Sähköautoja vastustavien toimittajien kirjoitukset ovat lisääntyneet kun niiden suosio nouseekin

Anonyymi-ap

Kirjoitukset kirjoitetaan vielä niin ovelasti, että ihmisiä liittyisi sähköautojen vastustajiin. Olisi montakin esimerkkiä mutta antaa nyt olla.

16

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se poju nyt oikein selittää?
      Sähköautot ei vaan kiinnosta tervejärkisiä ihmisiä,
      eikä tilannetta helpota yhtään se tosiasia, että sähköautoja ryntäsi ensimmäisenä hankkimaan lauma kuolaavia idiootteja eli patteriterot.
      Tuollaiseen tollolaumaan ei kukaan itseään arvostava ihminen halua samaistua, eikä tulla edes nähdyksi samalla parkkipaikalla missä on paristopäristimiä.

    • Anonyymi

      Sähköauto on käyttökeöpoinen vasta sitten, kun akun voi itse vaihtaa ja se on niin pieni, että varaakun voi ottaa mukaan pidemmille matkoille.
      Myös aurinkokenno helpottaisi.

      Nykyinen sähköauto on vain kaupunkijuippien pröystäilylelu.

      • Anonyymi

        Tässä valossa väitteesi on naurettava:

        Elokuussa ensirekisteröitiin ja käytettynä maahantuotiin yhteensä 6.495 sähköautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä valossa väitteesi on naurettava:

        Elokuussa ensirekisteröitiin ja käytettynä maahantuotiin yhteensä 6.495 sähköautoa.

        Psykiatristen sairaaloiden kapasiteetti ei riitä tuollaiselle määrälle ihmisiä,
        jotka ovat välittömän laitoshoidon tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatristen sairaaloiden kapasiteetti ei riitä tuollaiselle määrälle ihmisiä,
        jotka ovat välittömän laitoshoidon tarpeessa.

        Kirjoituksestasi loistaa erittäin suuri epätoivo.


    • Anonyymi

      Jos klikkiotsikkoja uskoo, sähköautot hyytyvät tielle tai syttyvät tuleen, lataus on pelkkää sähellystä eikä koskaan onnistu ja muutenkin jo sähköauton ostajaa kaikin puolin kaduttaa.

      Ei kannata uskoa.

      • Anonyymi

        Onhan ne aivan uskomattomia tekstejä. Ei siinä ilmastostakaan tunneta vastuuta.


    • Anonyymi

      Huuhaa-toimittajat kehittelevät aina jotain hienovaraisia sähköautoja vastustavia kirjoituksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe