Ounaskoski Camping

matkaaja

Minkälainen paikka Rovaniemellä on Ounaskoski Camping? Sinne juhannukseksi suuntaamassa. Olen myös kuullut, että Rovaniemellä jollain Oktetin kentällä on koko perheen juhannustapahtuma/-kokko? Viitsisikö joku kertoa minulle enemmän. Kiitos!

8

5360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rovapoika

Rovaniemeläisenä ei ole tullut tuossa Ounaskosken leirintäalueella yövyttyä, mutta voi sanoa että on keskellä kaupunkia, varsinainen kaupunki on joen vastarannalla, Pohjanhovi melkein vastapäätä.
      Mielestäni on siisti ja tilava alue, nurmikenttää ja uimaranta.

Ja ihan kävelymatkan päässä on tuo pieni ravintola Oktetti, jonka kentällä tosiaan on alkuillasta koko perheelle tarkoitettu juhannustapahtuma. Ollut jo useampana vuonna.

Ja ihan tuon leirialueen kyljessä on ravintola Waldemari, ihan Kemijoen rannassa ja Jätkänkynttilä-sillan kupeessa.

Kaikki ihan suositeltavia paikkoja, löytyy lapsillekin hommaa.

Että tämmöistä, tervetuloa ja mukavaa mittumaarin aikaa!

• rovapoika

Semmonen jäi sanomatta, että juhannusaattona alkavat Rovaniemellä Jutajaiset, ja tapahtuman pääteltta on ihan tuon leirialueen vieressä. Menoa on, en tiedä onko rauhatonta pienten lasten kantilta.

Tuosta löytyy Jutajaisista tarkemmin:

http://www.rovaniemi.fi/

• kokeillut

Tod huono palvelu. En mene uudestaan ellei omistajat vaihdu

• hii

Ei kyllä kannate mennä, koska siellä ei ole vessaa!

• lapin kulta

Millainen paikka nykyään?Tulossa vaunun kanssa heinäkuussa.Tietääkö joku hinnoista ja onko siellä nykyään vessaa?

• Loma häämöttääääää

Tässä mainosteksti Rovaniemen sivuilta:

Kemijoen rannalla sijaitsevalla leirintäalueella on tilat sekä teltoille että matkailuvaunuille. Etäisyys keskustasta 0,5 km ja uimarannasta 100 m. Alueella on kahvila, elintarvikekioski, keittokatos, grillikatos, suihkut, pesukone, kuivuri, wc ja inva-wc, lastenhoitohuone, TV-huone, perhesauna ja leikkipuisto. Valuutanvaihtomahdollisuus. Ravintola n. 400 m etäisyydellä. Matkailuvaunupaikkoja 80, telttapaikkoja n. 40 ja sähköpistokkeita 62. Avoinna kesäisin.

Minä viihdyn juuri tuollaisilla leirintä-alueilla, pari kertaa kesässä tuolla piipahdan, jos en muuta niin aamukahvilla pyörällä. Kun viikon päästä taas lähden eteläsuomea kiertämään, juuri tuollaiset ovat rakkaimpia leirintäaluieita. Me majoitumme seuraavasti:
      - Kiantajärvi Camping, Suomussalmi (se vanha perinteinen, ei juuri palveluja, mutta hyvä paikka tutkia mitä puuttuu ja mitä pitää ostaa reissua varten. Yleensä yövymme teltassa, mökit pieniä)
      - Koljonvirta Camping, Iisalmi (Hyvätasoinen leirintäalue, romaanit joskus riesana, meuhkaavat aamuyölle. Hyvätasoinen keitto/huoltorakennus. Virran rannassa laiturin vieressä lasinsiruja, varo!)
      - Nurmes (ei tiettyä paikkaa) bombassa ja ympäristössä päivä, mutta Sokos-hotelli on niin kallis, että käymme ruokakaupassa ja ajamme johonkin rantaan telttayöksi.
      - Rauhanlahti, Kuopio Pitäähän sitä kerran 5 vuodessa käydä katsomassa, mitä on 5 tähden leirintäalueen palvelu. Kylpylä ja ihana Kuopio vieressä. Yleensä täynnä, leirintäalueella häiritsevät juopotteleva nuoriso viikonloppuisin. Täällä 3 yötä
      - Manamansalo, Oulujärvi. Kotimatkalla tutustutaan kainuun mereen, Kajaaniin (aina ajettu vain ohi) ja kokeillaan, onko siellä kalaa...

Tämmöistä meidän perhe (2 aik 5 ja 7- vuotiaat) tekee reilu viikon päästä. Kuopiossa on sukulaisia, siksi siellä kolme yötä.

• lapset jo maailmalla

mitä leirintäalueille leiriytyminen maksaa nykyään? Tuo listasi sai nuoruusmuistot mieleen ja taidanpa pakata vaimon mukaan, tankki dieseliä täyteen ja lähdemme tien päälle.

• sgdjdfk

Itse emme ole menossa Ounaskosken leirintäalueelle enää koskaan. Viime kesänä kävimme siellä, mutta töykeän palvelun takia tuskin tulee lähdettyä toiste. Kaupungissa oli tuolloin Simerock ja meidät yritettiin käännyttää jo portilla pois, sanoen että "meettekö Simerockiin? niille on oma leirintäalue!!". Noh ollaan nuoria, mutta se ei tarkoita että mennään Simerockiin... :D Sitten meille määrättiin paikka viimeisestä nurkasta, ettei vaan "häiritä" parhaille maisemapaikoille sijoitettuja saksalaisvieraita. Ei siis edes olla mitään rymyporukkaa, ja jäi aika kömpelö kuva tästä leirintäalueesta.

WC ja suihkurakennus ei ollut mitenkään iso, mutta eihän ko. leirintäaluekaan ole iso. Muutoin siisti paikka. Tien äänet kuuluivat alueelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe