Vain "äpillä

Anonyymi-ap

Lidl saa pitää äpinsä, lapsellista, hyvästi.

35

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikilla muillakin kauppa ryhmillä on äppi muovikortti jäsenyyden lisäksi toisin kuin lidlillä.
      Eli S-ja K-ryhmä vaativat äpin tarjouksilleen vaikka omistaisit jo ryhmien etukortin jolla ei enää tarjouksia saakaan!
      Joten mistä olen maksanut kun muovikortti jäsenyyden olen ostanut enkä saakaan tarjouksia kuin äpillä?
      Joten haistakoon pitkän v.... viivan.

      • Anonyymi

        SOKOS myy HALAI-lihaa ja muslimit hurraa.
        Kertooko SOKOS-mitä on halai-teurastettu liha.
        Kiduttamalla eläin kuoliaaksi ja sitten suolistetaan ja paloitellaan muslimeille syötäväksi.
        Kertokaa Kaikkoselle, tuskin tietää keskusta-puolueen halai-periaatteita.


    • Anonyymi

      Lidl mainostaa koko ajan ei muut mainosta, taitaa mennä huonosti ja se myös näkyy.

      • Anonyymi

        Pitäähän tarjouksia hyvänen aika mainostaa jotta osaa ihmiset tulla.


      • Anonyymi

        S ryhmän mainoksesta tipahti pois laulusta "..ja rahasi riittää"


    • Anonyymi

      Turhanpäiväisiä sovelluksia älykääpiöille.🥱

      • Anonyymi

        Ylipäänsä turhanpäiväisiä äppejä ihan ilman älykääpiöitäkin.
        Vain varakkaiden huviksiko vaikeasti käytettävät ale tarjoukset on kehitetty?


    • Anonyymi

      Alkosta saa rahalla ja pankkikortilla, palvelu on hyvää ja hymyily täydellistä.
      Ottakaa mallia ja mallia "kummallekkin".

      • Anonyymi

        Ja netistä tilaamalla saa kotiovelle halvemmalla kuin alko ab sta


      • Anonyymi

        Muistakin kaupoista saa rahalla ja pankkikortilla!
        Puhuttiin äpeistä.
        Mitä saat äpillä Alkosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja netistä tilaamalla saa kotiovelle halvemmalla kuin alko ab sta

        Alkoholistit tilaa netistä, kun ei kaupasta myydä humalaiselle.


    • Anonyymi

      Vanhat ihmiset eivät ymmärrä äpeistä mitään. Vi***uun koko liideli. 🤬

      • Anonyymi

        Ja k ryhmän kauppa kohtaiset äppi tarjoukset


      • Anonyymi

        Kaikki tarjoukset eivät ole äpin takana. Saat ilman äppiäkin tarjouksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tarjoukset eivät ole äpin takana. Saat ilman äppiäkin tarjouksia.

        Saako piIIuakin tarjouksella?


    • Anonyymi

      Ootte kyllä todellisia neitejä. On teillä hirveitä pulmia. Hakekaa apua psykiatrilta

      • Anonyymi

        Miksi psykiatrilta?
        Opettaako hän äpin käyttöä?
        Saako alennusta äpillä?
        Sukupuoli jaottelu äppi alennuksista keskusteltaessa ei ole relevanttia. Mutta alennukset jotka äpillä saa ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi psykiatrilta?
        Opettaako hän äpin käyttöä?
        Saako alennusta äpillä?
        Sukupuoli jaottelu äppi alennuksista keskusteltaessa ei ole relevanttia. Mutta alennukset jotka äpillä saa ovat.

        Siksi, että on liian pieni pää. Kyllä psykiatri ratkaisun keksii, jos ei äppi miellytä


    • Anonyymi

      Nämä kotkutukset eivät nää tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Mikä on syy että näitä äppiä tarvitaan?meneekö kauppioilla huonosti?puhelimeni ei ole tarkoitettu äpeille.

    • Anonyymi

      Jos Lidlistä ostat tuhannella eurolla kuukaudessa saat äpillä satasen takaisin. Lisäksi tietysti tarjoukset.

      • Anonyymi

        Kauppiaan hyöty?


    • Anonyymi

      Vihaan lidleä ja niiden äppiä.

