Mietin vain Coronarian kuntoutusta

Anonyymi-ap

Johon Inarin kunnan sosiaalitoimiston virkailija minut laittoi ja työvoimatoimisto ja KELA halusi lähteä mukaan.

Kävin Hipussa myös kuntouksessa syömässä ja niin kävi myös POLIISIT.
Äitini kautta tiesin, että sama siivooja siivoaa Poliisilaitosta sekä CORONARIAN tiloja!

Kuntoutus ohjaaja sai KORONAN, mutta MINUT KÄSKETTIIN KUNTOUKSESTA LÄÄKÄRIIN VAIKKA YLEENSÄ OHJATAAN KORONA-TESTIIN TAI ANNETAAN TESTI SEKÄ PYYDETÄÄN OTTAMAAN TESTI JOLLA SELVIÄÄ onko korona!

Sain kuulla tuon jälkeen, että POLIISIT oli alkaneet ottamaan KORONA-TESTEJÄ MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ!

POLIISIT SAIVAT TIETÄÄ, ETTÄ CORONARIAN KUNTOUTUS OHJAAJA jonka tehtävänä oli kuntouttaa minua oli SAANUT KORONAN.
Minä kerroin äidilleni joka siivoosi POLIISIN tiloja, kirkkoa, seurakuntaa ja monia muitakin tiloja, mutta EI S-markettia!

Tein AVI:lle ilmoituksen, koska koin että KORONA KÄY IHMISTEN TERVEYDEN ja HENGEN PÄÄLLE!
AVI kävi Kunnantalolla ja siellä oli ilmoitettu, että ei ole ihmisten terveydet ja henget vaarassa!

Lobotomia tehtiin aikoinaan myös nenän kautta joten miksihän TUO KIELLETTIIN AIKOINAAN JOS OLIKIN TERVEYTTÄ EDISTÄVÄ TOIMEN PIDE...
KORONA-TESTIN ottaminen NENÄSTÄ ON INARIN KUNNASSA TERVETTÄ TOIMINTAA!

Minusta tuo on KALTOINKOHTELUA JA KAUKANA TERVEESTÄ SEKÄ KUNNIALLISESTA TOIMINNASTA!!!

12

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin ilmoittanut Facebookissa, että jos saan koronan niin ALAN KÄRÄJÖIMÄÄN TUOSTA!

En ole saanut, koska EI MINUSTA OLE MINUN TIETOJEN mukaan otettu KORONA TESTIÄ!
      Vaikka olin kuntouksessa ja ohjaaja oli tuon saanut.

Mulla on WHATSAPPissa viestit joissa ilmoitti että heillä oli korona.
      Ei lapsia rokotettu joten he sairastu tietenkin ensin koska heidän Äitinsä lompsi itsekkäästi missä sattuu ja raahas lapsiaan mukanaan!

Minä ILMOITIN omille lapsille, että NOUDATTAKAA OHJEITA JA ILMOITTAKAA 2VIIKKOA ENNEN MILLOIN OLETTE TULOSSA NIIN PÄRJÄTÄÄN PAREMMIN!
      TEHOSTIN UHKAAMALLA KIRVEELLÄ JOS EIVÄT ILMOITA MINULLE TULOSTAAN NIIN, KUIN SOVITTIIN!

HE SOPIVAT MUMMON KANSSA JA YKSI ILMOITTI " EN OLE TULOSSA, KOSKA ÄITI ASUU SIELLÄ!"
      AINUT JOKA NOUDATTI JA VÄITTÄÄ VIELÄ OLEVANSA SAAMELAINEN VAIKKA MINÄ OLEN SUOMALAINEN JA HÄN OLI ITSE VIELÄ SANONUT MINULLE, ETTÄ HÄN OLISI HALUNNUT KUULEMMA SAMANLAISTA KURILLA KASVATUSTA MITÄ VELJENSÄ SAIVAT!!!

MINUN LAPSENI OLIVAT ILMEISESTI KOKENEET KURILLA KASVATUKSEN TURVALLISEKSI JA HEIDÄN KASVATUSTA TUKEVAKSI!
      EN KOSKENUT HEIHIN VAAN ÄRÄHDIN JA SANOIN MIKSI NÄIN TOIMITAAN!

LAPSI KÄVI MINUN PÄÄLLE 14-15VUOTIAANA JOKA JOHTI TILANTEESEEN, ETTÄ JOUDUIN TAISTELEMAAN ÄITINÄ HÄNEN KANSSA!
      Minun äitini oli paikalla ja hän sano : Mulla jo naurattamaan, koska noin tyhmää tappelua ei voi olla!
      Äiti pieksi poikaa ja poika pieksi äitiä ja minä sanoin lopulta: PAINU NUKKUMAAN SIITÄ!
      Minä istuin keittiössä ja kirosin äitini, koska hän oli se joka tappelun sai aikaan.
      Minä olin itsekin väsynyt töistä ja tuo hänen töistä johtuva tappelu ja joutu yksin lähtemään!

Ollaan tapeltu myös minä, velipoika ja minun vanhin poika.
      Minä olin jo Panostaja tuolloin.
      Velipoika sano jotain ja minä hermostuin hänelle!
      Velipoika kumartui sekä sano: SAAT LYÖDÄ!!!
      Äiti seiso ovella ja sano : Soitan poliisit teille!
      Huusin: Soita perkele, koska ei paljon paina!
      Minun vanhin poika liitty tappeluun mukaan, mutta ÄITI EI SOITTANUT POLIISEJA vaikka MEILLÄ OLI KUNNON TAPPELU PYSTYSSÄ!

Olis ollut SUOMEN PARHAAT KÄRÄJÄT ja kuulusteltut AIHEESTA: Kuka pieksi ja ketä!?

Äitini ilmoitti ovelta : En kehtaa edes soittaa POLIISEJA!!! Meen mieluummin töihin!

Velipoika sano: OOT PANOSTAJA JOTEN KYLLÄ SINUN KANSSA KANNATTAA TAPELLA, koska voidaan sopia sen jälkeen!!!

Käräjillä EI ENÄÄ SOVITA vaan SIELLÄ JAETAAN TUOMIOT!

• Anonyymi

TUUN VAIKKA SYRJITTYNÄ POLIISINA KÄRÄJILTÄ ULOS JA EN JÄÄ IKINÄ ELÄKKEELLE!

HE JOTKA KUNNIAA VAATII PÄÄSEE KYLLÄ TÖIHIN JA MINÄ OPETAN ITSE HENKILÖKOHTAISESTI!

SAAN POLIISINA SENTÄÄN JO OIKEAA PALKKAA JA HE KELAN TYÖTTÖMYYS PÄIVÄRAHAA, KOSKA HEIDÄN MIELESTÄ NOIN 580€ KUUKAUSI PALKALLA IHMISEN KUULUU TEHDÄ ENEMMÄN TÖITÄ MITÄ VIRKOIHIN/TOIMIIN PALKATTUJEN TARVII TEHDÄ!

PUOLISOT EI SAA AUTTAA, MUTTA ÄITI SAA!
        ISÄN KANSSA SAA KÄYDÄ AUTOKAUPOILLA JA AUTO OSTETAAN KÄTEISELLÄ JA AJAT ISÄN VANHAN AUTON KOTIA TAKAISIN.
        MUKANA PITÄÄ OLLA VELI TAI ÄITI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HE JOTKA KUNNIAA VAATII PÄÄSEE KYLLÄ TÖIHIN JA MINÄ OPETAN ITSE HENKILÖKOHTAISESTI!

SAAN POLIISINA SENTÄÄN JO OIKEAA PALKKAA JA HE KELAN TYÖTTÖMYYS PÄIVÄRAHAA, KOSKA HEIDÄN MIELESTÄ NOIN 580€ KUUKAUSI PALKALLA IHMISEN KUULUU TEHDÄ ENEMMÄN TÖITÄ MITÄ VIRKOIHIN/TOIMIIN PALKATTUJEN TARVII TEHDÄ!

ISÄN KANSSA SAA KÄYDÄ AUTOKAUPOILLA JA AUTO OSTETAAN KÄTEISELLÄ JA AJAT ISÄN VANHAN AUTON KOTIA TAKAISIN.

Kyllä POLIISIT ja RAJAVARTIJATKIN osaa pelata PANOSTAJAN KANSSA TRILJOONA EURON PELIÄ JOKA ON MYÖS VALTION ETU!

EI HE OLE SYYLLISIÄ SIIHEN JOS IHMISET EI YMMÄRRÄ PITÄÄ TURPAANSA KIINNI EIVÄTKÄ HUOLEHDI, ETTÄ KAIKKI NOUDATTAA ANNETTUJA SÄÄNTÖJÄ!

JOS SOPIMUKSISTA PIDETTÄS KIINNI NIIN EN MINÄKÄÄN OLIS TOISTUVASTI KUNNIANLOUKKAUKSESTA SYYTETTYNÄ!

MINULLE KYLLÄ SAA JA PITÄÄ KERTOA JOS KUULEE ASIOITA JOITA EI SAIS KERTOA KENELLEKÄÄN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä POLIISIT ja RAJAVARTIJATKIN osaa pelata PANOSTAJAN KANSSA TRILJOONA EURON PELIÄ JOKA ON MYÖS VALTION ETU!

EI HE OLE SYYLLISIÄ SIIHEN JOS IHMISET EI YMMÄRRÄ PITÄÄ TURPAANSA KIINNI EIVÄTKÄ HUOLEHDI, ETTÄ KAIKKI NOUDATTAA ANNETTUJA SÄÄNTÖJÄ!

JOS SOPIMUKSISTA PIDETTÄS KIINNI NIIN EN MINÄKÄÄN OLIS TOISTUVASTI KUNNIANLOUKKAUKSESTA SYYTETTYNÄ!

MINULLE KYLLÄ SAA JA PITÄÄ KERTOA JOS KUULEE ASIOITA JOITA EI SAIS KERTOA KENELLEKÄÄN!

Suomen Valtio minua on KOULUTTANUT ja he on myös antaaneet mahdollisuuden kunnille ja yksityisille palkata minut töihin!

En ole kelvannut ja äitini valehtelee, että minä en muka pärjää ilman häntä.
        Pärjään mutta kyllä äitini on jo itsekin todennut, että hän EI PÄRJÄÄ ILMAN MINUA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valepoliisina esiintyminen on rikos. Nettivinkki tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen Valtio minua on KOULUTTANUT ja he on myös antaaneet mahdollisuuden kunnille ja yksityisille palkata minut töihin!

En ole kelvannut ja äitini valehtelee, että minä en muka pärjää ilman häntä.
        Pärjään mutta kyllä äitini on jo itsekin todennut, että hän EI PÄRJÄÄ ILMAN MINUA!

Vankilassa TEIN VAIN 2viikoa töitä ja sanoin jo sinä aikana VARTIJOILLE, että: Luulin että täällä kärsitään rangaistusta, mutta täällähän on OIKEESTI PRESIDENTTI TASON PALVELU!

Presidentti liikkuu samalla tavalla eli hänellä on TURVAHENKILÖ eli VARTIJA AINA MUKANA!

Presidentti Ahtisaari kuoli KORONAAN eli hänestä tuli BIOLOGISEN-SODAN UHRI, mutta SUOMESSA IHMISET EI HALUA YMMÄRTÄÄ, että Ihmiset voidaan TAPPAA SAIRAUKSILLA jotka TARTTUVAT ILMASTA JOTA HENGITETÄÄN.

Norovirukseen voi kuolla myös vaikka monen mielestä EI VOI KUOLLA EDES PASKATAUTIIN!!!

Olen tuostakin KIRJOITTANUT FACEBOOKIIN ja IHMISET SAA LAIN mukaan TAPPAA ITSENSÄ ja ei siitä joudu vankilaan, mutta EI VOI VAATIA TOISIA KUNNIOITTAMAAN jos heidän mielestä pitää tappaa kaikki niin he saa elää omanlaista elämää ilman että joku ilmoittaa tyyliin " VOI VITTU EN TUOLLAISIA HALUA EDUSTAA!"

Ei minua voi edes Presidentti edustaa jos minä ilmoitan, että: Minä EN OLE HÄNTÄ ÄÄNESTÄNYT JOTEN EI HÄN KYLLÄ MINUA EDUSTA!!!

Facebookissa ihmiset kirjoitti, että: Meistä on mukava äänestää PASKOJA IHMISIÄ EDUSTAMAAN MEITÄ!

En ollut äänestänyt edes Mikko Kärnää, koska jätän äänestämättä mieluummin kuin annan ÄÄNENI jollekin joka EI EDUSTA MINUA eikä KANNA VASTUUTAAN NIIN, kuin kuuluu!

Minä olisin mielummin mennyt MENSAN TESTATTIIN jo AIKOJA sitten niin EI OLIS TARVINNUT KÄYDÄ TÄMMÖSIÄ PASKOJA läpi vaan olisin saanut riidellä älykkäiden ihmisten kanssa ja KEHITTÄÄ YHTEISKUNTAA jossa IMBESSILTKIN pärjää ilman IDIOOTIN apua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vankilassa TEIN VAIN 2viikoa töitä ja sanoin jo sinä aikana VARTIJOILLE, että: Luulin että täällä kärsitään rangaistusta, mutta täällähän on OIKEESTI PRESIDENTTI TASON PALVELU!

Presidentti liikkuu samalla tavalla eli hänellä on TURVAHENKILÖ eli VARTIJA AINA MUKANA!

Presidentti Ahtisaari kuoli KORONAAN eli hänestä tuli BIOLOGISEN-SODAN UHRI, mutta SUOMESSA IHMISET EI HALUA YMMÄRTÄÄ, että Ihmiset voidaan TAPPAA SAIRAUKSILLA jotka TARTTUVAT ILMASTA JOTA HENGITETÄÄN.

Norovirukseen voi kuolla myös vaikka monen mielestä EI VOI KUOLLA EDES PASKATAUTIIN!!!

Olen tuostakin KIRJOITTANUT FACEBOOKIIN ja IHMISET SAA LAIN mukaan TAPPAA ITSENSÄ ja ei siitä joudu vankilaan, mutta EI VOI VAATIA TOISIA KUNNIOITTAMAAN jos heidän mielestä pitää tappaa kaikki niin he saa elää omanlaista elämää ilman että joku ilmoittaa tyyliin " VOI VITTU EN TUOLLAISIA HALUA EDUSTAA!"

Ei minua voi edes Presidentti edustaa jos minä ilmoitan, että: Minä EN OLE HÄNTÄ ÄÄNESTÄNYT JOTEN EI HÄN KYLLÄ MINUA EDUSTA!!!

Facebookissa ihmiset kirjoitti, että: Meistä on mukava äänestää PASKOJA IHMISIÄ EDUSTAMAAN MEITÄ!

En ollut äänestänyt edes Mikko Kärnää, koska jätän äänestämättä mieluummin kuin annan ÄÄNENI jollekin joka EI EDUSTA MINUA eikä KANNA VASTUUTAAN NIIN, kuin kuuluu!

Minä olisin mielummin mennyt MENSAN TESTATTIIN jo AIKOJA sitten niin EI OLIS TARVINNUT KÄYDÄ TÄMMÖSIÄ PASKOJA läpi vaan olisin saanut riidellä älykkäiden ihmisten kanssa ja KEHITTÄÄ YHTEISKUNTAA jossa IMBESSILTKIN pärjää ilman IDIOOTIN apua!

Olin menossa VAIN MENSAN TESTATTIIN ja tämmönen saatana IDIOOTTI LAUMA hyökkäsi kimppuun, kun otin selvää miten tuohon TESTIIN PÄÄSEE!

Olin menossa omilla kustannuksilla siihen ja olin ottanut selvää siitä mitä MENSA KORTTI myös tarkoittaa, mutta EN SAANUT LUPAA joten EN OTA VASTUITA MYÖSKÄÄN VITTUILUISTA!!!

He maksavat jotka ALKAVAT ESTELEMÄÄN ja VETELEMÄÄN KAPULOITA RATTAISIIN!

TUO ON AINUT ASIA JONKA OLEN HALUNNUT TEHDÄ ELI SUORITTAA VIRALLISEN MENSAN TESTIN, KOSKA EPÄVIRALLISESSA HARJOITUS TESTISSÄ SAIN YLI 186.

MINÄ KIINNOSTUIN VAIN OMASTA ÄLYKKYYDESTÄ JA MINUSTA ALETTIIN TEKEMÄÄN RIKOLLISTA, koska ymmärsin että minulla on myös lapsia jotka ovat myös älykkäitä.
        Tarkoitus oli ohjata lapset LAIN OIKEALLE PUOLELLE niin RIKOLLISET hyökkäsi kimppuun, koska KIRJOITIN FACEBOOKIIN:
        5 ja 8vuotiaat lapseni tekivät taas jotain mitä en hyväksynyt joten ILMOITIN heille, että TEIDÄN ÄITI on nyt poliisi ja pidätän teidät ja kuulustelen ja sen jälkeen luetaan LAKIA!

Kyllä minä tein tuon, mutta lapset halusivat saada selkäsaunan joten sanoin heille: Nyt saatte selekään ja menette hakemaan HEINÄT pihalta ja MOLEMMAT TUO OMAT HEINÄT!

He naurovat kun lähtivät hakemaan, mutta 5 ja 8 vuotias ilmoitti kun tulivat HEINÄN HAKU REISSULTA, että: Äiti tää on kyllä tyhmä juttu!
        Sanoin: Ei auta vaan housut kinttuihin ja saatte SELEKÄÄN niin EI TARVI VALITTAA ettet ole edes SELEKÄÄN SAANEET LAPSENA!!!

Minä olin säästellyt ohutta STYROKSI LEVYÄ JOSTA OLI TARKOITUS TEHDÄ LASTEN KANSSA TAULU!
        Lapset halusivat leikkiä komerossa jossa nuo levyt oli nätisti laatikossa suojassa.
        Ainut kerta, kun otin päiväunet ja annoin ohjeen: Jos tappamaan alatte niin pitää lupa pyytää minulta!

5vuotis kävi kysymässä ja ei saanut.
        Nousin ylös ja laitoin kahvin tippumaan ja menin vessaan.
        Tulin vessasta niin 5vuotias ajatti velipoikaa lakaisuharjalla ja just ehdin saamaan kiinni, kun löi!

Tuli isänsä luota ja ilmoitti, että: Isillä on pyssyjä ja se ampuu sinut jos et tottele minua!
        Otin tytön autoon ja menin poliisille ja sanoin, että lapsi tuli isältään ja ilmoitti että isänsä ampuu minut jos en tee niin kuin hän käskee.
        Meidät käskettiin mennä sossuun ja sossun mielestä on normaalia ja tervettä kasvatus tapaa opettaa LAPSELLE, että jos ei toimita niin kuin isä sanoo niin ISÄ AMPUA KAIKKI JOTKA NISKUROI.

Tuolla isällä on semmonenkin kivääri, että LÄHTEE NORSULTAKIN KUULEMMA HENKI!
        Kunta myönsi hänelle VUODEN TYÖNTEKIJÄ PALKINNON jolla pääsi KYLPYLÄÄN UIMAAN.

Tuo Lastensuojelun TANTTA asuu kuulemma Saariselällä ja KÄVI VARMAAN KYLPYLÄSSÄ UIMASSA!
        Kylpylän ALTAAN KAAKELIT oli kuulemma RATKENNEET ja KYLPYLÄ MENI KIINNI!

Kyllä kai noissa Kylpylöiden ALTAISSA joku painoraja on!
        Minä olen MURSU, mutta en minäkään kylpylään mene koska en tiedä kestääkö se allas vai pamahtaako kaakelit PASKAKSI!

Jännityksellä odotan milloin hajottavat RAJAVARTIOSTON ALTAAN niillä VESIJUMPILLAAN!

Joku mies sano S-marketin kassalla mulle,että : Kyllä sinä voisit lähteä minun kanssa uimaan tuonne hallille.
        Vastasin: En niin välitä uida hallissa.

En voi sietää sitä KUSEN HAJUA jota KLOORIN TUOKSUKSI KUTSUVAT!

Eihän tuota allasta ole edes tehty normi käyttöön vaan SISSI koulutukseen ja VEDEN lämpötilan pitää olla MAHDOLLIMMAN KYLMÄÄ!

En minä päässyt Rajanhalliin UIMAKOULUA jatkamaan kesällä 1974.
        Olin 3vuotias vielä tuolloin ja polskin iloisesti bikinit päällä rantavedessä ja käytiin papan luona lämmittelemässä ja sanoin: Oon ollut uimakoulussa ja osaan uida!

Käsipohjaa UIN ja potkin jaloilla vettä!
        Toiset seiso ja heidän piti päästä HALLIIN uimaan jossa oli KYLMEMPI VESI mitä JOESSA.
        Olin edellisenä kesänä käynyt kummi-tädin luona Keravalla kylässä ja käytiin maauimalassa siellä joten osasin FIKSUNA kertoa, että uima-altaassa on LÄMMINTÄ vettä!
        Olin sentään 3vuotias ja tullut yksin Ruotsista Suomeen lomalle.
        Tätini sano aina: En ota tuota mukaan!
        Sanoin hänelle: Et pääse meidänkään mukaan jos lähetään johonkin.
        Sanoin aina ku piti johonkin mennä ja täti luetteli ohjeita, että: Sinä et kyllä minua määrää!
        Tätini nimi on ARSKA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin menossa VAIN MENSAN TESTATTIIN ja tämmönen saatana IDIOOTTI LAUMA hyökkäsi kimppuun, kun otin selvää miten tuohon TESTIIN PÄÄSEE!

Olin menossa omilla kustannuksilla siihen ja olin ottanut selvää siitä mitä MENSA KORTTI myös tarkoittaa, mutta EN SAANUT LUPAA joten EN OTA VASTUITA MYÖSKÄÄN VITTUILUISTA!!!

He maksavat jotka ALKAVAT ESTELEMÄÄN ja VETELEMÄÄN KAPULOITA RATTAISIIN!

TUO ON AINUT ASIA JONKA OLEN HALUNNUT TEHDÄ ELI SUORITTAA VIRALLISEN MENSAN TESTIN, KOSKA EPÄVIRALLISESSA HARJOITUS TESTISSÄ SAIN YLI 186.

MINÄ KIINNOSTUIN VAIN OMASTA ÄLYKKYYDESTÄ JA MINUSTA ALETTIIN TEKEMÄÄN RIKOLLISTA, koska ymmärsin että minulla on myös lapsia jotka ovat myös älykkäitä.
        Tarkoitus oli ohjata lapset LAIN OIKEALLE PUOLELLE niin RIKOLLISET hyökkäsi kimppuun, koska KIRJOITIN FACEBOOKIIN:
        5 ja 8vuotiaat lapseni tekivät taas jotain mitä en hyväksynyt joten ILMOITIN heille, että TEIDÄN ÄITI on nyt poliisi ja pidätän teidät ja kuulustelen ja sen jälkeen luetaan LAKIA!

Kyllä minä tein tuon, mutta lapset halusivat saada selkäsaunan joten sanoin heille: Nyt saatte selekään ja menette hakemaan HEINÄT pihalta ja MOLEMMAT TUO OMAT HEINÄT!

He naurovat kun lähtivät hakemaan, mutta 5 ja 8 vuotias ilmoitti kun tulivat HEINÄN HAKU REISSULTA, että: Äiti tää on kyllä tyhmä juttu!
        Sanoin: Ei auta vaan housut kinttuihin ja saatte SELEKÄÄN niin EI TARVI VALITTAA ettet ole edes SELEKÄÄN SAANEET LAPSENA!!!

Minä olin säästellyt ohutta STYROKSI LEVYÄ JOSTA OLI TARKOITUS TEHDÄ LASTEN KANSSA TAULU!
        Lapset halusivat leikkiä komerossa jossa nuo levyt oli nätisti laatikossa suojassa.
        Ainut kerta, kun otin päiväunet ja annoin ohjeen: Jos tappamaan alatte niin pitää lupa pyytää minulta!

5vuotis kävi kysymässä ja ei saanut.
        Nousin ylös ja laitoin kahvin tippumaan ja menin vessaan.
        Tulin vessasta niin 5vuotias ajatti velipoikaa lakaisuharjalla ja just ehdin saamaan kiinni, kun löi!

Tuli isänsä luota ja ilmoitti, että: Isillä on pyssyjä ja se ampuu sinut jos et tottele minua!
        Otin tytön autoon ja menin poliisille ja sanoin, että lapsi tuli isältään ja ilmoitti että isänsä ampuu minut jos en tee niin kuin hän käskee.
        Meidät käskettiin mennä sossuun ja sossun mielestä on normaalia ja tervettä kasvatus tapaa opettaa LAPSELLE, että jos ei toimita niin kuin isä sanoo niin ISÄ AMPUA KAIKKI JOTKA NISKUROI.

Tuolla isällä on semmonenkin kivääri, että LÄHTEE NORSULTAKIN KUULEMMA HENKI!
        Kunta myönsi hänelle VUODEN TYÖNTEKIJÄ PALKINNON jolla pääsi KYLPYLÄÄN UIMAAN.

Tuo Lastensuojelun TANTTA asuu kuulemma Saariselällä ja KÄVI VARMAAN KYLPYLÄSSÄ UIMASSA!
        Kylpylän ALTAAN KAAKELIT oli kuulemma RATKENNEET ja KYLPYLÄ MENI KIINNI!

Kyllä kai noissa Kylpylöiden ALTAISSA joku painoraja on!
        Minä olen MURSU, mutta en minäkään kylpylään mene koska en tiedä kestääkö se allas vai pamahtaako kaakelit PASKAKSI!

Jännityksellä odotan milloin hajottavat RAJAVARTIOSTON ALTAAN niillä VESIJUMPILLAAN!

Joku mies sano S-marketin kassalla mulle,että : Kyllä sinä voisit lähteä minun kanssa uimaan tuonne hallille.
        Vastasin: En niin välitä uida hallissa.

En voi sietää sitä KUSEN HAJUA jota KLOORIN TUOKSUKSI KUTSUVAT!

Eihän tuota allasta ole edes tehty normi käyttöön vaan SISSI koulutukseen ja VEDEN lämpötilan pitää olla MAHDOLLIMMAN KYLMÄÄ!

En minä päässyt Rajanhalliin UIMAKOULUA jatkamaan kesällä 1974.
        Olin 3vuotias vielä tuolloin ja polskin iloisesti bikinit päällä rantavedessä ja käytiin papan luona lämmittelemässä ja sanoin: Oon ollut uimakoulussa ja osaan uida!

Käsipohjaa UIN ja potkin jaloilla vettä!
        Toiset seiso ja heidän piti päästä HALLIIN uimaan jossa oli KYLMEMPI VESI mitä JOESSA.
        Olin edellisenä kesänä käynyt kummi-tädin luona Keravalla kylässä ja käytiin maauimalassa siellä joten osasin FIKSUNA kertoa, että uima-altaassa on LÄMMINTÄ vettä!
        Olin sentään 3vuotias ja tullut yksin Ruotsista Suomeen lomalle.
        Tätini sano aina: En ota tuota mukaan!
        Sanoin hänelle: Et pääse meidänkään mukaan jos lähetään johonkin.
        Sanoin aina ku piti johonkin mennä ja täti luetteli ohjeita, että: Sinä et kyllä minua määrää!
        Tätini nimi on ARSKA !

Arska-täti oli varmaan 10vuotias, kun minä olin 3vuotias ja mentiin yhdessä LAPIN SUSIEN UIMAKOULUUN.

Jäät oli lähtenyt pari viikkoa ennen, kuin UIMAKOULU alkoi!

Me oltiin SENTÄÄN VIIMISET UIMAKOULULAISET jotka käytiin Ivalojoen UIMAKOULUA!

Inarin kunta EI OLE MUISTANUT MEITÄ MILLÄÄN TAVALLA!
        Tänä vuonna on sentään ollut 50vuotis JUHLA VUOSI!
        Pääsivät sentään Ivalojoen UIMAKOULUSTA UIMAHALLIIN UIMAKOULUUN.

En sinne HALLIIN päässyt, koska matalassa päässä oli jo silloin enemmän vettä mitä minulla oli PITUUTTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valepoliisina esiintyminen on rikos. Nettivinkki tehty.

En vielä ole edes käyny käräjillä, mutta tuo on jo SEKSUAALISTA HÄIRINTÄÄ tehdä nettivinkkejä ENNAKKOON niin pääsee minun kanssa vähäksi NAIMISIIN!

Minä voin seisoa Poliisi auton takaovella ja kysyä : Pääseekö HERRA ihan itte vai pitäskö PANOSTAJAN pistää vähän vauhtia!

Tuota ihan selvästi ollaan vailla ja se EI OLE EDES RIKOLLISTA enää jos pikkusen puristaa HANSKA KÄDELLÄ ja sanoo : Nouse nyt sinä ensin niin isäntä nousee perästä…

• Anonyymi

Mahtaa olla vanhemmat ylpeitä vanhemmasta tyttärestään ja ainoasta pojastaan.

• Anonyymi

Taidat yksi heistä joilla EI OLE SISKOA jonka kanssa voi olla
        OMA ITSENSÄ!

Veljeni kyllä osaa perseillä kylillä ja näyttää PERSETTÄKIN.

Minä perseilen NETISSÄ ja olen kylillä KUNNOLLA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat yksi heistä joilla EI OLE SISKOA jonka kanssa voi olla
        OMA ITSENSÄ!

Veljeni kyllä osaa perseillä kylillä ja näyttää PERSETTÄKIN.

Minä perseilen NETISSÄ ja olen kylillä KUNNOLLA!

Kylillä saavat tehdä mitä haluavat, mutta kirjoittappa nettiin jotain niin HETI OLLAAN POLIISILLE SOITTELEMASSA tai MENNÄ KOLISTEN SISÄLLE tekemään RIKOSILMOITUKSIA KUNNIANLOUKKAUKSISTA!

Kaikki ivalolaiset jotka ollaan syntyjään täältä käydään HEIDÄN KUNNIAN PÄÄLLE, mutta VAIN SUOMALAISET koska SAKÄ:llä on omat KUNNIAKÄRÄJÄT ja ei nuo liity meihin suomalaisiin!

Ei tässäkään ole kaikki vaan minä sekä minua vanhemmat, koska he ovat nuorempia mitä minä ja minun isä on vanhempi mitä kyseinen isä jonka he ovat mukaan vääntäneet!

Isäni on syntynyt myös Ivalossa niin, kuin hänen KOULUKAVERITKIN jotka ovat YHTÄ HUONOJA IHMISIÄ mitä minä!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      275
      7630
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      65
      4337
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      277
      3664
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      52
      2349
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1817
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1452
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1317
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      105
      1291
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1212
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1191
    Aihe