Eli olin oikeassa.

Anonyymi-ap

Suomalaiset tuotiin Petsamosta joka oli Neuvostoliittoa jo sotavankeina Suomeen.
He oli naisia sekä lapsia.

Minun molemmat olis joutuneet sotavangeiksi, mutta mummo joka asui Salmijärvellä/Paatsjoki varressa ehti PAETA jään yli Norjaan ja he oli sotapakolaisia jotka käskettiin palaamaan Suomeen takaisin.

Osa tuli, mutta osa jäi Norjaan.

Yhdenvertaisuus tulee minun kautta, koska minun toinen puoli suvusta pakeni sekä palasi ja toinen puoli suvusta jäi sotavangeiksi.

Kukaan muu ei pysty purkamaan, koska minä olen perheen vanhin ja ilmeisesti ainoita naisia joka uskaltaa lähteä kisaamaan TOSI ELÄMÄÄN LIITTYVISTÄ ASIOISTA!

Onneksi he oli saksalaisia jotka suomalaiset otti vangeiksi ja toi Suomeen.
Neuvostoliiton sotilaat oli kuulemma luovuttaneet koltansaamelaiset ja he jäi Neuvostoliittoon sotavangeiksi.

Kyllä kaikki Petsamosta tulleet sotavangit on kirjattu Suomen valtion tietoihin.
Karjalasta tulleet on merkitty myös niin, kuin Viipurista sekä muilta luovutetuilta alueilta.

Kaikilla suomalaisilla on oikeus saada korvauksia, koska kaikki on joutuneet kärsimään.

SAKÄ sai aikaan sen, että SAAMELAISET pelas itsensä koltansaamelaisten kanssa pihalle.
He hakee varmaan KORVAUKSENSA KIINASTA, koska heillä on 2 KIINAN SAAMELAISTA!

Ei minun lapset saa korvauksia, koska minä saan ja he saa minulta perintönä sen mitä SATUN JÄTTÄMÄÄN!

2

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aikion Leo EI OLE IKINÄ PITÄNYT SUKUNSA KANSSA MINUN PUOLIA!
      Jos olisivat niin EI MINUN OLIS TARVINNUT KULKEA KAULAA MYÖDEN PASKASSA!

EI OLE VELVOITTEITA AUTTAA HÄNTÄ vaikka onkin lapseni isä.

Hänellä on 2 lasta ja 2 äitiä jotka KYLLÄ HÄNTÄ AUTTAA.
      Toinen on suomalainen ja toinen koltansaamelainen.

Minähän olen SOTAVANKI ja SAKÄ:hän on TEORIASSA kaapannut minun LAPSEN ja hänestä on tullut SAKÄ:n jäsen ja tuo on VASTOIN MINUN LAPSEN ETUJA SEKÄ OIKEUKSIA!
      SAKÄ tutkii kuulemma kaikkien jäsentensä tiedot jotka he HYVÄKSYY REKISTERIIN!

Minun lapsella ON OIKEUS SUOMALAISENA PUKEA SAAMENPUKU JA VAIKKA RUOTSINPUKU JOS HÄN KOKEE, että KYSEINEN PUKU ON HÄNEN!

Minä olen hänen äiti ja olen kotona Suomessa, Ruotsissa sekä Norjassa, koska minulla ON OLLUT KOTI JOKA MAASSA.
      Olen POHJOLA NORDEN SUOMALAINEN JOKA ON SYNTYNYT SUOMESSA PIENESSÄ KYLÄSSÄ NIMELTÄ IVALO!

Minä olen KVEENI eli Norjan suomalainen, kun minä menen NORJAAN.
      Ruotsin suomalainen olen, kun menen RUOTSIIN.
      Suomessa OLEN SUOMALAINEN, mutta kyllä olin Raaseporissa suomalainen sekä Suomen ruotsalainen eli HURRI, koska välillä puhuttiin ruotsia ja välillä suomea!

Olen myös Suomen koltta ja saamelainen, mutta he eivät vain ymmärrä kun minä puhun saamea tai kolttaa heille!
      Ei osaa, kuin Inaria, Pohjoista tai Kolttaa!

Minä osaan sentään SUOMEN SAAMEA ja KOLTTAA ja sitä OSAA KAIKKI SUOMALAISET!

Minä opin kotona RUOTSISSA, kun asuttiin ja kävin Ruotsissa vielä kaikilla SUOMEN KIELILLÄ KOULUAKIN!
      Opin myös Tampereen NYSSESTÄKIN jo Ruotsissa.

Me mentiin Ruotsissa kouluun BUSSILLA ja käytiin kesällä melkeen kaikki Suomessa lomalla.
      Kerroin serkulle, kun hän kyseli millä menen kouluun Ruotsissa. He asu Rovaniemellä ja hän kyllä tiesi mikä BUSSI on joten hän valisti minua sanomalla: Ivalon mummolassa he ei ymmärrä mikä BUSSI on joten sano, että menet Linja-autolla kouluun.
      Menin Ivalon mummolaan ja he kysy millä menen Ruotsissa kouluun joten muistin mitä serkkuni sanoi joten sanoin : Linja-autolla…
      Ei täällä kuljettu, kuin Eskelisellä ja Posti-autolla!
      Serkkuni oli Rovaniemellä ja minä Ivalossa joten tuli lieviä kommunikaatio ongelmia.
      Mummoni poltteli Kenttiä sekä mietti, että mikähän se LINJA-AUTO voi olla muu kuin Eskelinen tai Posti-auto joten hän sano : Niin sehän on ONNIKKA ja Oulussa kuljetaan Onnikalla.
      Sanoin mummolle, että : Mun kaveri kerto, että hänen serkut menee Tampereella kouluun NYSSELLÄ ja meen oikeesti bussilla, mutta serkku väitti että täällä ei kukaan ymmärrä että mikä BUSSI on!

Täti ja toiset serkut ei kyllä ymmärtäneet, mutta MUMMO KYLLÄ YMMÄRSI YLLÄTTÄVÄN PALJON.
      Serkku oli poika ja vähän vanhempi joten hän halusi auttaa minua, koska puhuin Ruotsin suomea ja olin Suomessa ja puhuin suomea niin suomen kieli parani.
      Ruotsissa puhuttiin suomea, mutta muuttu Ruotsin suomeksi. Ruotsin suomalaisilla on oma LIPPU ja kansallispuku myös.

Meänkielen väki on ihan omaa väki ja he SUUTTUU, kun heille sanoo : Tehän olette Ruotsin suomalaisia!
      Isän mummosta tuli MEÄNKIELEN HIENOSTO VÄKEÄ myös. Hän naimisiin miehen kanssa joka oli MEÄNKIELEN HIENOSTO VÄKEÄ ja he asuivat PAJALASSA joka on JUST MEÄNKIELEN HIENOSTO VÄEN KESKUS!
      Ruotsin kuninkaalliset käy PAJALASSA MAAKUNTA VIERAILULLA.
      Isäni mummo on haudattu Pajalaan MEÄNKIELEN HIENOSTO VÄEN HAUTUUMAALLE!

• Anonyymi

Ihmettilin kyllä myös, että jos ivalolaiset arvostelee muualta kuntaan muuttaneita niin tuo on heti kunnianloukkaus joka kohdistuu heihin.
        He edustaa oman syntymäpaikkakuntasa ihmisiä, mutta he asuvat Ivalossa ja Inarin kunnassa vaikka eivät ole edes Ivalosta/Inarin kunnasta syntyjään!

Ei ivalolaiset jotka on Ivalossa syntyneet syytelleet minua heidän kunnianloukkauksesta vaan he on kaikki muualta muuttaneita.

Ihmisoikeusrikoksenahan tuo on TÖRKEÄÄ, että kunnassa istuu kunnanjohtaja joka toimii Suomen valtion edustajana myös EI OLE SUOSTUNUT käsittelemään SS-joukkojen jättämiä SOTAVANKIEN ASIOITA edes KUNNAN HALLITUKSEN/VALTUUSTON kanssa eikä edes SIVISTYSJOHTAJA ole ottanut asioita HOITAAKSEEN VAIKKA ISÄNSÄ OLI NIIN HYVÄ SEKÄ ARVOSTETTU KUNNANJOHTAJA!

Rasismi AINAKIN TÄSSÄ KUNNASSA REHOTTAA, kun hoitelevat ASIOITA ja SYRJIVÄT SEKÄ VAATIVAT LISÄÄ RANGAISTUSTA ihmiselle joka on SYNTYNYT SOTAVANKINA!

Vankilassakin sai enemmän IHMISOIKEUKSIA mitä vankilan ulkopuolella!
        Jos oli poliisi joksi äitini väitti niin hän sano mulle: Nyt pääset lomalle ja pääset kokemaan IHMISOIKEUKSIA!

Minä kävin VANKILASSA myös KOULUTUKSEN jossa käsiteltiin VANKIEN VAPAUTUMISTA VANKILASTA eli mitä OIKEUKSIA HEILLÄ ON!

Suomen valtio toiminut oikein niin, kuin kuuluu niin INARIN KUNNASSA VEDETÄÄN LISÄÄ SANKIOTA!

Minä olen ollut RASISMIN VASTAISEN VIIKOLLA vankilassa ja SUOMEN VALTIO KYLLÄ VANKILASSA IHMISIÄ jos IHMISOIKEUDET EI TOTEUDU niin kuin kuuluu!
        Minä olen syntynyt Ivalossa SOTAVANKEINA tuotuihin sukuihin sekä SOTAPAKOLAISINA tulleihin sukuihin!

Minä olen syytteessä ollut yksin ja vankilaan minut on viety yksin ja yksin minä olen vankilasta tullut myös pois!

Inarin kunta oli HUOSTANNUT minun pojan ja määrännyt vielä EDUNVALVONTAAN, koska minä ilmoitin HALLINTO-OIKEUDEN ASIASSA, että MINÄ OLEN LÄHDÖSSÄ KUNNIANLOUKKAUS SAKKOA ISTUMAAN VANKILAAN JOTEN MINÄ EN OTA HUOSTASTA LASTA POIS VAAN HÄN TARVII EDUNVALVOJAN!

ADHD ja TUPAKAN POLTTO EI OLLEET RIITTÄVIÄ PERUSTEITA HUOSTAUKSELLE, koska olin vasta tutkimuksiin mennyt itse ja EN KÄYTÄ PÄIHTEITÄ!

En vankilasta voi valvoa lapseni ETUJA sekä OIKEUKSIA, mutta minulla on MYÖS OIKEUS SAADA INARIN KUNNALTA EDUNVALVOJA joka kulkee minun RINNALLA JA SANOO : Rahaa on lisää tullee joka päivä, koska Inarin kunnanjohtajien kanssa OLET TEHNYT SOPIMUKSIA!

He hyväksy kaikki ja ihan vankilaan menonkin, mutta he yritti PERUA päätöstä mutta ei onnistunut koska asia OLI JO KORKEIMMASSA HALLINTO-OIKEUDESSA!
        Inarin kunnasta oli joku laittanut minuun liittyvän asian HALLINTO-OIKEUTEEN.

Minä olen ollut SAIRASLOMALLA, kun lasteni asioita on pitänyt HOITAA ja sairaslomalla OLIN SILLOINKIN, kun ilmotin : Xxxxxxx asiaan liittyvä SAKKO MUUNTOON ja lähen vankilaan istumaan sakon pois!

Inarin kunta ja exäni uuden vittunsa KANSSA ON MOLEMMAT OTTANEET MINUN LAPSET HUOSTAUKSEN KAUTTA OMILLE VASTUILLEEN ja minä OLEN JOUTUNUT MOLEMPIEN HAASTAMANA KÄRÄJILLE vaikka OLEN ILMOTTANUT : EN OLE LASTENHOITAJA VAAN LASTENI SYNNYTTÄJÄ!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3680
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3462
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      90
      3277
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2702
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      71
      2522
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2201
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      50
      1340
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1125
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1102
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1088
    Aihe