Rasismia lappilaisia ihmisiä kohtaan airnb yrittäjä , psykedeeliä.
Minttu Kaulanen sanoi podcastissa mielipiteensä lappilaisista – Raivo iski
Minttu Kaulanen vastaa saamaansa kritiikkiin somessa.
Minttu Kaulanen sanoo podcastissa, että lappilaiset eivät ole hänen mielestään välttämättä hyvällä tavalla erilaisempia helsinkiläisiin verrattuna.
Tv:stä tuttu yrittäjä Michele ”Minttu” Kaulanen, 44, kertoo Gogin kantabaari -podcastissa oman kokemuksensa lappilaisista. Kaulanen on itse asunut Lapissa Äkäslompolossa vuodesta 2020 asti.
Podcastin isäntä Constantinos ”Gogi” Mavromichalis, 37, kysyy Kaulaselta, ovatko lappilaiset erilaisempia helsinkiläisiin verrattuna.
– Ovat, eivätkä välttämättä hyvällä. Mielestäni hirveästi idyllisoidaan, että ”pohjoisen ihmiset ovat niin ihania – he ovat niin leppoisia”. On ne kai, kun eivät puhu sinulle mitään, yrittäjä vastaa jaksossa.
Kaulasen näkemyksen mukaan lappilaiset ovat todella sisäänpäin kääntyneitä.
– Toisaalta se on varmaan hyväkin, koska kaikki elävät irrallaan jossakin. Et välttämättä näe ketään, ellet halua, hän sanoo.
Kyseinen kohta on julkaistu myös podcastin virallisella Instagram-tilillä.
Rasismia lappilaisia ihmisiä kohtaan airnb yrittäjä , psykedeeliä. airnb
Anonyymi-ap
3
517
Vastaukset
- Anonyymi
valkoihoiset pois lapista.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
No tottahan tuo on, että hyvinkin sisäänpäin kääntynyttä porukkaa. Kavereita saat vain muista muualta tulleista. Mitäpä sitä tosiasioista kohisemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138