Yritin töihin

Anonyymi-ap

Yritinpä tuossa pyrkiä töihin sille ainoalle alalle jolla tässä maassa on oikeaa työvoimapulaa, sillä muille aloille minua ei ole vielä huolittu. Hakemusta on laitettu periaatteessa kaikkeen mahdolliseen mihin minun osaaminen voisi riittää. On haettu rakennus hommiin, kiinteistönhoito hommiin, palovahdin hommiin, telineenasentajaksi, kentänhoitajaksi, listaa voisi jatkaa loputtomiin.

Pistinpä sitten hakemuksen lähihoitajan työvoimakoulutukseen, kun ajattelin että tuolla alalla ei voi olla työllistymättä. Kävi ilmi että kyseisellä alalla täytyy täyttää jotkut ihmeen sora vaatimukset. Jouduin lääkärin tarkastukseen ja lääkäri ei sitten tykännytkään minun diagnooseista eikä siitä että tykkään juoda viinaa. En päässyt koulutukseen. Nyt olen taas lähtöpisteessä. Mihin tässä voi enää hakea?

Kuulemma olen kuitenkin työkykyinen.

8

368

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viinan juonti ja röökinen imeminen ei pitäisi olla este jos ryyppäät vain viikonloppusin. Tälläiset kaverit on töissä, mutta ehkä sitten jos sinut tunnetaan kaupungin tai kunnan "kylähullu" alkoholistina (juo viikollakiin) voi töitä olla vaikea saada.

• Anonyymi

itsensä muuttaminen ja kehittäminen ja uusiutuminen on se avainjuttu.
      Vanhalla elämisen reseptillä saat tulokseksi nykytilan melkein 100 % varmuudella.
      Työn saaminen nykypohjalta ponnistaen tuo sen tuloksen jonka itsekin jo tiedät.
      Saat aina hylkytuomion. Onko nykyinen elämäntapasi ainut oikea jonka voit hyväksyä itsellesi. Kiveenhakattu totuus. Jos niin on, silloin muutosta ei voikaan tapahtua. On itsensä vanki. Esimerkki. Keuhkoahtaumaa sairastavalle jos vinkkaa että lopeta tupakointi. Jos hänen vastauksensa asiaan on : "ei se tupakasta johdu". Silloin hän on tiensä valinnut. Eikä muuksi muutu.

• Anonyymi

En minä diagnoosejani saa poistettua rekistereistä vaikka mitä tekisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä diagnoosejani saa poistettua rekistereistä vaikka mitä tekisin

Jatka vaan valitsemallasi polulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka vaan valitsemallasi polulla.

Olen valinnut yrittää hankkia työtä itselleni. Se ei ole tähän saakka tuottanut tulosta. Kai minä silti jatkan sitten

• Anonyymi

Kannattaa lukea keskustelu, "Mitä hittoa ajattelin kun opiskelin lähihoitajaksi?". Eli saattoi olla onneksi, että jäi koulutus väliin.

• Anonyymi

Luin tuosta SORA-sta. Ainoa estävä tekijät ovat huumeet, joten olikohan kyse jostain muusta kuin alkoholista?

Jos näin oli niin hyvä oli. Opiskelin nim. Yhden ex-narkkarin kanssa ja se ura tyssäs onneks harjoitteluun.

• Anonyymi

Miksi sinä hait töitä, olisit "vastaanottanut töitä" tai "mennyt töihin" ?

Terveisin poliitikko

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      620
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      605
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe