Sillä jokaisella päivällä on omat murheensa. Tavoitelkaa vanhurskautta ja taivaallinen isä pitää teistä huolen: ruokkii, vaatettaa ja antaa asunnon.
Taas yksi valhe Jeesuksen suusta. Jumala ei tee mitään pitääkseen huolta ihmisistä, vanhurskaistakaan. Täyttä HUMPUUKIA tuokin lupaus.
Älkää mutehtiko huomisesta päivästä
12
163
Vastaukset
Mitä pahaa on neuvosta että älä turhaan murehdi, sehän on hyvä neuvo vaikka sen antajan haluaisikin unohtaa.
- Anonyymi
No, jos antajan haluaisit unohtaa- kertooko se, että Hänen neuvonsa saa jäädä.
Sitten herää ajatus, että kenen neuvoilla rakennat elämääsi.
Onhan sinun lapsuudessa sinua neuvottu ja niillä neuvoilla varmaankin suunnistat- oikealle ja vasemmalle. Sitten olit ottanut ehkä kasvun jälkeen omia neuvoja ja päätelmiä, sitten niillä suunnistanut- .... kumpi parempi?
Tietenkin elämänkokemus- tuo valintoihin tietoisuutta..
Nyt voidaan pohtia, noin sisimmässä, että on hyvä ja on paha.
Eikös sen ajatuksen äärellä ollut kärmes- mukana, joka myös tarjosi antaa ohjeita.
Moni niillä porskuttaa- elämäänsä, ja ilmeisesti ei kärmeen ohjeita halua unohtaa, vaan kantaa tulta helmossaan.
Niin, miettii, että mitkä neuvot ovat hyviä. -- kun polulla käydään, niin mihin ja kenen luo viemme polkumme ja kuunnellaan neuvoja.
Onhan lähimmäinenkin olemassa, iloitseeko hän siitä, kenen neuvoilla ollaan menossa eteenpäin.
Putin.killakin on neuvot, ja hänen neuvoillaan omi lähimmäinen joutuu joko tykinruuaksi- jauhtettavaksi kentällä, sekin on neuvoja. jne.
Ketä haluaisimme hänelle neuvojaksi. Se varmaan kertoo senkin, että kenen neuvojen äärellä me kannamme polun suoruutta, ja tai kieroutta. Anonyymi kirjoitti:
No, jos antajan haluaisit unohtaa- kertooko se, että Hänen neuvonsa saa jäädä.
Sitten herää ajatus, että kenen neuvoilla rakennat elämääsi.
Onhan sinun lapsuudessa sinua neuvottu ja niillä neuvoilla varmaankin suunnistat- oikealle ja vasemmalle. Sitten olit ottanut ehkä kasvun jälkeen omia neuvoja ja päätelmiä, sitten niillä suunnistanut- .... kumpi parempi?
Tietenkin elämänkokemus- tuo valintoihin tietoisuutta..
Nyt voidaan pohtia, noin sisimmässä, että on hyvä ja on paha.
Eikös sen ajatuksen äärellä ollut kärmes- mukana, joka myös tarjosi antaa ohjeita.
Moni niillä porskuttaa- elämäänsä, ja ilmeisesti ei kärmeen ohjeita halua unohtaa, vaan kantaa tulta helmossaan.
Niin, miettii, että mitkä neuvot ovat hyviä. -- kun polulla käydään, niin mihin ja kenen luo viemme polkumme ja kuunnellaan neuvoja.
Onhan lähimmäinenkin olemassa, iloitseeko hän siitä, kenen neuvoilla ollaan menossa eteenpäin.
Putin.killakin on neuvot, ja hänen neuvoillaan omi lähimmäinen joutuu joko tykinruuaksi- jauhtettavaksi kentällä, sekin on neuvoja. jne.
Ketä haluaisimme hänelle neuvojaksi. Se varmaan kertoo senkin, että kenen neuvojen äärellä me kannamme polun suoruutta, ja tai kieroutta.En tarkoittanut sitä ettei minulla ole tuon jakeen neuvojalla väliä. On sillä.
Mutta aloittajalla on selvä ongelma uskonsa kanssa.- Anonyymi
Vika on lupauksessa, jonka mukaan Jumala pitää huolen ja antaa kaiken tarvittavan. Ei toteudu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on lupauksessa, jonka mukaan Jumala pitää huolen ja antaa kaiken tarvittavan. Ei toteudu!
Omilla elintavoilla on merkitystä hyvään elämään. Suomessa on minimi toimeentulotuki, joka on sinkulle noin 550€/kk elämiseen. Eli rahasta ei ole kiinni hyvä elämä Suomessa.
Jos osaa hoitaa asiansa.
Minä saan sen 525€ kuukaudessa elämiseen ja hyvin olen pärjännyt. Jos tulee yllätysmenoja, niin turvaudun säästötilin. Eli suuri osa rahoista menee säästöön joka kuukausi. Tätä on jatkunut jo seitsemän vuotta.
Minusta asiat ovat paremmin kuin koskaan!
Mb_76
- Anonyymi
Jos on päihderiippuvainen, niin kun tekee parannuksen alkoholista ja tupakasta, niin jää rahaa hyvään ja yltäkylläiseen elämään. Tämä lupaus siis toteuttuu hyvin, jos ei ole sössinyt raha-asioitaan ennen sitä.
""" Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?' Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan. Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan. Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."""
Raha-asiatkin voi jättää Herran haltuun. Minulla on pieni säästötili ja olen jättänyt sen mielestä, että en edes ajattele sitä omistavassa mielessä, ja muutenkin raha-asiat ovat Herran hallussa. Tililtä menee pienikäyttöraha vaatimattomaan sinkkuelämään. loput menee säästöön. Homma toimii kuin junanvessa. Säästötililtä tulee voittoja 1500€/vuosi ylimääraistä tuhlattavaksi. 500€ kertanostoina kolmesti vuodessa. Eli raha-asiat on hyvin hallinnassa. Kiitos Jeesukselle tästä kaikesta hyvästä mitä olen saanut.
Eli minulla on pieni säästöpotti, jota en halua edes kutsua omaksi rahaksi, vaan Jeesuksen Kristuksen rahaksi ja elää sen mukaan, että säästötili voi hyvin. Tämä on kuin puutarhan hoitoa. Palkan saan boonuksina, eli voittoina.
Mb_76- Anonyymi
Afrikassa on kuollut seurakunnan jäseniä nälkään. Kaikkialla maailmassa on ollut puutetta ja kärsimystä menneinä aikoina. Uskovilla. Kulkutauteja, katovuosia ja pulaa kaikesta.
Lupaus on katteeton. Anonyymi kirjoitti:
Afrikassa on kuollut seurakunnan jäseniä nälkään. Kaikkialla maailmassa on ollut puutetta ja kärsimystä menneinä aikoina. Uskovilla. Kulkutauteja, katovuosia ja pulaa kaikesta.
Lupaus on katteeton.Aina sitä voi yrittää auttaa.
auroraboreallis kirjoitti:
Aina sitä voi yrittää auttaa.
Kärsimyksen ongelmaa ei edes papit pysty selittää.
- Anonyymi
Kärsimyksen ongelmaa ei edes papit pysty selittää.
Mutta papin makuupussi lohduttaa.
- Anonyymi
Aina sitä voi yrittää auttaa.
Suomessa asiat ovat hyvin, kun jokaiselle kansalaiselle on tarjolla hyvä toimeentulotuki. Tai voiko sitä 100€/viikko pitää hyvänä, joka monelle "köyhälle"on tarjolla ruokaan ja menoihin . Onneksi minulla on säästötili niin se tuo turvaa, että jos joku paikka repsottaa, niin sen saa korjattua. En siis ole toimeentulotuki asiakas.
Itse ajattelin avustaa TV 7 kanavaa säännöllisesti, kun kuitenkin katson sitä päivittäin. Kerran kuussa laittaisi pienen summan katselusta. Katsellaanhan sitä satelliittikanaviakin siitä törkyohjelmista huolimatta ja maksetaan vielä siitä.
Joka tapauksessa Suomessa ei ole köyhyyttä, muuta kuin itse aiheutettua.
Mb_76 Anonyymi kirjoitti:
Suomessa asiat ovat hyvin, kun jokaiselle kansalaiselle on tarjolla hyvä toimeentulotuki. Tai voiko sitä 100€/viikko pitää hyvänä, joka monelle "köyhälle"on tarjolla ruokaan ja menoihin . Onneksi minulla on säästötili niin se tuo turvaa, että jos joku paikka repsottaa, niin sen saa korjattua. En siis ole toimeentulotuki asiakas.
Itse ajattelin avustaa TV 7 kanavaa säännöllisesti, kun kuitenkin katson sitä päivittäin. Kerran kuussa laittaisi pienen summan katselusta. Katsellaanhan sitä satelliittikanaviakin siitä törkyohjelmista huolimatta ja maksetaan vielä siitä.
Joka tapauksessa Suomessa ei ole köyhyyttä, muuta kuin itse aiheutettua.
Mb_76Niin.olen samaa mieltä. Itsellä on työn(siivous 2h per arkipäivä)ja tukien jälkeen tulot 1400€ kuukaudessa. Noin 700 € sähköt ja vuokra.jää 700€...
Ei jää paljon mitään mutta pitäisi alkaa säästää autoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146