      • Anonyymi

        Äppi on helppo käyttää itse olen 75v eikä ongelmia. Vaatii älypuhelimen, opettelee hakemaan QR-koodin valmiiksi kassalle mennessä silloin ei hidastele kassalla. Kannattaa tulee jopa noin euron arvoisia ilmaisia tuotteita, ja ostoksista riippuen 1--50€ lahjakuponkeja.
        Jos omistaa älypuhelimen, miksipä ei käyttäisi tätä etua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äppi on helppo käyttää itse olen 75v eikä ongelmia. Vaatii älypuhelimen, opettelee hakemaan QR-koodin valmiiksi kassalle mennessä silloin ei hidastele kassalla. Kannattaa tulee jopa noin euron arvoisia ilmaisia tuotteita, ja ostoksista riippuen 1--50€ lahjakuponkeja.
        Jos omistaa älypuhelimen, miksipä ei käyttäisi tätä etua.

        Ijäkkäimmille ihmisille on hyvin tärkeä tulla älypuhelin tutuksi muutenkin kuin Lidlin äpin takia.
        Tulevaisuudessa tullaan enemmän ja enemmän siirtämään asiointia, ja toiminoja älypuhelimelle. Terveyden hoitoa pankkiasioita paljon muuta. Nyt on korkein aika unohtaa se että on vanha, vanhempikin oppii se on vain asenne kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äppi on helppo käyttää itse olen 75v eikä ongelmia. Vaatii älypuhelimen, opettelee hakemaan QR-koodin valmiiksi kassalle mennessä silloin ei hidastele kassalla. Kannattaa tulee jopa noin euron arvoisia ilmaisia tuotteita, ja ostoksista riippuen 1--50€ lahjakuponkeja.
        Jos omistaa älypuhelimen, miksipä ei käyttäisi tätä etua.

        Minäkin käytän lidl plus appia.
        Jos osaa soittaa puhelimella
        niin kyllä onnistuu apin latauskin.
        Tosi helppoa.
        Ilmaisia omenataskuja, brezel, sämpylä tässä kuussa.
        Tarjoukset ja ostosedut lisäksi.
        Paras kauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin käytän lidl plus appia.
        Jos osaa soittaa puhelimella
        niin kyllä onnistuu apin latauskin.
        Tosi helppoa.
        Ilmaisia omenataskuja, brezel, sämpylä tässä kuussa.
        Tarjoukset ja ostosedut lisäksi.
        Paras kauppa.

        Lahjakupongit ja ostosedut pitää muistaa aktivoida äpissä.
        Helppoa ja kätevääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahjakupongit ja ostosedut pitää muistaa aktivoida äpissä.
        Helppoa ja kätevääkin.

        Henkilökunta kyllä neuvoo mien ohjelma ladataan puhelimelle, ja kuinka sitä käytetään. Kannataa kysäisä silloin kun liikkeessä on hiljaisempaa.


    • Anonyymi

      Just tänään katsoin Lidlin äppiin liittyviä ohjeita. Mutta oikeesti onko mitään järkeä käyttää sitä yhden hengen taloudessa?
      K-ruoka sovellusta olen käyttänyt silloin kun se suostuu avautumaan. Ehkä kerran viikossa toimii jos tuuria on saa niitä tarjouksia

      Sitten on vihreä S-kortti minulla melkein vaan lämmitysöljyn tilausta varten ja asiakasetupäiville Prismassa
      Kummallista korttipelit nyky kaupankäynti. Ja lisäksi siinä joutuu antamaan ostostietonsa ties minne ja kolmansille osapuolille.

      • Anonyymi

        En tiedä olenko oikeassa, K-koria ei kyllä ole ollut sanottavaa hyötyä.


    • Anonyymi

      Taas tasa-arvo kysymys, ei kaikilla ole älypuhelinta.

      • Anonyymi

        Älypuhelimessa maksaa kuukausimaksut toki enemmän kuin puhelimissa jossa ei ole nettiä. Siinähän säästää mutta sitä äppiä jää vaille, eikä silloin pitäisi valittaa.


    • Anonyymi

      Onko taas Lidl pienentänyt ostos-kassinsa kokoa?

      • Anonyymi

        Asia korjaantuu sillä kun ottaa matkaan kaksi kassia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia korjaantuu sillä kun ottaa matkaan kaksi kassia.

        Lidlissä on helppoa ja noppeaa asiointi.
        Puolikymmentä pikakassaa.
        Toisilla kaupoilla yksi tai kaksi.
        Niimpä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe