja toinen paineli tiukan näköisenä ulos mutta toinen nauro ja osotteli sormella minua, koska TUO ON TOTTA että tänne on helppo tulla vale POLIISIKSI koska EI IHMISET VÄLITÄ mistään mitään enää nykyisin.
Matkailu on saanut tuon aikaan ja en minä ole MYÖNTÄNYT YHTÄÄN LUPAA!
- Anonyymi
Mä kävin kans. Ei ollut extra large kortsuja. Joutuu vetään paljaalla.
- Anonyymi00005
Valmiit varashousut voi varastaa tai ostaa alemyynnistä!
Sinne kalahousuihin mahtuu lavallinen kaljaa, kunhan ei varasta lasipulloja, jotka kilkkaa vittumaisesti. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Valmiit varashousut voi varastaa tai ostaa alemyynnistä!
Sinne kalahousuihin mahtuu lavallinen kaljaa, kunhan ei varasta lasipulloja, jotka kilkkaa vittumaisesti.Kävin siinä Sodankylän vanhassa TOKMANNISSA jota ei enään ole.
Ne housut on niin isot, että mieheni lääkäri Holo ihan varmasti mahtuu minun kanssa niihin housuihin.
Sain 2 ämpäriä, koska minä sanoin, että : Otan hellalle tästä toisen ämpärin niin me näytetään komialta, kun kävellään samanlaiset ämpärit kädessä.
Nuo sentään ARVO ÄMPÄRIT, koska sitä liikettä EI ENÄÄN OLE.
Ivalon Tokmannin asiakkaaksi EN VOI IKINÄ EDES ALKAA, koska se on kunnian loukkaus käydä Ivalossa ja Inarin kunnassa alkuperäisenä ivalolaisena kaupassa ostoksilla.
Olen kyllä yrittänyt noudattaa tuota, mutta olen kaikesta huolimatta PAKOTETTUNA JOUTUNUT KÄYMÄÄN KAUPASSA INARIN KUNNASSA!
Valehtelin vain omalle miehelleni eli lääkäri Hololle, koska hän valehtelee aina minulle myös.
Meillä sentään tämä YHDENVERTAISUUSLAKI toimii ja ollaan sentään molemmat KUNNIATTOMIA PASKOJA INARIN KUNNASSA JA IVALOSSA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701