Paljonko maksaa,...

Anonyymi-ap

...,Ivalossa liha??

9

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdelle timpurille kaksi omakotitaloa.

• Anonyymi

Joillekin liha on maksanut niin paljon, että ovat joutuneet PALKKAAMAN TYÖNTEKIJÖITÄKIN JA ALIHANKKIJOITAKIN!

Siinä on ainakin LIHAN ja LUIDEN HINNAT KOHDILLAAN!
        Nahka sekä kaikki muukin on ARVOSSAAN!

• Anonyymi

Minä ainakin TEIN KONKURSSIN, koska MUNAT JOITA OLEN ELÄMÄNI aikana käyttänyt oli niin KALLIITA!

4 LASTA RIITTÄÄ VARMAAN ELÄVIKSI MUNIEN HINNOIKSI!

En suosittele hautomaan NOIN TUNNOLLISESTI YHTÄ MUNAA enkä SUOSITTELE edes HAUTOMAAN SARJASSA niin kuin minä tein!

Kallista lystiä...

Korvauksia varmaan saa syrjinnästä vaatia, koska ainakin 2 VAIMOA on hautonut munilla TALOT ja vähän muutakin...

Mulle riittää YKSI joten saan varmaan KARTANON!

Mulle sanottiin aina : PAINU KARTANOLLE SIITÄ PIRUAMASTA, niin OPIT OLEMAAN KUNNOLLA!

Ostan FLYYGELIN sitten ja jatkan LAPSENA kesken jäänyttä SOITTELUN OPETTELUA, koska VOIN SANOA : ET KOSKE SIIHEN, koska se on minun Sieluni jota soitan!

Olen Ivalon kirkossa istunut Flyygelin edessä ja kosketellut KIELIÄ.

Olen myös istunut Inarin ja Ivalon kirkkojen URKUJEN edes ja kosketellut myös urkujen kieliä.
      En ole VIELÄ painellut URKUJEN kieliä eli KOSKETTIMIA....

Kyllä vielä teen tuon vaikka LUKEE " EI SAA KOSKEA!"

• Anonyymi

Olisin ostanut varmaan jo aikoja sitten kaikki maailman soittimet mitä vain haluaisin soittaa, mutta miehet ja lapset EI OLE KOSKAAN tukeneet minun harrastuksia.

Vanhin tyttö alko soittamaan pianoa, kun istuin ja soittelin muka jotain biisiä ja lauloin samalla.
        Hän kuunteli vieressä ja oppi soittamaan ensin korvilla kuuntelemalla, koska EI MEILLÄ OLLUT nykyajan biisi kirjaa.

Tein saman tempun KITARALLA jonka satuin saamaan käsiin. Molemmat tytöt oli minun luona käymässä.
        Tytöt puuhas omia juttuja ja istuin kitaran kanssa ja näppäilin kieliä sekä taputin välillä muka tahtia niin, kuin olisin VANHA KITARISTI.
        Kuulu vaan : Äiti soittaa kitaraa.
        Vanhempi tyttö kyllä soitteli, mutta ei hän saanut soimaan kitaraa niin kuin minä.

Ei ollut nuotteja ja ensimmäinen kerta, kun soittelin. Äidin puolen tädillä oli MANDOLIINI ja sain sillä soitella lapsena, koska olin jo vuoden ikäisenä semmonen tyttö joka lauloi lauluja omasta päästä ja toiset kuunteli koska lauloin omalla nuotilla sekä sanoilla.
        Tuo on viitannut jo minun älykkyyteen ja luovuuteen.

Mun lapset varmaan muistaa, että heidän äiti lauloi aika usein kun oltiin keskenään.

Kyllä olen töissäkin hyräillyt ja laulanut myös, mutta olen myös TANSSIEN hoitanut KEVYESTI TYÖT...

EN osaa VIHELTÄÄ ja syy on ARHIPOFFIN PUSUHUULET niin, kuin äitini sanoo ja nuo tulleet isältäni joka on ENONSA pienois malli...
        Minua on pienestä pitäen sanottu myös " Oot kyllä niin ARHIPOFFILAINEN!"
        Tuon kuulemma näkee ihan selvästi ja vanhemmiten on ALKANUT VIELÄ KOROSTUMAAN, mutta EI SE OLE KUNNIAN LOUKKAUS sanoa : OLET NIIN, KUIN UUDELLEEN SYNTYNYT ARHIPOFFIN PAPPA!
        TUO ON SUURI KUNNIA OLLA PAPAN VEROINEN NAISENA!

Hän arvoistas tuota, koska olin aina hänelle Maurin tyttö ja hän ei muuta nimeä minusta koskaan KUULLUT vaikka huusin kuinka.
        Jos sano, että olen Maurin tyttö niin KUURO PAPPA vastas " Olisit heti sanonut!"
        Mulla oli aina niin paljon nimiä lapsena, että en edes muista enkä ole kaikkia edes kuullut!

Nimeni on ihan varmasti PIDEMPI mitä PEPPI PITKÄTOSSULLA.

Mulla oli kyllä Mikko-vaarin saappaat, kun leikin ja sano mulle: Saat lainata, mutta lennät nokalles kuitenkin.
        En lentänyt vaan olin niin lyhyt, että oli vähän vaikeaa saada saappaat jalkaan.
        Kyllä sain ja otin 2 askelta ja sanoin vaarille, että voitko edes vähän auttaa niin pystyn kävelemään.

Olisko ollut 1972 tai 1973, kun ollaan talvella oltu käymässä.
        Miehet kulki tuolloin MUSTISSA PITKÄ VARTISISSA SAAPPAISSA.
        Romani miehet käyttävät noita saappaita nykyisin.
        Ei tuohon aikaan ollut valinnan varaa, mutta Mikko-vaari oli mies joka kävi vaimonsa hermoille välillä.
        Minä olin vaarin kaveri ja mummonki vaikka mummo oli toivonu että vaari kuolis koska HÄN OLI YHTÄ IHANA IHMINEN niin kuin minä.

Kaverinsa jäi Petsikolle, koska ei ollut jaksanut enää kuunnella kun oli käynyt tavaroitaan läpi.
        Oli sanonut: MARJATTA JÄÄ TÄHÄN.
        He oli kavereita tuonkin jälkeen ja minä pääsin heidän kalalle myös.
        Vaari oli minun kaveri niin pääsin ja muu perhe pääsi myös sekä tätini joka haukku minut TAPOJENSA mukaan TYHMÄKSI.

• Anonyymi

Ostelehan sinäkin Viuluja ,niillä pääsee tiilenpäitä lukemaan,ennakkotapaus tuloillaan.

• Anonyymi

Kyllä liha rupee kalliiksi. Minulla on 60 kiloinen eukko. On tullut maksamaan yhen miljoonan vähintään.

• Anonyymi

Kilohinta kohallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kilohinta kohallaan.

Kissa on oikein kinkku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kissa on oikein kinkku.

Onko Ivalossa koskaan liha tarjouksessa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      195
      5313
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4349
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      79
      3094
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      239
      2510
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      122
      2284
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      87
      1646
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      244
      1337
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      955
    9. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      876
    10. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      24
      865
    Aihe