Hola pimut!
Nyt olis isokokoinen tatuoitu mustahiuksinen kolli keskustan tuntumassa, ja odottelen sinua ihastuttava nainen max 35v. Lupaan uskomattoman tilaisuuden päästä treffeille minun kanssani. ❤️
Laitahan rohkeasti viestiä numeroon
+358405192771
ja mennään viettämään sinulle unohtumaton hetki 😉
Mies 38 Turku
25
474
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla aloituksella ei taida tulla "ihania naisia" jonoksi asti.
- Anonyymi
Älä nyt heitä kirvestä kaivoon vielä
Mä autan sua. Oon sun wing-woman 🫡
Haluuks et otetaan vähän kuvia tinderiin?? nyt kun tulee syksy, vois olla söpö sellainen kuva missä köllit puistossa värikkäissä vaahteranlehdissä
- Anonyymi
Länsikeskuksessahan oli keskellä kirkasta päivää akti meneillään. Threesomea pääsee mahdollisesti halutessaan kokeilemaan niiden kanssa. Kävin kerran pyörähtämässä siellä ostarien keskuudessa. Jotain wanhemman oloisia juoppoja tai narkkareita siellä oli äänessä. Nehän voivat olleet asialla tuossa keississä. En kuitenkaan suosittele koska ties mitä tauteja nekin kantavat. Kyllä vanha kunnon mädillä hedelmillä heittely kohti jalkapuuhun sidottuja väärintekijöitä keskellä toria olisi hyödyllistä kansanhuvia. Ihmiset pääsisivät päästelemään ylimääräisiä höyryjä, ja vieläpä rakentavalla tavalla 🙂.
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä että mulla on traumoja vanhasta parisuhteesta jossa ex nainen sanoi mun olevan oksettava nysä¿yrpä
-ap - Anonyymi
Myydään 1x AP asap
- Anonyymi
Joko tärppäs???? Kaikkeni oon yrittäny
-WW- Anonyymi
Jos ei kuun loppuun mennes natsaa ni laitan 500e teidän poikien iltaan. Toivottavasti sit syö kala edes showtimes 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kuun loppuun mennes natsaa ni laitan 500e teidän poikien iltaan. Toivottavasti sit syö kala edes showtimes 🤭
Pyydän niiltä lahjakortin nimellä "FATJOE", niin sillä saat lunastaa :)
BR,
(e) aka WW - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jää tilipussi laihaks kärpäsläpäks tämän myötä, mut lupaus on tehty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jää tilipussi laihaks kärpäsläpäks tämän myötä, mut lupaus on tehty
https://music.youtube.com/watch?v=LlsR39QYgx4&si=spoNxPRSDHy_zDCb
Ennemmin tai myöhemmin tuo on edessä 😃
- Anonyymi
Nuoren olin epävarma
Nyt oon vaan epäreilu - Anonyymi
Käy päälle :D
Tai minä käyn :D - Anonyymi
Mä sanon nyt hyvästi
Sit mä sanon kaikkien puolesta hyvästi
Nyt mä sanon sulle hyvästit - Anonyymi
Harmi. Väärää hiusten väri.
- Anonyymi
Murhaaja
- Anonyymi
Ilmoittaudun treffeille, mut vaan jos oot toi jätkä uutisista https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-vainosi-ja-pahoinpiteli-lapsensa-aitia-turussa-sai-vankeustuomion-joka-oli-jo-annettaessa-lusittu/8593552#gs.fkp40z
- Anonyymi
Vastaus: Aika vitun hyvältä kun en muusta enää tiedä tai muista, tsing Tsing 🍻
- Anonyymi
Mist sais alakertaa turun suunnal?
- Anonyymi
JÄTÄ MUT RAUHAAN TAI KERRON SUN BISNEKSIST
- Anonyymi
Kirja Kuinka olla välittämättä paskaakaan
- Anonyymi
Kiitos tiedosta t. Janne A päihdepuolelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirja Kuinka olla välittämättä paskaakaan
Oon maksanu kaikki velat teijän tileil kattokaa vaik tilitiedoist tai voin lähettää ne!
Eikä huumeista voi käytännös ees lain mukaan olla velkaa 🤔
- Anonyymi
1% shit on my fart
- Anonyymi
Tulisko tää sun euron kerho jo koht hakkaa mut ja ajaa autolla yli ku oot jo 4 vuotta lupaillu?
Mikset ite tuu? Kai sä 10 vuotta nuoremmal naisel pärjäät ku oot tollanen mahtava Viikinki
- Anonyymi
Gillette - The Best that Man can get
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138