Kuinka kysyä.naista seksisuhteeseen ?

Anonyymi-ap

Kyinka kysyä ?
Suoraan sanoa asia ? Miten naiset haluaisitte, että asia esitetään teille ?

44

462

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyt että paljon pano maksaa?ja lähdet nussiin!ei rahatytöiltä muuta tarvii kysellä.

      • Anonyymi

        Kysyt montako lasta nainen haluaa ja sanot että lähdetäänkö heti tekemään.


    • Anonyymi

      Suoraan. Itse en tosin ole kiinnostunut seksisuhteesta, mutta arvostan kuitenkin suoria kysymyksiä.

      • Anonyymi

        Suoraa olen ajatellut kysyä.
        Miettinyt lisäksi sitä kuinka ilmaista sellainen asia, että jollei toista asia kiinnosta, minkä ymmärrän toki hyvin niin en usko että itseäni sen jälkeen kiinnostaa olla enää missään tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraa olen ajatellut kysyä.
        Miettinyt lisäksi sitä kuinka ilmaista sellainen asia, että jollei toista asia kiinnosta, minkä ymmärrän toki hyvin niin en usko että itseäni sen jälkeen kiinnostaa olla enää missään tekemisissä.

        Ehkä 9/10 tulee märkä rätti kasvoille ja vihainen ilme tai sitten 99/100? Paljon on esittäjästä ja paikasta kiinni, jossa esittää tarpeensa toiselle? Hyvällä onnella voi olla onnekaskin? Kun tarpeet kohtaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä 9/10 tulee märkä rätti kasvoille ja vihainen ilme tai sitten 99/100? Paljon on esittäjästä ja paikasta kiinni, jossa esittää tarpeensa toiselle? Hyvällä onnella voi olla onnekaskin? Kun tarpeet kohtaavat.

        Toisaalta voin myös ajatella että ellei nainen tee tätä vaikka tämän kuukauden aikana niin päätän etten ole enää missään tekemisissä .
        Voinhan kääntää asian näinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta voin myös ajatella että ellei nainen tee tätä vaikka tämän kuukauden aikana niin päätän etten ole enää missään tekemisissä .
        Voinhan kääntää asian näinkin.

        Näin aiemminkin ajatellut ja jättänyt vähitellen naisen pois elämästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin aiemminkin ajatellut ja jättänyt vähitellen naisen pois elämästäni.

        Tätä täytyy miettiä

        Ellei nainen tässä kuussa kysy seksisuhteeseen jätän naisen elämästäni vähitellen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraa olen ajatellut kysyä.
        Miettinyt lisäksi sitä kuinka ilmaista sellainen asia, että jollei toista asia kiinnosta, minkä ymmärrän toki hyvin niin en usko että itseäni sen jälkeen kiinnostaa olla enää missään tekemisissä.

        Kannattaa sanoa tuo loppuosa vasta sen jälkeen, kun/jos saat kieltävän vastauksen. Jos sanot ennen, niin toinen 99,99%:n todennäköisyydellä kokee sen painostamisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa sanoa tuo loppuosa vasta sen jälkeen, kun/jos saat kieltävän vastauksen. Jos sanot ennen, niin toinen 99,99%:n todennäköisyydellä kokee sen painostamisena.

        Toisaalta odotan tämän kuukauden ellei nainen kysy minua seksisuhteeseen kanssaan en ole enää tekemisissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta odotan tämän kuukauden ellei nainen kysy minua seksisuhteeseen kanssaan en ole enää tekemisissä

        Sekin on valinta. Tee noin, jos koet sen tuottavan toivotun tuloksen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä täytyy miettiä

        Ellei nainen tässä kuussa kysy seksisuhteeseen jätän naisen elämästäni vähitellen pois.

        Ajatellut, että ellei nainen tässä kuussa tätä minulle ehdota jätän naisen pois elämästäni vähitellen.
        Sitähän pystyy jutteleen toiselle sillein ettei sano mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatellut, että ellei nainen tässä kuussa tätä minulle ehdota jätän naisen pois elämästäni vähitellen.
        Sitähän pystyy jutteleen toiselle sillein ettei sano mitään.

        Näin ains tehnyt ja tulen tekemään jatkossakin


    • Anonyymi

      Jos olet varattu niin älä kysy.

      • Anonyymi

        Miksen ?


    • Anonyymi

      Miksi seksisuhteeseen, miksi ei rakkaussuhteeseen? Oletko sieluviisas.. vai munaminä?

      • Anonyymi

        Voi asian nimi tuollainenkin olla.
        Mutta ei kuitenkaan parisuhde yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi asian nimi tuollainenkin olla.
        Mutta ei kuitenkaan parisuhde yms.

        Mieti arvojasi. Mieti perimmäisiä kysymyksiä. Onko arvosi epäitsekkäitä,vai itsekkäitä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti arvojasi. Mieti perimmäisiä kysymyksiä. Onko arvosi epäitsekkäitä,vai itsekkäitä ??

        Epäitsekkåitå


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäitsekkåitå

        Noinko ? Missä mielessä?? Mitä epäitsekkyyttä on vaatimuksissasi? Miksi jonkun täytyisi alentua pelkkään seksisuhteeseen kanssasi? Sinua miellyttääksesi? Sinun tarpeita tyydyttääksesi? Mielestäni ihan täysin itsekästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinko ? Missä mielessä?? Mitä epäitsekkyyttä on vaatimuksissasi? Miksi jonkun täytyisi alentua pelkkään seksisuhteeseen kanssasi? Sinua miellyttääksesi? Sinun tarpeita tyydyttääksesi? Mielestäni ihan täysin itsekästä.

        Epäitsekäitä ja sillä en ole mitään saanut joten vaihdan siihen että ellei ole samat ajatukset en ole tekemisissä enää.


      • Anonyymi

        Botti sulla on jossain muualla 😂😂🤣😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Botti sulla on jossain muualla 😂😂🤣😅

        Ja sulla on ihan oma nainen. Keskity siihen , jos yhtään järki päässä kulkee ja onnestasi mitään ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on ihan oma nainen. Keskity siihen , jos yhtään järki päässä kulkee ja onnestasi mitään ymmärrät.

        Sitä sinä et tiedä onko vai ei joten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sinä et tiedä onko vai ei joten

        Ja seksisuhteeseen tulen pääsemään kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja seksisuhteeseen tulen pääsemään kohta.

        Ok. Mene. Mitäkähän siitä luulet hyötyväsi? Hetken huumaa.orgguja. mutta perheesi menetys lienee sen arvoista . Näinpä. Itse onnesi luot että ole hyvä ja luo.✌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mene. Mitäkähän siitä luulet hyötyväsi? Hetken huumaa.orgguja. mutta perheesi menetys lienee sen arvoista . Näinpä. Itse onnesi luot että ole hyvä ja luo.✌

        Ei tässä perhettä menetetä. Se ei ole mahdollista. Ei missään tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä perhettä menetetä. Se ei ole mahdollista. Ei missään tapauksessa

        Ja tämän asian tiedän joten se siitä


    • Anonyymi

      Annat nipun rahaa säännöllisesti.

    • Anonyymi

      Puhut ei ymmärrä perusasioita

    • Anonyymi

      Niin ponit myyntiin ensin

    • Anonyymi

      Auto myyntiin sitten saa kun on rahat

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun kysyt, olet jo "mustalla listalla".

      • Anonyymi

        Toisaalta voin myös ajatella että ellei nainen tee tätä vaikka tämän kuukauden aikana niin päätän etten ole enää missään tekemisissä .
        Voinhan kääntää asian näinkin.


    • Anonyymi

      Kerrot että se ois sun mielestä nastaa ja menet oma itse edellä rehellisesti ja autuaasti

    • Anonyymi

      Vihjaise vaikka mainitsemalla jotain väärin ymmärretyistä vaatteista. Tosin saattaa silloin saada tietysti poliisitkin paikalle. Ihan ilman aseita.

