Ihmiset nolaa ittensä niin rajusti somessa ja sit siitä tehdään selittelypäivityksii ja ollaan niin rohkeeta niin rohkeeta että. 😄
Kattokaa mun makkaroitaaa..
Siis itsekään en todellakaan oo mikään laiha mutta olen ollut kyllä paremmassakin kunnossa ja tiedän sen todelliset vaikutukset terveyteen, mieleen ja hyvinvointiin.
Jotkut vois lopettaa sen itsepetoksen. Et ole itsevarma jos selittelet asiaa alusvaatekuvien kera somessa. Et vaan oo itsevarma. "Mulla on aina ollu huono itsetunto" tms bullshittii. Ihan oikeesti. Miks sä haluut huomioo? Jos sä et saa rahaa jostain of:stä niin älä häpäise ittees julkisesti netissä... Sen seuraukset voi olla pidempii ku ajattelet. Niin super noloo😄
Netti ei unohda ja jos poistat juttui, ne ei poistu koskaan kokonaan. pliis.
Huomenna treenaamaan! Mee säki ja tee terveellistä ruokaa. Lopeta se bullshitti.
Selvitä mitä se kehoposi meinaa äläkä käytä sitä väärin ja hakeaksesi hyväksyntää ja huomiota väärin perustein. Myötähäpeää..
Kehopositiivisuustermiä käytetään väärin
Anonyymi-ap
1
202
Vastaukset
- Anonyymi
Lihava sika on lihava sika eikä se asia selittelemällä muuksi muutu.
Ja se läski muuten on epäterveellistä, aiheuttaa yhteiskunnalle valtavat kulut sairauksien muodossa, on visuaalista kärsimystä nähdä joku turvonnut sika lyllertämässä kadulla, PITÄÄKÖ SITÄ SAATANA SYÖDÄ ITSENSÄ SELLAISEEN KUNTOON, ETTEI KÄVELYSTÄKÄÄN OLE TULLA MITÄÄN?
Koska läski muuten viimeksi JUOKSIT? Siis JUOKSIT, että pomppinut kuin hylje pitkin katua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971