Heinäkuussa oli jo perinteiseksi tullut Yrittäjäin päivä Torilla. Se mikä jäi ihmetyttämään, kun elinkeino johtaja ei ollut paikalla. Hän on kaupungin virkaa tekevistä se, joka on "lähin"- ja yrittäjään kontakteja luova taho. Tuo sana lähin on ehkä liikaa sanottu. Olikohan taas "etätyölomalla" . . .? Sekä Stan up koomikolta puuttui täysin Huumorihenkisyys, (ei jatkoon)
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mitäs menit paikalle
- Anonyymi
Kaikki ko ovat etätöissä ? Kuka heitä valvoo ? Tulokset ovat ainakin heikot.
- Anonyymi
Olen etätöissä. Hyvin pystyy työaikana tekemään osan päivää omia hommia. Kukaan ei pysty valvomaan. Hyvä systeemi.
- Anonyymi
Nyt vasta huomasit???
- Anonyymi
Kemijärven elinkeinoelämä tarvitsee Suomua! Levi ja Ruka olleet kultakaivoksia, mutta Suomua pitää nyt koko Lapin kehittää luonnonrauhaa keskuksena. Kaikki tanssaus ja juomisen tavat pois, ja rivous. Hiljainen luonnonrauha on nyt uusinta uutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493