    • Anonyymi

      Vastasit jo itse kysymykseesi

    • Anonyymi

      En ole mikään naisrintamalla menestyjä, mutta sen verran on kokemusta että nainen kyllä itse lähestyy ja seksiikin saattaa tulla naisen aloitteesta. Aina vain ei ole itselle sopivin hetki. Paras oli se kun ns. varattu nainen itse kutsui kylään ja alkoi puhumaan asioista suoraan. Ei antanut pillua pyynnöstä, mutta hetken päästä teki itse aloitteen. Sanoi myöhemmin miettineensä asioita, mutta totuuden hetkellä ei kantti kestänyt. Olisiko syy ollut se, että olin toinen joka olisi saanut häneltä pillua. Toisaalta vapaa saattaa alkaa puhumaan outoja jos kysyy asiaa.

    • Anonyymi

      Kysyt että hei kiinnostaako seksisuhde. Jos nainen nyrpistelee nenäänsä ja näyttää pöyristyneeltä häntä ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sitten kun tärppää voi tärpätä kunnolla. Nainen joka haluaa että häntä pannaan koko valveillaoloaika. Itse pitäisin tätä erittäin rasittavana naistyyppinä mutta jos kerran haluttaa niin saat silloin varmasti niin että tulee vielä äiti mieleen ja kotimatka häntä koipien välissä. Naisen ja miehen ero seksissä on muutenkin se että mies on yleensä se joka tekee työt ja nainen makaa monttu auki eri asennoissa ja sitten arvostelee suoritusta. (monessa muussa asiassa sama) Esim nainen pyytää apua laittamaan vaikka taulun seinään koska hän ei osaa ja sitten hän kuitenkin neuvoo ja komentelee koko sen taulun laitto ajan että miten se pitäisi ja olisi pitänyt laittaa. Jos nainen tekisi esim lähetys saarnaajassa siinä päällä sen työn niin epäilen että aika lyhkäisiä akteja olisi koska naisen kunto loppuisi kesken.


    • Anonyymi

      En aio kysyä. Ellen itse saa tätä kysymystä naiselta jätän naisen elämästäni vähitellen pois.

      • Anonyymi

        Anonyymi
        2024-09-21 21:56:11
        kommentoi

        Kyllä nainenkin tekee aloitteen. Mutta ihan kohteliasta myös olla sanomatta suoraan vaan ajaa tilanne sopivaan. Itsesäni vituttaa se, että puhutaan vaan siitä kuinka toinen ihminen on rakas. Ihan kuin se pillun antaminen rikkoisi jotain posliinin kaltaista.

        Itse en ole kohdannut mitään pelkkää pillun antamista. Naiset vaan on tulleet iholle ja haluavat olla kavereita muttei sano mitään.

        Tai oli yksi asia jossa yksi sanoi, mitä asia olisi vaatinut.


    • Anonyymi

      Kysyin entisen työyhteisön samanikäiseltä esimieheltä pillua ihan suoraan. Hän kuittasi asian sillä, että se vaatii rahaa! Hän siis ei ole mikään maksullinen vaan halusi osoittaa oman arvomaailman.

      Hetken puhuimme asiasta muuten. Hän kertoi kuinka monen miehen kanssa on ollut. Se siitä sitten.

      Mutta pääasisassa ne harvat tilaisuudet ovat tulleet naisten aloitteista. Yksi otti asian aiheeksi ja sanoi aivan ekana, että haluaa kanssani muuta.... Toinen taas kirjoitti paperilapun sivuun tiedänkö missä on se osoite jossa hän asuu avomiehensä kanssa.

      Miten kussakin minulle tehdyistä ehdoktuksissa kävi on aivan oma juttu.

      • Anonyymi

        ps.

        Lisäys omaan kommenttiini.

        Nyt minulla on yksi itseäni vähän vanhempi nainen lähipiirissä johon olen kusessa. Jotenkin tuntuu, että hän tiesi asian ja oli vähän kiusallinen. Mutta osasi hän kyllä tehdä vastapallonkin asiaan ja syötti minulle. Joskus vaan hyvä kaveruus ja joku muu on vaakassa ja on päätettävä. Mutta olen sanonut sen jo aiemmin, että naisella on se avain.

        Sitten oli yksi itseäni selvästi nuorempi joka itse aloitti lähentymisen, mutta usein juttu vaatii suoran aloitteen kuten aiemmassa elämässä on ollut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe