Miten on naisten laita?

Anonyymi-ap

Voiko nainen kaunistua vanhetessaan?

14

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tottakai voi. Se riippuu vain siitä, kuinka pitkästä aikajänteestä on kyse. Esimerkiksi Kleopatra lienee ollut ihan hemaiseva misu aikanaan, mutta vajaa kaksituhatta vuotta valtakauttaan myöhemmin tehdyt "aikalaismaalaukset" todistavat, että ikä ei ole ainakaan heikentänyt ulkoista viehätysvoimaansa.

    • Anonyymi

      Minulla varmaan kaunistuksen kohteet muuttuu oman ikäni myötä. Käsien uurteet, silmien ympärillä rypyt tekevät naisesta kauniimman vain.

      Eletty elämä ruumiissa näyttää minusta kauniilta. Siihen on pistetty paljon kaikkea sitä, mitä olisi haluttu säilyttää, mutta elämä vaati ja sitä elämää on haluttu.

      40+ nainen kuin tyttönen on minulle pelkuri, vältttelijä.... unreal....

      Raskausarvet, roikkuvat tissit.... ne kertoo enempi minkälsinrn ihminen on. Ja tietty hymy. 🙃

      • Anonyymi

        Harvoin noin paksua pskaa kukaan kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin noin paksua pskaa kukaan kirjoittaa.

        Luultavasti täällä ei ole kuin minä ja kasa juntteja, jotka kuvittelevat itsestään liikoja.


    • Anonyymi

      Kirsi alm siira on paremman näköinen vanhetessaan ei nuorena niin kaunis ollu mut nyt ja 10-15v sitten kauneimmillaan

      • Anonyymi

        Sillä oli nuorempana niin järkyttävä kerroksittain leikattu äijätukka, joka teki siitä ruman.


    • Anonyymi

      Toiset naiset on nuorena kauniita ja vanhempana ei niin kauniita enään ja toiset ei niin kaunis nuorena mutta vanhempana tosi kauniita

    • Anonyymi

      riippuu varmaan mitä kaunistumisella tarkoitetaan, mutta kyllähän tyylikkyys ja itsevarmuus voi näyttäytyä kauneutena, vaikka ikää olisikin mittarissa.

    • Anonyymi

      Miksi kyselet? Eikö sinulla ressukalla ole lähipiirissä kauniita vanhoja naisia?

      • Anonyymi

        Olen itse nuori mies.


    • Anonyymi

      Toiset mummoutuu varhain.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voiko nainen kauhistua vanhetessaan? Kyllä voi ja itse asiassa hyvinkin moni nainen kauhistuu vanhetessaan. Mutta huomauttaisin tässä että kauhistuminen ei ole henkilön sukupuoleen sidottu asia 👆

    • Anonyymi

      Sen voisi ajatella niin, että katsoo kukkaa, joka on nupullaan juuri aukeamassa. Siitä näkee sen nuoruuden, elinvoiman ja tietynlaisen kiinteyden ja kovuuden. Sitten katsoo ruusua, joka on avautunut. Se on pehmeämpi, näkyy paljon enemmän ja loistaa eräällä tapaa enemmän. Kukka, joka lähestyy kuolemaansa on sekin kaunis, mutta se alkaa menettää hohtoaan ja painua kasaan.

      Hyvä elämä näkyy yleensä olemuksessa. On paljon merkitystä, miten kohtelee itseään. Lisäksi kauneus on katsojan silmissä.
      Itse ihastun aina tummiin miehiin, joilla on ruskeat silmät. Uskon, että johtuu siitä, että itsekin olen tosi tumma suomen ruotsalainen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe