Mistä sinut

Anonyymi-ap

Löytää perjantai iltana, pyykkikorista vaiko tanssilattialla?

65

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painu ny vttuu

• Anonyymi

Roskiksesta tai ...........

• Anonyymi

Joko oot kokeillu sitä paineilmaa korvasta toiseen?

• Anonyymi

olen kyllä pasrewntunut kun löin suun aika pahasri mutta siis sisäpuolelta casin uuleen joraqin...

• Anonyymi

Ei ainakaan palstalta. :D

• Anonyymi

on tuollswin5r4nkin niin jod dsidäpuolelts löy hampwasr jorenkin huuleen..

• Anonyymi

niin e4n tir4fä onko ytuokaan kovin hwsudks jutyu mutysw toidsslts voi olls jod unrdds on niin rttä sludfhoufuy jd jsd joku yöpdiyd...

• Anonyymi

jotain tyttöjä jas IOXMB ohjuksia hohohooooo

ICN; röo dood Omtrtrr Cpmyomrmtsö Naööostoc ;oddoöer---

• Anonyymi

jollain IX;MB voi ampua ydinpommejsw Kopumpissnkin jsa Koonkin ksi

• Anonyymi

aqluksi yunyui siks pshsllr4r kun joku omaq törmäyd juttu kun kun niin duu....

• Anonyymi

Ehkä sä voisit vaikka jutella jonkun kanssa?

• Anonyymi

Halventava aloitus?

• Anonyymi

olin lrpäämässä jonkin wsikss sittrnhassuja ajaruksia ilmaanrui miwelwwni..

• Anonyymi

voin kyllä suosirraa ruora Awlxiyeyjäe Auomi aAWJAa IK huskojaq kilpaqiluja onpi

• Anonyymi

yhdern dswrjaqn nim4eä joksa jännä jurru kun puhelimwssakin joku swmoni...
      Red Rose on ruon ssejsn nimi.

• Anonyymi

joku juttukin niin joku Cilla nwllw nii kannattattaako mennä GUNN -oihmiswen yksiryissaaewllw...

• Anonyymi

Tuskin ainakaan tänne tuun?

• Anonyymi

Samoin ajattelen, löytyy paljon parempaakin tekemistä, vaikka lätkän seuraamista.

• Riippuu perjantaista. Just ripustelin pyykit, niin jos huvittaisi, voisi lähteä baariinkin. Mutta ei huvita. Eikä ole tarpeenkaan, huomenna on riekkumista kyllä tiedossa.

• Anonyymi

Kotoa karkeasti noi tunnin päästä

• Anonyymi

Tänään tanssitaan. Katsotaan näkyykö ihastusta.

• Todennäköisesti kotoa, mutta en keksi mitään selitystä miten ja miksi pyykkikorissa istuisin.

• Anonyymi

kokeile3 jotswin juttusw jonks kerroin eli diis käsillä polviin js pueridtsr js dääriäkin voit.

• Anonyymi

niin jos ruolla tscoin trrt niin vähän kuin errrenkierron mswnpilointisjuttusw.

• Anonyymi

niin diulloin ri kswnnss tuollswidis jugttgujs kuin jofsin cddenkierto jorain tehhkdä jos jokus synänviksw rai jorasin

,iuusytys dipdoydm rr'dt' jsidlss pjkeö,ss Deöcvoutuk'tt Dip,o aaaaaasols jsidlst loöåsoöitr

• Anonyymi

Saunasta tietenkin

• Anonyymi

ypobpyhysvsddto jsidlpks odderpots tutäoöör uäåiviodtslom---

• Anonyymi

Hemma hem

• Anonyymi

Siis peseekö jotkut itse pyykkinsä, eikä ole mitään assistenttia, kuten mutsi?

• Anonyymi

Kännykkäänsä nyhräämästä sohvan nurkasta 🤭 Voisihan tästä mennä jo nukkumaan... Ihan itsekkin ihmetyttää tämä toimeliaisuuteni taso 😂

🐾

• Pitäisi varmaan nukkua, sillä aamulla olisi tarkoituksena autella naapuria erään koneen korjauksessa.

• Anonyymi

En voi avata tässä kovin paljoa, mutta en käy tanssimassa. Pidän kyllä tanssimisesta. Liikunta on tosi tärkeää minulle ja erään läheisen hoitaminen.

• Kyllä tanssiminen kivaa on, nurkkaan ja keskelle. Mutta ei tietenkään överiksi, mä töissäkin aina mietin tota. Vaikka jos jotain levyä sovitan ahtaaseen paikkaan, niin lyön nyrkillä ensin nurkkaan ja välillä keskelle ja työkaveri kysyy ihmeissään, mitä sä oikein itsekseks selostat. Toisekseen lähisukulaisia kannattaa aina auttaa, mäkin käyn muutaman ikääntyneen apuna. Liikunta tietenkin ja mulla lisäks käsityöt, vaikka töissäkin teen, mutta sitten vapaalla oikein syventyen ja tarkkuudella.

• Anonyymi

Kotoa nukkumasta. Olen nykyään hyvin uupunut. Sairastan taas paljon. Ahdistuskohtauksetkin on palanneet.

Entinen Eivor

• Anonyymi

rn ollut minä vslehtelet kuin poliisi aia oikweudwenkäynnwissään rosiserqajana..

pörörm ,oerttomut otdse ett' oml'öqaomw3m jqisla åw3öo pöosao mmqosoööwlom jqislqa--

Vaqlwh43l34 kui9n ylikomiaQWIO OIKQUAQNKÄYNNIAQAÄ.

• Useimmiten olen kotona, joskus urheilutapahtumissa, joskus ystävien kanssa after workeilla, joskus salilla. Eilen oli lapsen kuskailua treeneihin ja kaupasskäyntiä eli oli todella rauhallinen perjantai ja hyvä niin.

• Anonyymi

niin jos on hyv ä iea niin silti taecirasww naiailEA MIKÄÅ he3isänmielwsrä haqusaka...

• Anonyymi

niin joku pelijuffukin ei niin moni kuin joku Falllour 3 cqan hauska

• Anonyymi

ajatt4lin että joku iewnikin pwli joka hauaska pqwlqeaq

• Anonyymi

niin on kai ietrokoneissa jorain pwlikiihsyerreimiäkin eswoinqie...

muyyaq niin ide xähän hussa wrrä minkälinwn pwli jok oliai ryröillw3kin hUAK

• Anonyymi

Ei kummastakaan löydä minua.

• Anonyymi

no rri sia sitgtrn eri peleidtä... kun isellä Beaunin miesen niin paekokonw jorr a vaemiaea werä wi rulw ciikaixallua...

hyvin toii latuei... niin tuollwinen ladattax juttu musraw Beqaun....

• Sängystä. Perjantai-ILTA on lepäämistä varten.

• Yllättäen oli vähän muutakin :D

• pujotteIija kirjoitti:

Yllättäen oli vähän muutakin :D

Juu ylläri pylläri.. :D

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Juu ylläri pylläri.. :D

Tai itseasiassa lauantaina oli ylläri pylläri, meni vähän päivät sekaisin

• pujotteIija kirjoitti:

Tai itseasiassa lauantaina oli ylläri pylläri, meni vähän päivät sekaisin

Voih.. perjantaina taisin kerätä voimia lauantaita varten.. :)

• Anonyymi

kpli åröokiyyi kpls jsidls-- sksttröom

• Anonyymi

niin no niin miyen joku haquska peliide3ajokaqw ryröuillekin auska

• Anonyymi

on jokin pwliiswkin pienikikin hauaka cähän kuin joku rwrewiws.

• Anonyymi

Kirjoita suomeks!

• Anonyymi

Diipisti sekaisin

• Anonyymi

höbbö hytty ha oasujja jyb nytta udea nubjökasubeb gasysja oekeku

• Anonyymi

¨ri kovin ruudikssn jsmonimuykdeinrn prlimuytytejotd olifi ytttöjrnkinhedudkdedprletr

• Anonyymi

yuon tskis juu ydrvitdidin yuyyöjäkin kondulyrikdi ryyäminkälsinrn prli olidi hsudkds..

• Anonyymi

on mysreeijurru errä minkälaqinenen jokus hauska peli

• Anonyymi

joku trrtso-peli-tyyppinenkin ehkä muttaq uuswmpi isw wi whkä QAemouews Aaaule kuirw3nkaqaan

• Anonyymi

Usein täältä, soffan kulmasta.
      Vilma

• Anonyymi

Sängystä. Missä sä oikein viivyt?

• Anonyymi

retro-tyyppinenkin pieni peli minä rierysri coidin hoitrwdetset mutt niin jokueeni juttumitä hwaudksw pelswtrws

• Anonyymi

ehkä tytöille niin voi kokeilla nukkua jos sopivan viileätä ja jos sääret ajeltu vielä jollain philips lady shave-koneellloa tunvoi tuntua jalat mukaville

• Anonyymi

hyvä sanonra joo "jalkni runruvar mukaxillw!..

• Anonyymi

mukavaa mennä nukkumaankinjos on pehmeä pweirro jaq jalatkin tutuvar mukacilllw

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4272
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2495
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1575
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe