Sallassa on aika usein avoimia työpaikkoja hoitoalalla. Mitä nettikeskusteluja olen lukenut niin paljon on sinne väkeä muuttanutkin. Itse olen puntaroinut myös lähtöä pohjoiseen täältä etelämpää, mutta mietityttää miten sinne muuttaneet on viihtyneet Sallassa? Joskus houkuteltiin Sallabonuksellakin hoitajia muuttamaan työn perässä. Onko nämä hoitajat vielä siellä. Kaiketi niitä tuli sinne useampikin ja eikös Filippiinejä ole myös paljon?
-Tinde
Töihin Sallaan
9
1064
Vastaukset
- Anonyymi
ihan kiva paikka etenkin jos nautit kovasti luonnosta ja ulkoilusta.
- Anonyymi
Ensin lyhyempi sopimus ja katso miltä näyttää ja tuntuu. Itse olin muutaman viikon Sallassa työpaikkakiusattavana. On siitä aikaa mutta kokemuksena ei unohdu. Kaikkea sitä näkeekin.
- Anonyymi
Hei, haluatko kertoa tästä enemmän? Kuulostaa erittäin ikävältä kokemukselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, haluatko kertoa tästä enemmän? Kuulostaa erittäin ikävältä kokemukselta.
Sitä se kuule olikin. Fiksummat työkaverit kertoivat myöhemmin että mettäläiset olivat jo tulostani kuullessaan päättäneet että luulot otetaan heti pois. En olisi uskonut sellaisia juntteja olevan olemassakaan. Parkukoot rauhassa työvoimapulaansa minä en ainakaan edes kuse siihen junttilaan päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se kuule olikin. Fiksummat työkaverit kertoivat myöhemmin että mettäläiset olivat jo tulostani kuullessaan päättäneet että luulot otetaan heti pois. En olisi uskonut sellaisia juntteja olevan olemassakaan. Parkukoot rauhassa työvoimapulaansa minä en ainakaan edes kuse siihen junttilaan päin.
Kuulostaa siltä, että siellä on ollut joukko öyhöttäjä-taustaisia mettäläisiä työkavereina!
Olen itsekin kuullut muutaman muunkin saaneen öyhöttävistä työkavereista tarpeeksi jo koeaikana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että siellä on ollut joukko öyhöttäjä-taustaisia mettäläisiä työkavereina!
Olen itsekin kuullut muutaman muunkin saaneen öyhöttävistä työkavereista tarpeeksi jo koeaikana!Niin kuullut, itsehän sinä et ole koskaan töitä teheny, vassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuullut, itsehän sinä et ole koskaan töitä teheny, vassari.
Kato, öyhöttäjä herännyt horroksesta; harmi meidän sivistyneistön kesken.
Sovitaanko niin, ettet tule jatkossa sekaantumaan aikuisten välisiin keskusteluihin!
Hyvästi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato, öyhöttäjä herännyt horroksesta; harmi meidän sivistyneistön kesken.
Sovitaanko niin, ettet tule jatkossa sekaantumaan aikuisten välisiin keskusteluihin!
Hyvästi!Rapakalijan kittaaminen ja mielialalääkkeet ei tee vielä kenestäkään sivistyneistöä, mutta humalassahan ne velatkin näyttää saatavilta, harmaa ylioppilaslakki ja ruskiat kalsarit siinä se on teikäläisten sivistyneistön tunnusmerkit.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista kuulla, olitko töissä kunta puolella vai yksityisellä.
Tämä on pieni paikkakunta, niin kyllä täällä tosiaankin kaikkea kuule ja ollaan asioista hyvinkin tietoisia, mutta kaikesta yritetään vaieta ymmärtämättä kuinka vakavasta asiasta on kysymys.
Työpaikka kiusaajat, kyllä tiedetään,ja puskaradiot pelaa hyvin täällä.
On hyvä että noistakin asioista joku rohkea on aloittanut keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388