VEDÄN RISKILLÄ ja KOKEILEN SAANKO RAUHAN NOBELIT!
Jos KUSEN ja alkaa sota niin en ainakaan minä ole syyllinen vaan HE JOTKA KUNNIAA OLI VAILLA!
Olis mahdollista saada 2 NOBELIA!
Tuon olin unohtanut jo, mutta ONNEKSI MUISTIN TAAS!
Nyt alkoi vituttamaan.
10
232
Vastaukset
- Anonyymi
Kerta EI MENSA KORTTI KÄYNYT niin NYT HALUAN 2 NOBELIN KULTA KOLIKKOA ja tietenkin rahat...
Voisin kyllä laittaa että koko maailma syrjii... - Anonyymi
Ei voi olla edes vaikeeta saada KUNNIANLOUKKAUSTEN AVULLA SAADA RAUHA AIKAAN, kun on SYNTYNYT MINUNA!
Ehkä voin vetää väli SKUMPPA HARJOITUS KÄNNIT ja harjoitella että osaanko tanssia vielä!
En oo käyny sen jälkeen missään kun minusta tuli Panostaja ja palasin Raaseporista.
Hoidan hommat ja lähen Mustiolle JUHLIIN mun omien KAVEREIDEN kanssa, koska ei olla nähty PANOSTAJA kesän jälkeen, mutta meillä 50:setkin juhlimatta heidän kanssa.
Jos rahaa olisi niin sieltä voisin kyllä OSTAA TALON ja asua siinä, koska sieltä pääsee bussilla 2tunnissa Helsinkiin Stokkan taloon juomaan hienosti kahvia ja kukaan ei sano : Vittu oot outo ja en ymmärrä sua yhtään. Muutit pikku Ivalosta johonkin perse reiän kokoseen Mustion kylään sen takia, että pääset vittu 2tunnissa Stockalle kahville!!!
He sanoo tuohon: Sulla tyyli kohdillaan, mutta missä kävit Ivalossa kahvilla?
Vastaan: Kotona, mutta Sodankylässä tai Rovaniemellä jos olin siellä päin käymässä, mutta ei siellä voi bussilla lähteä käymään missään kahvilla. - Anonyymi
Älä vaa tuu enää raaseporii!joku oli hajoittanut vuokrakämpänkin !
- Anonyymi
Otatko suihin muutkin makkaraa
- Anonyymi
Hololla mania päällä, mutta kysyn silti. Oletko posliini?
- Anonyymi
Jos Holo saisi tuon vimman ja energian suunattua järkevämmin, joku saisi siitä kyllä todella toimeliaan työntekijän 😎
- Anonyymi
Esim. seksiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. seksiin?
Ei, siihen puuhaan meillä on koltat.
- Anonyymi
Veteli se Riskilläkin ei muuten saanut Nopelin Rauhanpalkintoa.
- Anonyymi
Piritta saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1193984SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763305Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.671927SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2191381Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171292Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2261042Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49765- 62706
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20706Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6695