Missä sijaitsee kaupunkimme uusi ydinkeskus tulevaisuudessa?

Anonyymi-ap

Olisiko se kenties Prisman lähialueella?. Puulanssille tulee ilmeisesti korkeita asuinkerrostaloja.Nykyinen keskusta on ahdas ja tulevaisuudessa tulee varmaankin hiljenemään entisestään joten ne tornihotellit ym. matkailijoille suunnatut palvelut kandee sijoittaa sinne missä on elämää.

15

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sepä onkin mielenkiintoista todeta parinkymmenen vuoden kuluttua kuka on ollut järkevin visionääri kaupunkikuvan suunnittelussa.

    • Anonyymi

      Lisää tornihotelleja ja sopanjakoja!

    • Anonyymi

      Minu ehdotta oonasrinne ,paaljo tila ja loontoa

    • Anonyymi

      Ketju ilmeisesti mielenterveypotilaita.

      • Anonyymi

        Mä oon hullu, nimittäin "Lapin hullu"


    • Anonyymi

      keskustassa tampio

    • Anonyymi

      Nykysen torin seudulle tulee tulevaisuuden keskusta.

    • Anonyymi

      Joen päällä on mun veikkaus. Siihen rakennetaan niin kuin nelostien päälle.

    • Anonyymi

      Joen päällä,todella hyvä veikkaus,tuo muuten on hyvinkin mahdollista.

    • Anonyymi

      Laajennus ja siltojen väli umpeen olis mielenkiintonen näky...

    • Anonyymi

      Tuo ...tanan sopanjako sais loppua.Tekis ees käristyksen joskus eikä noita mitättömiä litkuja.

      • Anonyymi

        Käristyksestä olisin valmis maksamaan kohtuullisen hinnan, ja ehkä hieman enemmänkin. Kun olisihan se vallan mainiota mutustella käristystä muusin ja perinteisten lisukkeiden kera pakkaspäivänä jouluostosten lomassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käristyksestä olisin valmis maksamaan kohtuullisen hinnan, ja ehkä hieman enemmänkin. Kun olisihan se vallan mainiota mutustella käristystä muusin ja perinteisten lisukkeiden kera pakkaspäivänä jouluostosten lomassa.

        Tuottais varmaan paremmin kahisevaa kuin nakkisämpylöiden ym. pikaruokien myynti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuottais varmaan paremmin kahisevaa kuin nakkisämpylöiden ym. pikaruokien myynti.

        On muuten tosi maukkaat ruoat Scanburgerilla, siinä Lappia-talon takana. Kannattaa tulla koko perheen voimin sinne, ei tarvitse itse laitella ruokia kotona. Ammattitaidolla tehdyt herkut, tuleepa ihan vesi kieleen. Kaikki yli puoluerajojen nyt nauttimaan herkuista ja tuetaan paikallista yritystä! Jos on vieraita muilta paikkakunnilta, niin heidän kanssa myös syömään sinne, miksi käyttää aikaa kotona ruoan laittoon?


    • Anonyymi

      entäs ne huumett saako mukaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe