Sallassa on aika usein avoimia työpaikkoja hoitoalalla. Mitä nettikeskusteluja olen lukenut niin paljon on sinne väkeä muuttanutkin. Itse olen puntaroinut myös lähtöä pohjoiseen täältä etelämpää, mutta mietityttää miten sinne muuttaneet on viihtyneet Sallassa? Joskus houkuteltiin Sallabonuksellakin hoitajia muuttamaan työn perässä. Onko nämä hoitajat vielä siellä. Kaiketi niitä tuli sinne useampikin ja eikös Filippiinejä ole myös paljon?
-Tinde
Töihin Sallaan
17
1701
Vastaukset
- Anonyymi
ihan kiva paikka etenkin jos nautit kovasti luonnosta ja ulkoilusta.
- Anonyymi
Ensin lyhyempi sopimus ja katso miltä näyttää ja tuntuu. Itse olin muutaman viikon Sallassa työpaikkakiusattavana. On siitä aikaa mutta kokemuksena ei unohdu. Kaikkea sitä näkeekin.
- Anonyymi
Hei, haluatko kertoa tästä enemmän? Kuulostaa erittäin ikävältä kokemukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, haluatko kertoa tästä enemmän? Kuulostaa erittäin ikävältä kokemukselta.
Sitä se kuule olikin. Fiksummat työkaverit kertoivat myöhemmin että mettäläiset olivat jo tulostani kuullessaan päättäneet että luulot otetaan heti pois. En olisi uskonut sellaisia juntteja olevan olemassakaan. Parkukoot rauhassa työvoimapulaansa minä en ainakaan edes kuse siihen junttilaan päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se kuule olikin. Fiksummat työkaverit kertoivat myöhemmin että mettäläiset olivat jo tulostani kuullessaan päättäneet että luulot otetaan heti pois. En olisi uskonut sellaisia juntteja olevan olemassakaan. Parkukoot rauhassa työvoimapulaansa minä en ainakaan edes kuse siihen junttilaan päin.
Kuulostaa siltä, että siellä on ollut joukko öyhöttäjä-taustaisia mettäläisiä työkavereina!
Olen itsekin kuullut muutaman muunkin saaneen öyhöttävistä työkavereista tarpeeksi jo koeaikana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että siellä on ollut joukko öyhöttäjä-taustaisia mettäläisiä työkavereina!
Olen itsekin kuullut muutaman muunkin saaneen öyhöttävistä työkavereista tarpeeksi jo koeaikana!Niin kuullut, itsehän sinä et ole koskaan töitä teheny, vassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuullut, itsehän sinä et ole koskaan töitä teheny, vassari.
Kato, öyhöttäjä herännyt horroksesta; harmi meidän sivistyneistön kesken.
Sovitaanko niin, ettet tule jatkossa sekaantumaan aikuisten välisiin keskusteluihin!
Hyvästi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato, öyhöttäjä herännyt horroksesta; harmi meidän sivistyneistön kesken.
Sovitaanko niin, ettet tule jatkossa sekaantumaan aikuisten välisiin keskusteluihin!
Hyvästi!Rapakalijan kittaaminen ja mielialalääkkeet ei tee vielä kenestäkään sivistyneistöä, mutta humalassahan ne velatkin näyttää saatavilta, harmaa ylioppilaslakki ja ruskiat kalsarit siinä se on teikäläisten sivistyneistön tunnusmerkit.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista kuulla, olitko töissä kunta puolella vai yksityisellä.
Tämä on pieni paikkakunta, niin kyllä täällä tosiaankin kaikkea kuule ja ollaan asioista hyvinkin tietoisia, mutta kaikesta yritetään vaieta ymmärtämättä kuinka vakavasta asiasta on kysymys.
Työpaikka kiusaajat, kyllä tiedetään,ja puskaradiot pelaa hyvin täällä.
On hyvä että noistakin asioista joku rohkea on aloittanut keskustelua. - Anonyymi
Salla on yksi vaihtoehto minulle lähteä töihin hoitoalalle Lapin suunnalle. Onko siellä todella näin ankeata työpaikoilla mitä tästä ketjusta ymmärtää?
- Anonyymi
Miten Sallan TK?Onko hyvännäköisiä hoitsuja?Tarkoitus tulla kesällä sinne töihin?
- Anonyymi
On oikein komeita poikia
- Anonyymi
Ikähaarukka. 55-66 ja painojakauma 75-95!
- Anonyymi
Et sä taida olla edes hoitaja,vaan siistari??
- Anonyymi
Onko se joku Homopaikka?
- Anonyymi
Taisi tyttö kommentoida niistä pojista :D
- Anonyymi
Sallassa ei oo hyvännäköisiä naisia missään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030