Ihmiset nolaa ittensä niin rajusti somessa ja sit siitä tehdään selittelypäivityksii ja ollaan niin rohkeeta niin rohkeeta että. 😄
Kattokaa mun makkaroitaaa..
Siis itsekään en todellakaan oo mikään laiha mutta olen ollut kyllä paremmassakin kunnossa ja tiedän sen todelliset vaikutukset terveyteen, mieleen ja hyvinvointiin.
Jotkut vois lopettaa sen itsepetoksen. Et ole itsevarma jos selittelet asiaa alusvaatekuvien kera somessa. Et vaan oo itsevarma. "Mulla on aina ollu huono itsetunto" tms bullshittii. Ihan oikeesti. Miks sä haluut huomioo? Jos sä et saa rahaa jostain of:stä niin älä häpäise ittees julkisesti netissä... Sen seuraukset voi olla pidempii ku ajattelet. Niin super noloo😄
Netti ei unohda ja jos poistat juttui, ne ei poistu koskaan kokonaan. pliis.
Huomenna treenaamaan! Mee säki ja tee terveellistä ruokaa. Lopeta se bullshitti.
Selvitä mitä se kehoposi meinaa äläkä käytä sitä väärin ja hakeaksesi hyväksyntää ja huomiota väärin perustein. Myötähäpeää..
Kehopositiivisuustermiä käytetään väärin
Anonyymi-ap
1
221
Vastaukset 1
- Anonyymi
Lihava sika on lihava sika eikä se asia selittelemällä muuksi muutu.
Ja se läski muuten on epäterveellistä, aiheuttaa yhteiskunnalle valtavat kulut sairauksien muodossa, on visuaalista kärsimystä nähdä joku turvonnut sika lyllertämässä kadulla, PITÄÄKÖ SITÄ SAATANA SYÖDÄ ITSENSÄ SELLAISEEN KUNTOON, ETTEI KÄVELYSTÄKÄÄN OLE TULLA MITÄÄN?
Koska läski muuten viimeksi JUOKSIT? Siis JUOKSIT, että pomppinut kuin hylje pitkin katua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398