Olen lukenut Johtamistaito 1 ja Johtamistaito 2 kirjat!!!!! Kyllä todelliset johtajat ovat ihmeissään, vaikka eivät osallistukaan "keskusteluun".
Olen suuri johtaja
6
148
Vastaukset
- Anonyymi
Miten juhlit Imelä Eikan toista itsenäisyyspäivää? Oliko VKKlla littumaan marssi ja ohikatselmus halpoja soutuveneitä Kymijoella ja Väyrystä ylistäviä banderolleja. Marssitteko molemmat tällä kertaa YYA-sopimuksen puolesta vai olitko taas yksin? Ladojen kokoontumisajo on taas talvella ja olisiko kiva kun tulisit, yksin siellä on vähän tylsää ja makkarakaan maistui yksinään.
- Anonyymi
"Ein reich, ein Fuhrer "!
Sieg Heil!
Mutta ossi, menisit jo "päälääkärillle"!
Vois helpottaa!!- Anonyymi
Anteeksi, etten löytänyt sitä saksalaista "yytä"!
- Anonyymi
Siis molemmat! Olet maailman kovin johtaja ja kumarramme sinulle syvää! Siis todellakin molemmat kirjat, olet nykyajan Einstein ja Da Vince! Siis kaksi kirjaa johtajuudesta!
- Anonyymi
Minäpä olen kova VKKlainen ja puheenjohtaja Turtiainen nostaa ja työntää maasta 594 kiloa. Olen lukenut kaikki Aku Ankan taskukirjat. Äänestän Turtiaista edelleen johtoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542768
- 612611
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p302128- 631907
- 551885
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa341597Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41935Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111857Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.123839Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit37814