Pitää kaivaa ne työhakemukset

Anonyymi-ap

Ja tulostaa sekä ilmoittaa, että AINAKIN 50 kertaa YRITTÄJÄN TYÖSYRJINTÄ KORVAUS, koska EN KELVANNUT EDES NÄILLÄ KOKEMUKSILLA SUORITTAMAAN OPPISOPIMUKSELLA TUTKINTOA vaikka olisin tuon tutkinnon suorittanut varmaan PÄIVÄSSÄ NÄYTÖILLÄ, mutta valinnat tekee ihmiset jotka on opiskelleet vuosia ja heillä ei ole TYÖKOKEMUSTA niin laajasti mitä minulla on.

Rahaa jos saan TARPEEKSI niin lopetan TYÖNHAKEMISEN ja ilmoitan, että: Eikö olis ollut helpompaa maksaa suoraan SYRJINTÄ KORVAUKSET ja antaa paperi siitä niin toisetkin sais hakea SYRJINTÄ korvauksia ja voisin auttaa heitä.

Hyvinvointi kassasta saa syrjintä korvaukseen LAINAA!
Syrjintä korvauksia ei saa jättää maksamatta edes VALTIOLLE takasin.

Suomen Valtio on itse kirjoittanut tuon pykälän.

23

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä kyllä SYRJINTÄ asiat pärjään, koska minä olin menossa PRESIDENTTI ehdokkaaksi ja ihan varmasti olisin VOITTANUT, koska olin jo valmiiksi SYRJITTY!

      Paremmin pärjään näin ja ITSEPPÄ HALUSIVAT KUNNIAA ja se on SUURI KUNNIA MAKSAA VELKAA!

      POLIITTINEN SYRJINTÄ ON PARASTA JOS IVALOSSA TUOHON PÄÄSEE!

      Ruotsin ARMEIJAN koira kouluttaja pitää sitä kissa ja koira hotellia sekä löytöeläintarhaa VAPO:n KONTTORILLA josta hoidettiin myös METSÄHALLITUKSELLE maksuja!

      Tuohan EI OLE RIKOLLISTA!
      Olen ollut myös METSÄHALLITUKSELLA SIIVOOJANA!

      Kukas sen parempi siivooja on, kuin VANHAN VAPON KESÄTYÖ TEKIJÄ!

      • Anonyymi

        KYLLÄ NAISELLE KUULUU MIEHEN PALKKA SANO ROVAN ERKKI VAINAA!

        Rovan Erkki oli myös tuo joka sanoi kesätöissä mulle: Missä helvetissä olet ollut!!! Erkki juoksee ympäri sahaa hakemassa sinua joten nyt VAUHDILLA KONTTORILLE SIITÄ ILMOTTAUTUMAAN!!!

        Isäni oli TYÖSUOJELUVALTUUTTE JA JÄI KESÄLOMALLE!
        Hän oli sanonut, että tuon työnteosta ei kyllä tuu mitään!
        Sanonut, että vahtikaa kanssa kerta töihin otatte!

        Oltiin juotu edellisenä päivänä viinaa ja Rovan Erkki haki meidät aamulla töihin VAPOLLE.
        Erkki oli vähän pahalla päällä, kun tajus että ollaan tempastu kännit niin kuin muutkin miehet!

        Ruokatunnilla mentiin nukkumaan pannuhuoneen ylimpään kerrokseen, kun sato vettä ja oli kylmä.

        Äidin sukulaisia oli töissä myös ja äiti sano mulle, että: Mee vaan ja xxxxxx on siellä myös töissä.
        Olin tavannut äidin suvun naisia ja he sanovat aina: Mukava kun meidän suvussa on noin reipas tyttö!
        He oli myös lomalla ja parhaani tein, mutta sain tuon jälkeen määräyksen : Sinä tulet konttorille suoraan, kun EI OLE TÖITÄ!

        Eipä ole KONTTORIA ja en SAATANA KOIRAKSI ALA EDES RUOTSIN ARMEIJAN KOULUTUKSEN VUOKSI!
        Olen SUOMESSA JA ARMEIJA OSAA KOULUTTA JOS TARVIVAT MINUA OMIIN TEHTÄVIINSÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ NAISELLE KUULUU MIEHEN PALKKA SANO ROVAN ERKKI VAINAA!

        Rovan Erkki oli myös tuo joka sanoi kesätöissä mulle: Missä helvetissä olet ollut!!! Erkki juoksee ympäri sahaa hakemassa sinua joten nyt VAUHDILLA KONTTORILLE SIITÄ ILMOTTAUTUMAAN!!!

        Isäni oli TYÖSUOJELUVALTUUTTE JA JÄI KESÄLOMALLE!
        Hän oli sanonut, että tuon työnteosta ei kyllä tuu mitään!
        Sanonut, että vahtikaa kanssa kerta töihin otatte!

        Oltiin juotu edellisenä päivänä viinaa ja Rovan Erkki haki meidät aamulla töihin VAPOLLE.
        Erkki oli vähän pahalla päällä, kun tajus että ollaan tempastu kännit niin kuin muutkin miehet!

        Ruokatunnilla mentiin nukkumaan pannuhuoneen ylimpään kerrokseen, kun sato vettä ja oli kylmä.

        Äidin sukulaisia oli töissä myös ja äiti sano mulle, että: Mee vaan ja xxxxxx on siellä myös töissä.
        Olin tavannut äidin suvun naisia ja he sanovat aina: Mukava kun meidän suvussa on noin reipas tyttö!
        He oli myös lomalla ja parhaani tein, mutta sain tuon jälkeen määräyksen : Sinä tulet konttorille suoraan, kun EI OLE TÖITÄ!

        Eipä ole KONTTORIA ja en SAATANA KOIRAKSI ALA EDES RUOTSIN ARMEIJAN KOULUTUKSEN VUOKSI!
        Olen SUOMESSA JA ARMEIJA OSAA KOULUTTA JOS TARVIVAT MINUA OMIIN TEHTÄVIINSÄ!

        Äidin sukulais naiset jotka kehuvat, että noin reipas tyttö/nainen löytyy meidän suvusta EI ASU Ivalon kylällä vaan KEVÄJÄRVEN KOLTTAKYLÄSSÄ ja HE OVAT ITSEKIN TEHNEET SAMOJA PASKA TÖITÄ niin, kuin MINÄ KOSKA HIENO HELMOILLE EI OLE KELVANNUT!

        Nytkin JOUDUN TEKEMÄÄN KÄRÄJÄ OIKEUTEEN SELVITYKSEN, KOSKA TOISET EI VIITSI ITSE TEHDÄ MITÄÄN VAAN TYÖLLISTÄVÄT POLIISIA, HALLINTO- JA KÄRÄJÄOIKEUTTA TURHAN PÄIVÄSTEN ASIOIDEN VUOKSI!!!

        Tuo on IHMISTEN TYHMYYTTÄ sekä LAISKUUTTA jota kutsutaan VASTUUTTOMUUDEKSI!

        50 työntekijää ja EIVÄT OLE SAANEET MITÄÄN AIKAAN!
        Ei he ole edes käyneet TOIMINTAKESKUKSESSA opettelemassa töissä KEHITYSVAMMAISIKSI vaikka Inarin kunnasta LAITTOVAT minut sinne töihin niin minä opin KEHITYSVAMMAISEKSI!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äidin sukulais naiset jotka kehuvat, että noin reipas tyttö/nainen löytyy meidän suvusta EI ASU Ivalon kylällä vaan KEVÄJÄRVEN KOLTTAKYLÄSSÄ ja HE OVAT ITSEKIN TEHNEET SAMOJA PASKA TÖITÄ niin, kuin MINÄ KOSKA HIENO HELMOILLE EI OLE KELVANNUT!

        Nytkin JOUDUN TEKEMÄÄN KÄRÄJÄ OIKEUTEEN SELVITYKSEN, KOSKA TOISET EI VIITSI ITSE TEHDÄ MITÄÄN VAAN TYÖLLISTÄVÄT POLIISIA, HALLINTO- JA KÄRÄJÄOIKEUTTA TURHAN PÄIVÄSTEN ASIOIDEN VUOKSI!!!

        Tuo on IHMISTEN TYHMYYTTÄ sekä LAISKUUTTA jota kutsutaan VASTUUTTOMUUDEKSI!

        50 työntekijää ja EIVÄT OLE SAANEET MITÄÄN AIKAAN!
        Ei he ole edes käyneet TOIMINTAKESKUKSESSA opettelemassa töissä KEHITYSVAMMAISIKSI vaikka Inarin kunnasta LAITTOVAT minut sinne töihin niin minä opin KEHITYSVAMMAISEKSI!!!

        Isän äidin isä eli PAPPA joka oli Petsamossa KONE-HEIKKI ja Suomi laivan konemies joka korjas koneita niin pystyvät kalastamaan.
        Hän oli myös PENNASEN ERIKOISJOUKOISSA SODASSA!

        Tämmösiä EI OLE SOVITTU, että MUNATTOMAT MIEHET ALKAA JOHTAMAAN MEIDÄN JOUKKOJA JA VAATIMAAN KUNNIOITA!!!

        Minulla ON OIKEUS NAISENA ISÄNI PUOLESTA ASETTUA HÄNEN SIJALLE SEKÄ PUOLUSTAA HÄNTÄ sekä miehiä joita hän edustaa!

        Tämmöset kätyröinnit täyttää MAAN PETOKSEN ja MINÄ EN OLE TUOHON VOINUT EDES SYYLLISTYÄ!

        Sääli on SAIRAUTTA joten en SUOSTU SÄÄLIMÄÄN!
        Säälikää HEITÄ JOTKA KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA teki, koska HE SAA AIKAAN IHAN MITÄ VAAN SAAN PÄÄHÄNI MILLÄ PUOLUSTAN ITSEÄNI!

        KASSA ON JO AUKI...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isän äidin isä eli PAPPA joka oli Petsamossa KONE-HEIKKI ja Suomi laivan konemies joka korjas koneita niin pystyvät kalastamaan.
        Hän oli myös PENNASEN ERIKOISJOUKOISSA SODASSA!

        Tämmösiä EI OLE SOVITTU, että MUNATTOMAT MIEHET ALKAA JOHTAMAAN MEIDÄN JOUKKOJA JA VAATIMAAN KUNNIOITA!!!

        Minulla ON OIKEUS NAISENA ISÄNI PUOLESTA ASETTUA HÄNEN SIJALLE SEKÄ PUOLUSTAA HÄNTÄ sekä miehiä joita hän edustaa!

        Tämmöset kätyröinnit täyttää MAAN PETOKSEN ja MINÄ EN OLE TUOHON VOINUT EDES SYYLLISTYÄ!

        Sääli on SAIRAUTTA joten en SUOSTU SÄÄLIMÄÄN!
        Säälikää HEITÄ JOTKA KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA teki, koska HE SAA AIKAAN IHAN MITÄ VAAN SAAN PÄÄHÄNI MILLÄ PUOLUSTAN ITSEÄNI!

        KASSA ON JO AUKI...

        Minä vain manifestoin niin, kuin OPETTIVAT ja ALKOI TAPATUA!
        Enkelinä pääsin sinne minne ELÄVÄT HARVOIN PÄÄSEE.
        Muistin vain, että olin niin pieni että asioita jäi kertomatta.

        Sanoin mummolle, kun hän kysyi: Mikä sinusta tulee isona?
        Vastasin: Haluan tulla isona LAKIMIEHEKSI!
        Olin lakia lukenut KOTONA OMILLE VANHEMMILLE LAPSESTA ASTI ja koko SUKUNI OLIS JOUTUNUT JO AIKOJA SITTEN MUIDEN KANSSA VANKILAAN, mutta TODISTEET riittää jo todistamaan että MINUA ON TIETOISESTI ESTETTY OLEMASTA SELLAINEN MIKSI OLEN SYNTYNYT!!!

