https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008804115.html
Tuloksesi: 5 / 14
Suklaatietämys hukassa!
Voi sentään, aika monta meni väärin. Suklaatietämyksesi ei ole huippuluokkaa, mutta toisaalta: mitä sitä nippelitiedolla edes tekee, kun tärkeintä on itse suklaa. Ota pala lempisuklaatasi tai vaikkapa kupponen ihanaa kaakaota!
Suuri suklaavisa!
18
186
Vastaukset
Paremmin kuin oletinkaan:
Tuloksesi: 7 / 14
Tiedät suklaasta aika paljon!
Hei, sehän meni mukavasti! Suklaa taitaa maistua sinulle, tai ainakin tiedät kiitettävän hyvin suklaaseen liittyviä faktoja. Ota vähintäänkin pari suklaakeksiä tästä suorituksesta.- Anonyymi
Minulla 6/14.
- Anonyymi
7 /15 tuli tästä tehdyksi.
🐾- Anonyymi
Ai niitä oli vain neljätoista. Nooh, pitää keksiä yksi lisää mitä en tiedä :) vaikka kenen suklaata käytettiin kävyn muotoisissa joulukoristeissa? Vastaus on, en tiedä.
Meni niin kehnosti, etten kehtaa ilmoittaa.
- Anonyymi
5/14
Kylläpä oli huono tulos🙈 eikun ulos… on kyllä vähän märkä keli. - Anonyymi
Neljä oikein.
Oikeastaan pitäisi saada kyselyn huonon menestyksen takia kaikki suklaat tutustumista varten, jotta tunnistaisi - ainakin hetken. Harjoitteluun.
En itse ala noita testereitä ostelemaan enemmän kuin ennen.
Vilma - Anonyymi
kokeile eräsgäreseptiä: fazer-sinistä suklaata ja päärynäjäätelö yhdistelmä
pandan suklaa rasioista syön mielelläni ne tryffelijutut.- Anonyymi
Eikö joskus kerrottu, että suklaa voi sisältää russakoita. Antaako russakka-aromi jotain erityisextraa?
Vilma
- Anonyymi
litarnkin kokoinen suuri päärynäåjäätelö-palikka ja fazerin sininen koko suklaa levy
5/14.. ja olen ylpeä tuloksestani.. hmphh.
- Anonyymi
syödäään vain katsos papupu purkista vain herkeittopurkistakin vaan suoraan lusikalla kuin Jope Ruonansuu..
8 oikein
- Anonyymi
Hyvä pujis👍🏼
- Anonyymi
11/14. Suurin osa arvaamalla.
7/14. Vaikka rakastan suklaata, ei mitkään suklaiden julkaisuvuodet tai taustatarinat ole hallussa. Onneksi suklaasta voi nauttia ilman nippelitietoakin 😊
- Anonyymi
Ja pullasta sitten 6/12.
Ei oo hurraamista.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122