Keskustelin joskus kyseisen henkilön kanssa jutusta ja hän sanoi itse minulle: Ei se mennyt niin vaan tuo on kyläläisten juttuja.
Kyläläiset oli VÄHÄN LIEVENTÄNEET juttua ja jättäneet YLI PUOLET pois sekä kääntäneet asiat päin persettä.
Oliko hän just päässyt VANKILASTA pois, kun satuttiin törmäämään?
Ei hän nimittäin maininnut sitä eikä sitäkään, että miten se juttu oikeesti meni!!!
Luin vasta nyt tuon jutun!
https://www.kaleva.fi/kko-hylkasi-ivalon-talonpolttajan-valituksen/2154934
Olihan kyllä hyvä juttu
2
242
Vastaukset
- Anonyymi
Jäin vaan miettimään, että MONTAKO RUUMISTA siihen pakuun mahtuu vai oliko se jo TÄYNNÄ...
- Anonyymi
Kävin Sörkässä vierailulla ja se oli mun exä siskon mies jota kävin katsomassa.
Hän kielsi katsomasta minkä näköisiä miehiä istu ja oli menossa vierailulle.
Miehet oli ehtineet jo katsoa minut ja naiset menee kuulemma aina ensin, mutta en jostain syystä päässyt vaan miehet olis kävelleet vaikka minun päälle ja maanneet päällä.
Edessä seissyt sano vaan ; Sinun ei tarvi riisua mitään.
Minun piti mennä Sörkkään häihin vieraaksi, mutta MORSIAN alko riitelemään minun kanssa ja ilmoitti: ET TULE MEIDÄN HÄIHIN.
Olen ilmeisesti saanut jonku hässäkän aikaan, mutta KOSTIN ja soitin SÖRKKÄÄN ja ilmoitin ; Tämän nimisellä vangilla on minun lapsen tekemiä piirustuksia sekä valokuvia siellä ja ne pitää ottaa pois koska en halua että hänellä on nuo.
Vartijat on olleet tyytyväisiä, koska he päässet tarkistamaan kaikkien sellit ja toiset vangit on tajunneet että olin minä.
Minä menin Vantaan avovankilaan tapaamaan häntä lasten ja silloisen exän kanssa.
Kuka vankilassa on ollut koska tuo akka ilmoitti että hän ei pääse joten voisinko minä mennä Vantaan avovankilaan tapaamaan hänen miestä.
Lupasin ja raahasin äijän mukana.
Nyt kun mietin niin tuo mies alko kilahtelemaan tuon jälkeen, mutta tuo akka kilahti jo häidensä jälkeen.
En ole ollut noiden kilareiden kanssa tekemisissä, mutta mulle toiset vangit sano OULUSSA että sinun kirjeenvaihto kaveri on tuolla alimmassa kerroksessa.
Sanoin : Oon vaan 2 viikkoa ja en ala kirjoitteleen enkä soittelemaan kelleen.
Työkkärin aika oli ja se piti perua niin anoin LUVAN ja samalla lapulla anoin luvan käyttää myös NETTIÄ.
En OLLUT OSASTOLLA enkä SELLISSÄ vaan poistuin tuosta tilasta.
Kyllä hänkin oli vartija ja PÄÄSIN VANKILASTA pois ja luvassa EI LUE että milloin lupa loppuu!
Pitää OSATA KÄYTTÄÄ NETTIÄ sekä PUHELINTA niin voi VAATIA TOISILTA!!!
Se on totta, että ei HE OLE OPPINEET VIELÄKÄÄN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753572Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 1011802
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361510