        JUOPOT EI EDUSTA MINUA ENKÄ MINÄ EDUSTA HEITÄ!!!
        MINUA EI VOI EDES VAATIA HYVÄKSYMÄÄN, KOSKA MINUN LASTA EI ALKOHOLISMIN VUOKSI HUOSTATTU NIIN, kuin erään siskon joka KIISTÄÄ OLEVANSA VELJENSÄ kanssa ALKOHOLISTI vaikka kuvassa HE OLI PÄIHTYNEENÄ ja näyttivät SILTÄ että oli vedetty vähän muutakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä vain manifestoin niin, kuin OPETTIVAT ja ALKOI TAPATUA!
        Enkelinä pääsin sinne minne ELÄVÄT HARVOIN PÄÄSEE.
        Muistin vain, että olin niin pieni että asioita jäi kertomatta.

        Sanoin mummolle, kun hän kysyi: Mikä sinusta tulee isona?
        Vastasin: Haluan tulla isona LAKIMIEHEKSI!
        Olin lakia lukenut KOTONA OMILLE VANHEMMILLE LAPSESTA ASTI ja koko SUKUNI OLIS JOUTUNUT JO AIKOJA SITTEN MUIDEN KANSSA VANKILAAN, mutta TODISTEET riittää jo todistamaan että MINUA ON TIETOISESTI ESTETTY OLEMASTA SELLAINEN MIKSI OLEN SYNTYNYT!!!

        JUOPOT EI EDUSTA MINUA ENKÄ MINÄ EDUSTA HEITÄ!!!
        MINUA EI VOI EDES VAATIA HYVÄKSYMÄÄN, KOSKA MINUN LASTA EI ALKOHOLISMIN VUOKSI HUOSTATTU NIIN, kuin erään siskon joka KIISTÄÄ OLEVANSA VELJENSÄ kanssa ALKOHOLISTI vaikka kuvassa HE OLI PÄIHTYNEENÄ ja näyttivät SILTÄ että oli vedetty vähän muutakin!

        Hyväriset EI OLE KUULEMMA IKINÄ OLLEET PÄISSÄÄN EIVÄTKÄ JUONEET VIINAA!
        Heidän lapsiakaan EI OLE PÄIHDEONGELMIEN vuoksi HUOSTATTU!!!

        Minun tyttö seurusteli vähän aikaa pojan kanssa joka oli HUOSTATTU päihdeongelmien vuoksi ja EDES TÄTINSÄ EI HUOLINUT HÄNTÄ KOTIINSA!

        Kyllä hän oli meille oli tervetullut ihan VÄVYNÄKIN ja en koskaan sanonut hänelle, että SULLA ON IDIOOTTI SUKU JOKA SYRJII SINUA koska isäs ON NORJALAINEN!

        Kveenejä ollaan molemmat, mutta en tuosta koskaan maininnut!

        Hän oli fiksuna kysynyt minun tytöltä : Tiedätkö kuka tämä on joka kirjoittaa 50 päivitystä TUNNISSA?
        Tuo oli hänen silloinen ANOPPI joka näytti miten TOIMISTOSSA TEHDÄÄN TÖITÄ!
        Hän oli sanonut minun tytölle: Tuo on sun äiti joka tekee noin!

        Ihan selvä KVEENI, koska hän käytti aikaansa LASKEMISEEN.
        Mainitsin kyllä hänelle, että tiedän kuka hänen isä on ja kerroin että olin tavannut hänet ja hänen edellisen vaimon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväriset EI OLE KUULEMMA IKINÄ OLLEET PÄISSÄÄN EIVÄTKÄ JUONEET VIINAA!
        Heidän lapsiakaan EI OLE PÄIHDEONGELMIEN vuoksi HUOSTATTU!!!

        Minun tyttö seurusteli vähän aikaa pojan kanssa joka oli HUOSTATTU päihdeongelmien vuoksi ja EDES TÄTINSÄ EI HUOLINUT HÄNTÄ KOTIINSA!

        Kyllä hän oli meille oli tervetullut ihan VÄVYNÄKIN ja en koskaan sanonut hänelle, että SULLA ON IDIOOTTI SUKU JOKA SYRJII SINUA koska isäs ON NORJALAINEN!

        Kveenejä ollaan molemmat, mutta en tuosta koskaan maininnut!

        Hän oli fiksuna kysynyt minun tytöltä : Tiedätkö kuka tämä on joka kirjoittaa 50 päivitystä TUNNISSA?
        Tuo oli hänen silloinen ANOPPI joka näytti miten TOIMISTOSSA TEHDÄÄN TÖITÄ!
        Hän oli sanonut minun tytölle: Tuo on sun äiti joka tekee noin!

        Ihan selvä KVEENI, koska hän käytti aikaansa LASKEMISEEN.
        Mainitsin kyllä hänelle, että tiedän kuka hänen isä on ja kerroin että olin tavannut hänet ja hänen edellisen vaimon.

        Minä olen istunut siinä KEINUTUOLISSA ja puusohvalla jotka on yhdessä paikassa.
        Keinutuoli oikein kutsuu ja ilmoittaa " Istu tähän keinumaan"

        Tuo on vanha PERINTÖNÄ saatu keinutuoli ja äitini kertoi myös tarina eli miten keinutuoli ja puusohva on TAHTOJEN TAISTELULLA saatu sinne!
        Panostajana istuin ENSIMMÄISEN kerran ja tuntu ensin oudolta...

        Aukesi vain kanavia ja muistin miehen jonka kuolema jäi mysteeriksi ja murhaaja/murhaajat kulkee edelleen vapaana, koska he valehtelevat.
        Joku sano kylällä, että laita kääpä purkkiin palamaan niin KARHUT pysyy kaukana.
        Hän liittyi myös tuohon KEINUTUOLIIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen istunut siinä KEINUTUOLISSA ja puusohvalla jotka on yhdessä paikassa.
        Keinutuoli oikein kutsuu ja ilmoittaa " Istu tähän keinumaan"

        Tuo on vanha PERINTÖNÄ saatu keinutuoli ja äitini kertoi myös tarina eli miten keinutuoli ja puusohva on TAHTOJEN TAISTELULLA saatu sinne!
        Panostajana istuin ENSIMMÄISEN kerran ja tuntu ensin oudolta...

        Aukesi vain kanavia ja muistin miehen jonka kuolema jäi mysteeriksi ja murhaaja/murhaajat kulkee edelleen vapaana, koska he valehtelevat.
        Joku sano kylällä, että laita kääpä purkkiin palamaan niin KARHUT pysyy kaukana.
        Hän liittyi myös tuohon KEINUTUOLIIN!

        Outoa koska MURHAAJA/MURHAAJAT oli TUONEET ITSE VIINAT ja juottaneet HÄNET PÄIHIN TARJOAMALLA VIINAA!

        Ei Veskoniemestä pääsee mihinkään jos EI OLE AUTOA ja VELJENSÄ saati kukaan muukaan TUSKIN HÄNTÄ SUOSTU IVALOON KUSKAMAAN NIIN SAI VIINAA, koska hän ei kestänyt viinaa vaan alko hölmöilemään.

        Joi tietenkin jos TARJOTTIIN, koska TARJOAJA OLI VASTUUSSA!
        Ihminen hänkin oli ja hänellä oli OIKEUS MYÖS ELÄMÄÄN, mutta HEILLÄ EI OLLUT OIKEUTTAA TUHOTA HÄNEN ELÄMÄÄ ja LUISTAA VASTUUSTA!

        Viinan tarjoaminen on TIETOINEN TEKO eli kyseeseen tulee tuolloin SUUNNITELTU MURHA!
        Kukaan ei juo vahingossa viinaa, kuin yhden ryypyn ja kaataa loput pois jos EI OLLUT TARKOITUS JUODA VIINAA joka johtaa USEIN ONGELMIIN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa koska MURHAAJA/MURHAAJAT oli TUONEET ITSE VIINAT ja juottaneet HÄNET PÄIHIN TARJOAMALLA VIINAA!

        Ei Veskoniemestä pääsee mihinkään jos EI OLE AUTOA ja VELJENSÄ saati kukaan muukaan TUSKIN HÄNTÄ SUOSTU IVALOON KUSKAMAAN NIIN SAI VIINAA, koska hän ei kestänyt viinaa vaan alko hölmöilemään.

        Joi tietenkin jos TARJOTTIIN, koska TARJOAJA OLI VASTUUSSA!
        Ihminen hänkin oli ja hänellä oli OIKEUS MYÖS ELÄMÄÄN, mutta HEILLÄ EI OLLUT OIKEUTTAA TUHOTA HÄNEN ELÄMÄÄ ja LUISTAA VASTUUSTA!

        Viinan tarjoaminen on TIETOINEN TEKO eli kyseeseen tulee tuolloin SUUNNITELTU MURHA!
        Kukaan ei juo vahingossa viinaa, kuin yhden ryypyn ja kaataa loput pois jos EI OLLUT TARKOITUS JUODA VIINAA joka johtaa USEIN ONGELMIIN!

        Kukaan ei muu ei mene vahingossa ALKOON muu, kuin SOKEA JA JOS NOIN PALJON SOKEITA TÄSSÄ KUNNASSA ON ETTEIVÄT VIINAA EROTA MAIDOSTA EDES MAISTAMALLA niin ASIAT KYLLÄ HUONOLLA MALLILLA OLLUT MONTA KYMMENTÄ VUOTTA!!!

        Kyllä kävin Veskoniemeenkin jakamassa POSTIA!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei muu ei mene vahingossa ALKOON muu, kuin SOKEA JA JOS NOIN PALJON SOKEITA TÄSSÄ KUNNASSA ON ETTEIVÄT VIINAA EROTA MAIDOSTA EDES MAISTAMALLA niin ASIAT KYLLÄ HUONOLLA MALLILLA OLLUT MONTA KYMMENTÄ VUOTTA!!!

        Kyllä kävin Veskoniemeenkin jakamassa POSTIA!!!

        Saan minä KIRJOITTAA, koska TOISET SAA TAPPAA VAPAASTI ja EI TUOKAAN OLE NIIN VAKAVAA JOS PÄISSÄÄN TAPPAA, kun ENSIN TARJOAA niin saa toisenkin päihtymään ja TAPPAA SEN jälkeen!!!

        Kirjoitan selvinpäin niin, kuin aina!

        Lukijalla on ITSELLÄ MYÖS VASTUU JA EI TARVI LUKEA MINUN KIRJOITUKSIA!

        Sehän on yleisessä tiedossa, että HOLO PITÄÄ SUOMI24 INARI PALSTAA HENGISSÄ, koska EI TÄÄLLÄ MUUTEN OLIS LUETTAVAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan minä KIRJOITTAA, koska TOISET SAA TAPPAA VAPAASTI ja EI TUOKAAN OLE NIIN VAKAVAA JOS PÄISSÄÄN TAPPAA, kun ENSIN TARJOAA niin saa toisenkin päihtymään ja TAPPAA SEN jälkeen!!!

        Kirjoitan selvinpäin niin, kuin aina!

        Lukijalla on ITSELLÄ MYÖS VASTUU JA EI TARVI LUKEA MINUN KIRJOITUKSIA!

        Sehän on yleisessä tiedossa, että HOLO PITÄÄ SUOMI24 INARI PALSTAA HENGISSÄ, koska EI TÄÄLLÄ MUUTEN OLIS LUETTAVAA!

        Olen ilmoittanut POLIISILLE, että kirjoittelen TÄÄLLÄ eli SUOMI24:sen kanssa EI KYLLÄ LOUKATA KUNNIOITA!

        Ollaan Suomessa, mutta alusta on GOOGLE omaisuutta VIELÄ TOISTAISEKSI JOTA KÄYTETÄÄN!
        Valtio luo KYLLÄ OMAN jos GOOGLE ALKAA SYRJIMÄÄN!

        Iteppä ALKOIVAT OPETTAMAAN ja EIVÄT OSAA ITSEKKÄÄN KÄYTTÄÄ SOMEA EIVÄTKÄ OPI IKINÄ!

        Opetuksesta KUULUU MAKSAA minulle sekä heille jotka ANTAA MINUN OPETELLA JA OPPIA sekä he oppii itse samalla, kun minä eli meillä toimii opiskelu yhteistyö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ilmoittanut POLIISILLE, että kirjoittelen TÄÄLLÄ eli SUOMI24:sen kanssa EI KYLLÄ LOUKATA KUNNIOITA!

        Ollaan Suomessa, mutta alusta on GOOGLE omaisuutta VIELÄ TOISTAISEKSI JOTA KÄYTETÄÄN!
        Valtio luo KYLLÄ OMAN jos GOOGLE ALKAA SYRJIMÄÄN!

        Iteppä ALKOIVAT OPETTAMAAN ja EIVÄT OSAA ITSEKKÄÄN KÄYTTÄÄ SOMEA EIVÄTKÄ OPI IKINÄ!

        Opetuksesta KUULUU MAKSAA minulle sekä heille jotka ANTAA MINUN OPETELLA JA OPPIA sekä he oppii itse samalla, kun minä eli meillä toimii opiskelu yhteistyö!

        En olis ilmoittanut muuten mitään POLIISILLE, mutta KUNNIANLOUKKAUS rikosilmotusten tekijät ajavat ULKOMAALAISET SOME ALUSTAT ALAS JA ESTÄVÄT KAIKKI SOMEN KAUTTA KÄYTÄVÄT KESKUSTELUT!

        MINÄ OLEN ASUNUT MUUALLAKIN ENKÄ VAIN IVALOSSA JOSSA OLEN SYNTYNYT!

        ÄITINI SERKKU ON OLLUT MM PRESIDENTIN LINNAAN KYTKEMÄSSÄ NETTI JA MUITA YHTEYKSIÄ.
        HÄN ON MUMMONI AINOAN VELJEN POIKA. HE OLIVAT TÄYSIÄ SISARUKSIA, MUTTA HEILLÄ OLI SISKO- JA VELIPUOLIA VARMAAN YHTEENSÄ NOIN 30!

        NÄIN HÄNTÄ JA HÄN NIMITTELI ISÄÄNI JOUTILAAKSI, MUTTA ISÄÄNI EI SOTKETA TÄHÄN VAAN HÄN ON SUOJASSA JA SANOIN HÄNELLE: MINÄ ISTUIN SINUN PUOLESTA JO VANKEUTTA JOTEN TURPA KIINNI NIIN EI TARVI LAITTAA SINUA VANKILAAN!

        ISÄÄNI VASTAAN NOUSIN JO JA SUOJASIN HÄNET SAMALLA NIIN, KUIN ISÄÄNSÄ KUNNIOITTAVAN LAPSEN KUULUU!
        Isäni EI SUTKIEN PUOLIA OLE KOSKAAN PITÄNYT!

        VAPO TIMBERIN sahan myynnissä ISÄNI OLI ENSIMMÄINEN JOKA MAKSETTIIN PIHALLE, kun SUTKI OSTI NIIN SAI PISTÄÄ SAHAN KIINNI!

        Ei olisi mennyt kiinni jos isäni olis ollut vielä töissä.
        Minä asuin tuolloin vanhempien luona lasten kanssa!
        Isä tuli KALLIIN KONJAKKI pullon kanssa kotia ja sano: Minä jäin Eläkkeelle ja saan 2vuotta palkkaa kotia vaikka en ole edes uudella omistajalla töissä!

        Ei kelvannut vanhoille TYÖKAVEREILLE isäni edes TODISTAJANA vaan mieluummin ottivat LOPPUTILIT ja antoivat SAHAN MENNÄ KIINNI!
        Heidän TYÖSUOJELU VALTUUTTU eli liiton asiamies EI OLLUT niin pätevä mitä antoi ymmärtää.

        Olin PANOSTAJA jo, kun hän kaatui pyörällä jota ajoi ilman kypärää joka aiheutti kuoleman.
        Jos olis ollut kypärä päässä niin olis vielä hengissä.
        Hänen omaiset kielsi keräämästä omaa kolehtia ja muisto rahat piti kerätä S-pankin tilille, mutta VAPOLAISET keräsi meille ja isä toimitti nuo eräälle toiselle joka toimitti rahat kuoressa muistotilaisuuteen.

        Minä istuin isän kanssa juttelemassa ja katoin ikkunasta että joku tulee meille.
        Oli yks existäni ja minä järkytyin ja sanoin isälle: Mitä vittua Xxxx Xxxxxx tulee meille?
        Isä sanoi: Tuo muisto rahoja tänne!

        Minä nousin tuolilta ja poistuin paikalta, koska meillä upea keskustelu isän kanssa ja TUO PILAS keskustelun tuomalla vittu MUISTO RAHOJA miehelle joka TEKI työkavereistaan TYÖTTÖMIÄ!!!
        Minusta tuo oli TÖRKEÄÄ ja sitten vielä exä tuo joka oli hyville tavoille minun mielestä kasvatettu.
        Minä olin käynyt hänen kanssa muuallakin kuin PUNTTI-SALILLA!

        Hän kävi minun mielestäni minun KUNNIAN päälle ja minä olin vasta saanut panostajana koulutuksen käytyä.
        Minä en halunnut työssä oppijaksolle Kevitsalle enkä Kittilään vaan hain Helsinkiin suoraan, koska en vois pitää kenenkään puolia jos olis ollut tuttuja.

        Otin riskin ja lähin vaikka olisin ihan varmasti päässyt Kevitsalle tai Kittilään myös!

        Minusta oli mukava lähteä Ivalosta yksin Helsinkiin NAISENA ja sanoa vanhemmille sekä lapsille: LÄHDEN HELSINKIIN OLYMPIA STADIONILLE OPETTELEMAAN PANOSTAMISTA!

        Vanhemmat oli ylpeitä, mutta KYLLÄ JOUTAVAT HÄVETÄ!
        Olisivat voineet sanoa: ET SAATANA MEE SINNE HÄPÄSEMÄÄN KOKO SUOMEN KANSAA JA MAAILMAA, koska SE ON OLYMPIALAISIA VARTEN RAKENNETTU EI SINUA!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olis ilmoittanut muuten mitään POLIISILLE, mutta KUNNIANLOUKKAUS rikosilmotusten tekijät ajavat ULKOMAALAISET SOME ALUSTAT ALAS JA ESTÄVÄT KAIKKI SOMEN KAUTTA KÄYTÄVÄT KESKUSTELUT!

        MINÄ OLEN ASUNUT MUUALLAKIN ENKÄ VAIN IVALOSSA JOSSA OLEN SYNTYNYT!

        ÄITINI SERKKU ON OLLUT MM PRESIDENTIN LINNAAN KYTKEMÄSSÄ NETTI JA MUITA YHTEYKSIÄ.
        HÄN ON MUMMONI AINOAN VELJEN POIKA. HE OLIVAT TÄYSIÄ SISARUKSIA, MUTTA HEILLÄ OLI SISKO- JA VELIPUOLIA VARMAAN YHTEENSÄ NOIN 30!

        NÄIN HÄNTÄ JA HÄN NIMITTELI ISÄÄNI JOUTILAAKSI, MUTTA ISÄÄNI EI SOTKETA TÄHÄN VAAN HÄN ON SUOJASSA JA SANOIN HÄNELLE: MINÄ ISTUIN SINUN PUOLESTA JO VANKEUTTA JOTEN TURPA KIINNI NIIN EI TARVI LAITTAA SINUA VANKILAAN!

        ISÄÄNI VASTAAN NOUSIN JO JA SUOJASIN HÄNET SAMALLA NIIN, KUIN ISÄÄNSÄ KUNNIOITTAVAN LAPSEN KUULUU!
        Isäni EI SUTKIEN PUOLIA OLE KOSKAAN PITÄNYT!

        VAPO TIMBERIN sahan myynnissä ISÄNI OLI ENSIMMÄINEN JOKA MAKSETTIIN PIHALLE, kun SUTKI OSTI NIIN SAI PISTÄÄ SAHAN KIINNI!

        Ei olisi mennyt kiinni jos isäni olis ollut vielä töissä.
        Minä asuin tuolloin vanhempien luona lasten kanssa!
        Isä tuli KALLIIN KONJAKKI pullon kanssa kotia ja sano: Minä jäin Eläkkeelle ja saan 2vuotta palkkaa kotia vaikka en ole edes uudella omistajalla töissä!

        Ei kelvannut vanhoille TYÖKAVEREILLE isäni edes TODISTAJANA vaan mieluummin ottivat LOPPUTILIT ja antoivat SAHAN MENNÄ KIINNI!
        Heidän TYÖSUOJELU VALTUUTTU eli liiton asiamies EI OLLUT niin pätevä mitä antoi ymmärtää.

        Olin PANOSTAJA jo, kun hän kaatui pyörällä jota ajoi ilman kypärää joka aiheutti kuoleman.
        Jos olis ollut kypärä päässä niin olis vielä hengissä.
        Hänen omaiset kielsi keräämästä omaa kolehtia ja muisto rahat piti kerätä S-pankin tilille, mutta VAPOLAISET keräsi meille ja isä toimitti nuo eräälle toiselle joka toimitti rahat kuoressa muistotilaisuuteen.

        Minä istuin isän kanssa juttelemassa ja katoin ikkunasta että joku tulee meille.
        Oli yks existäni ja minä järkytyin ja sanoin isälle: Mitä vittua Xxxx Xxxxxx tulee meille?
        Isä sanoi: Tuo muisto rahoja tänne!

        Minä nousin tuolilta ja poistuin paikalta, koska meillä upea keskustelu isän kanssa ja TUO PILAS keskustelun tuomalla vittu MUISTO RAHOJA miehelle joka TEKI työkavereistaan TYÖTTÖMIÄ!!!
        Minusta tuo oli TÖRKEÄÄ ja sitten vielä exä tuo joka oli hyville tavoille minun mielestä kasvatettu.
        Minä olin käynyt hänen kanssa muuallakin kuin PUNTTI-SALILLA!

        Hän kävi minun mielestäni minun KUNNIAN päälle ja minä olin vasta saanut panostajana koulutuksen käytyä.
        Minä en halunnut työssä oppijaksolle Kevitsalle enkä Kittilään vaan hain Helsinkiin suoraan, koska en vois pitää kenenkään puolia jos olis ollut tuttuja.

        Otin riskin ja lähin vaikka olisin ihan varmasti päässyt Kevitsalle tai Kittilään myös!

        Minusta oli mukava lähteä Ivalosta yksin Helsinkiin NAISENA ja sanoa vanhemmille sekä lapsille: LÄHDEN HELSINKIIN OLYMPIA STADIONILLE OPETTELEMAAN PANOSTAMISTA!

        Vanhemmat oli ylpeitä, mutta KYLLÄ JOUTAVAT HÄVETÄ!
        Olisivat voineet sanoa: ET SAATANA MEE SINNE HÄPÄSEMÄÄN KOKO SUOMEN KANSAA JA MAAILMAA, koska SE ON OLYMPIALAISIA VARTEN RAKENNETTU EI SINUA!!!!

        Tästä tulee hyvä juttu!

        Toiset NOSTAA RAUTAA, niin SAAN REHELLISESTI NOSTAA MAAILMAA!

        Olin SENTÄÄN TYÖSSÄ OPISSA OLYMPIA STADIONILLA JA MINUSTA TULEE MAAILMAN NOSTAJA NAINEN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä tulee hyvä juttu!

        Toiset NOSTAA RAUTAA, niin SAAN REHELLISESTI NOSTAA MAAILMAA!

        Olin SENTÄÄN TYÖSSÄ OPISSA OLYMPIA STADIONILLA JA MINUSTA TULEE MAAILMAN NOSTAJA NAINEN!!!

        TUOSTA KYLLÄ KUULUU KUNNIAA ANTAA, KOSKA OLEN SENTÄÄN TEHNYT TÖITÄ SUOMAILAISTEN MIESTENKIN KANSSA!

        Olin YLPEÄ, kun ISÄNI KERTOI OLLEENSA myös PANOSTAJAN APULAINEN!
        Hän sanoi minulle: Sinä kyllä pärjäät, mutta PANOSTAJAN TYÖ ON VITTUMAISTA TYÖTÄ!
        Räjähteet jätin pois, koska HULLU PANOSTAJA PÄRJÄÄ PAREMMIN ILMAN KUN MAAILMAA ALETAAN NOSTAMAAN!

        VOITAN NÄMÄ MAAILMAN NOSTELU KISAT ja PÄÄSTÄÄN AINAKIN GUINNESS ENNÄTYSKIRJAAN jos EI MUUALLE OVET AUKENE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TUOSTA KYLLÄ KUULUU KUNNIAA ANTAA, KOSKA OLEN SENTÄÄN TEHNYT TÖITÄ SUOMAILAISTEN MIESTENKIN KANSSA!

        Olin YLPEÄ, kun ISÄNI KERTOI OLLEENSA myös PANOSTAJAN APULAINEN!
        Hän sanoi minulle: Sinä kyllä pärjäät, mutta PANOSTAJAN TYÖ ON VITTUMAISTA TYÖTÄ!
        Räjähteet jätin pois, koska HULLU PANOSTAJA PÄRJÄÄ PAREMMIN ILMAN KUN MAAILMAA ALETAAN NOSTAMAAN!

        VOITAN NÄMÄ MAAILMAN NOSTELU KISAT ja PÄÄSTÄÄN AINAKIN GUINNESS ENNÄTYSKIRJAAN jos EI MUUALLE OVET AUKENE!

        He ovat ASIAN OMISTAJIA jotka minua heidän KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA SYYTTÄÄ!

        Kantakoon vastuun myös, koska EN ELÄ FACEBOOK KUNNIOLLA!

        Ukrainan sota alkoi jostain Facebook päivityksistä, kun heillä oli SOTAHARJOITUKSET.
        Venäjä hyökkäsi, koska Ukrainassa oli myös maan sisällä samanlaisia ongelmia mitä Suomessa oli!
        Puola kielsi HAKEMASTA PAKOLAISIA, mutta Suomesta ihmiset lähtivät ilman HALLITUKSEN LUPAA HAKEMAAN ukrainalaisia SUOMEEN turvaan!
        Hallitus lupasi, että he saa TULLA Suomeen mutta EI HALLITUS ILMOITTANUT, että KANSAN PITÄÄ BUSSEILLA LÄHTEÄ HAKEMAAN UKRAINASTA PAKOLAISIA SUOMEEN TURVAAN ja samalla väittää että PUOLI EUROOPPAA ON SODASSA UKRAINAN KANSSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat ASIAN OMISTAJIA jotka minua heidän KUNNIOIDEN LOUKKAAMISESTA SYYTTÄÄ!

        Kantakoon vastuun myös, koska EN ELÄ FACEBOOK KUNNIOLLA!

        Ukrainan sota alkoi jostain Facebook päivityksistä, kun heillä oli SOTAHARJOITUKSET.
        Venäjä hyökkäsi, koska Ukrainassa oli myös maan sisällä samanlaisia ongelmia mitä Suomessa oli!
        Puola kielsi HAKEMASTA PAKOLAISIA, mutta Suomesta ihmiset lähtivät ilman HALLITUKSEN LUPAA HAKEMAAN ukrainalaisia SUOMEEN turvaan!
        Hallitus lupasi, että he saa TULLA Suomeen mutta EI HALLITUS ILMOITTANUT, että KANSAN PITÄÄ BUSSEILLA LÄHTEÄ HAKEMAAN UKRAINASTA PAKOLAISIA SUOMEEN TURVAAN ja samalla väittää että PUOLI EUROOPPAA ON SODASSA UKRAINAN KANSSA!

        Kyllä minä muistan mainita kaikki, koska EN OLE HAKENUT YHTÄÄN PAKOLAISTA SUOMEEN!

        Minulla on OLLUT VAIN BUSSI-KORTTI JOLLA VOI MATKUSTAA BUSSILLA, mutta se ei oikeuta AJAMAAN EIKÄ NEUVOMAAN miten BUSSIA AJETAAN ja sama sääntö koskee jos lipun ostaa bussiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä muistan mainita kaikki, koska EN OLE HAKENUT YHTÄÄN PAKOLAISTA SUOMEEN!

        Minulla on OLLUT VAIN BUSSI-KORTTI JOLLA VOI MATKUSTAA BUSSILLA, mutta se ei oikeuta AJAMAAN EIKÄ NEUVOMAAN miten BUSSIA AJETAAN ja sama sääntö koskee jos lipun ostaa bussiin!

        Kävin tupakkaa hakemassa niin VÄKEÄ LÄHTI K-kaupan pihalta ja mulkoilivat minua!

        Ovella TULI VASTAAN TIENTEKIJÄ, mutta EI PUHUTTU MITÄÄN!
        RYHTI OLI KOHDILLAAN JA TEKI MIELI SANOA, että NYT ALKAA JO NÄYTTÄMÄÄN RYHDIT HYVÄLTÄ TIEN TEKIJÖILLÄ!

        Ivalossa EI TARVI TYÖTÄ TEKEVIEN HÄVETÄ jotka ON OLLEET MINUN KANSSA KOULUSSA YHTÄ AIKAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tupakkaa hakemassa niin VÄKEÄ LÄHTI K-kaupan pihalta ja mulkoilivat minua!

        Ovella TULI VASTAAN TIENTEKIJÄ, mutta EI PUHUTTU MITÄÄN!
        RYHTI OLI KOHDILLAAN JA TEKI MIELI SANOA, että NYT ALKAA JO NÄYTTÄMÄÄN RYHDIT HYVÄLTÄ TIEN TEKIJÖILLÄ!

        Ivalossa EI TARVI TYÖTÄ TEKEVIEN HÄVETÄ jotka ON OLLEET MINUN KANSSA KOULUSSA YHTÄ AIKAA!

        Olen minäkin LAPSENA leikkinyt hiekkalaatikossa MAANSIIRTO LEIKKEJÄ ja KAIVURILLA KAIVANUT KUOPPIA JOHON ON OLEN OJIA PITKIN JUOKSUTTANUT VETTÄ!
        Olen ajatellut myös TUKKI-REKKAA ja muuta kuormaa.
        Eno mukaan olin Ruotsissa ajamassa oikeaa kuormaa, mutta hän asu Suomessa kun hän AVUSTUS KUORMAA oli viemässä Turkkiin!
        Hän oli AINA INARIN KUNTALAISIA AUTOMIEHIÄ vaikka muualla asui ja ajo kuormaa. Automiehet ajaa vielä tänäkin päivänä kuormia jotka ei ole HEIDÄN KOTIKYLÄN KUORMIA vaan muiden KYLIEN!

        He ovat REISSUMIEHIÄ/NAISIA...
        Minäkin olen tuollainen, mutta väliaikaisesti JUMISSA!
        Kyllä LÄHDEN TAAS REISSU HOMMIIN, kun SAA NÄMÄ KUNNIA PASKAT HOIDETTUA POIS, mutta PALAAN AINA KOSKA KOTI ON AINA IVALOSSA!
        Isä on tehnyt TALON joka on MINUN KOTI vaikka ei olis kuin TIILI KASA jäljellä niin sanoisin: Tuossa on minun koti ja katoppa tätä tiiltä niin siinä näkyy ISÄNI KÄDEN JÄLKI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin LAPSENA leikkinyt hiekkalaatikossa MAANSIIRTO LEIKKEJÄ ja KAIVURILLA KAIVANUT KUOPPIA JOHON ON OLEN OJIA PITKIN JUOKSUTTANUT VETTÄ!
        Olen ajatellut myös TUKKI-REKKAA ja muuta kuormaa.
        Eno mukaan olin Ruotsissa ajamassa oikeaa kuormaa, mutta hän asu Suomessa kun hän AVUSTUS KUORMAA oli viemässä Turkkiin!
        Hän oli AINA INARIN KUNTALAISIA AUTOMIEHIÄ vaikka muualla asui ja ajo kuormaa. Automiehet ajaa vielä tänäkin päivänä kuormia jotka ei ole HEIDÄN KOTIKYLÄN KUORMIA vaan muiden KYLIEN!

        He ovat REISSUMIEHIÄ/NAISIA...
        Minäkin olen tuollainen, mutta väliaikaisesti JUMISSA!
        Kyllä LÄHDEN TAAS REISSU HOMMIIN, kun SAA NÄMÄ KUNNIA PASKAT HOIDETTUA POIS, mutta PALAAN AINA KOSKA KOTI ON AINA IVALOSSA!
        Isä on tehnyt TALON joka on MINUN KOTI vaikka ei olis kuin TIILI KASA jäljellä niin sanoisin: Tuossa on minun koti ja katoppa tätä tiiltä niin siinä näkyy ISÄNI KÄDEN JÄLKI!

        Minä voin näyttää 2 muutakin taloa jotka on isän isä ja isän pappa rakentaneet, mutta en kovin mielellään mene noiden TALOJEN PIHOILLE, koska niissä taloissa ASUU kuulemma IHMISIÄ, koska ISÄNNÄT asuu KIVENHAKKAAJIEN KYLÄSSÄ jota kutsutaan HIENOSTI HAUTAUSMAAKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin näyttää 2 muutakin taloa jotka on isän isä ja isän pappa rakentaneet, mutta en kovin mielellään mene noiden TALOJEN PIHOILLE, koska niissä taloissa ASUU kuulemma IHMISIÄ, koska ISÄNNÄT asuu KIVENHAKKAAJIEN KYLÄSSÄ jota kutsutaan HIENOSTI HAUTAUSMAAKSI.

        Kerään voimia, koska alkaa HAUTAKIVIEN KAATOSAVOTAT KÄRÄJIEN JÄLKEEN!
        KAIKKI PITÄÄ KAATAA JOTKA ON MINUN TUTTUJA TAI SUKULAISIA!

        EI HEITÄ VOI KUNNIALLISTEN KANSSA SAMAAN MAAHAN JÄTTÄÄ EDES KIVINÄ ELÄMÄÄN!


      • Anonyymi

        2 miljoonaa euroa ja KUNNON PILLARI ja KETJUT RENKAISIIN KORVAUKSENA niin pääsen HAUTAUSMAANMÄEN YLÖS ILMAN, että tarvii neuvoa ja PORTEISTA vaan läpi ja ajelen mistä huvittaa!

        Napapiiriltä HAEN VALTION KORTILLA LÖPÖ, koska se on siinä vieressä.

        EN LAINA VEHKEILLÄ PERIAATTESSA AJELE, mutta jos oon töissä niin voin ajella mutta muuten en!
        Vanhemmat ei osta PILLARI, koska isällä on jo traktori.


      • Anonyymi

        Pillarilla PORTEISTA läpi ja kyllä joku sen verran lavetteja ajelee niin saadaan AUTOT kylille ja myyntiin!

        Tilatkoon lisää jos tuntuu ettei riitä!

        EI HE SAA SYRJIÄ minua ja ei tarvi, kuin sanoa : LAITA LASKULLE ja he maksavat kyllä laskut!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerään voimia, koska alkaa HAUTAKIVIEN KAATOSAVOTAT KÄRÄJIEN JÄLKEEN!
        KAIKKI PITÄÄ KAATAA JOTKA ON MINUN TUTTUJA TAI SUKULAISIA!

        EI HEITÄ VOI KUNNIALLISTEN KANSSA SAMAAN MAAHAN JÄTTÄÄ EDES KIVINÄ ELÄMÄÄN!

        Eikös hautakiven kaataminen ole jonkinsortin rikos?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe