Hän oli vielä sen näköinen, että olihan mukava nähdä pitkästä aikaa ja muistat kyllä!
Hänen voin HEITTÄMÄLLÄ VETÄÄ KUNNIAT LÄPI JA VÄKEÄ KOLISEE JA KOMEASTI MATKASTA!
Ei me olla USKOAVAISIA KUMPIKAAN ei me olla edes seurusteltu koskaan!
Minun poika sano mulle: Tuo on sinun Poika-ystävä.
Sanoin pojalleni : Ei ole vaan hän on ollut minun kanssa yhtäaikaa koulussa.
Me jäätiin LKS:ään ja poikani mainitsi moneen kertaan samasta asiasta.
Minä lähin lopulta tupakalle ja olin kävelemässä takasin niin poika laitto mulle viestiä; Missä oot!!! Minun pitää lähteä leikkaussaliin yksin, ku MUIKKELI LÄHTI VETÄÄN RÖÖKILLE!
Olin ilmoittanut, että sisään kirjautuessa että: Olen lapsen äiti, mutta Inarin kunta on huostannut lapsen.
Lääkäri soitti sijaisvanhemmille jotka oli sanoneet olevansa ESPANJASSA ja he ei tienneet että lapsella oli edes ÄITI.
Ei lääkäri kertonut mihin he olivat pojan jättäneet, kun lähtivät ESPANJAAN!
Saan laittaa tuon asian myös koska EI HEITÄ TARVI KÄRÄJILLE pyytää!
Minä olen AINUT jonka on pakko mennä käräjille!
Onneksi satuin näkemään hänet.
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut Jorvin kirjoilla synnyksen jälkeen vaikka pääsin seuraavana aamuna kotia.
Poika joutui keskosten kanssa samalle osastolle ja en suostunut kulkemaan KELLARIN kautta sinne, ku eksyin takasin tulo matkalla.
Ruokailut oli niin, kuin KESKITYSLEIRILLÄ joten sanoin lääkärille: Voisin lähteä kotia, koska tyttö odottaa minua.
Käytiin tytön kanssa hoitamassa vauvaa ja hänen kanssa haettiin vauva kotia.
Tyttö lähti Bulgariaan lomalle ja oli KUULEMMA osoittanut koko mieltään.
Tuli kotia ja hienot pikku letit päässä ja halas sekä oli yhtä hymyä.
Hänellä oli pikku veli paljon tärkeämpi mitä tätinsä loma.
Minun tyttö oli hevosella menossa ratsastamaan ja sitä oltiin nostamassa kyytiin niin siskon poika halusi ratsastaa hevosella.
Minun tytön piti ratsastaa AASILLA, koska siskoni määräs.
Sanoin tytölle : Älä välitä, koska AASILLA RATSASTAMINEN on HARVINAISEMPAA mitä HEVOSELLA.
Sanoin aina samalla tavalla, koska siskoni servas täysillä minun tyttöä ja hänen poika oli aina parempi.
Olen toiminut oikein kun olen sanonut; Ei kannata välittää vaikka lähtis housut jalasta!
Minä saan korvauksen ja toiset saa saman, kun kulkevat saman tien!
Vankilassa kyllä lähtee KAIKKI ja EI SAA VÄLTTÄMÄTTÄ EDES OMIA VAATTEITA.
Pyysin vain omat KENGÄT ja sanoin; En lähe noilla 46 numeron SAAPPAILLA tuota KUSIRINKIÄ kävelemään!!!
Oon kyllä osannut VITTUILLA kunnolla vartijoiden kautta toisille vangeille, mutta KANNATTAS ehkä miettiä KENET SINNE VANKILAAN PÄÄSTÄÄ ja muistaa että SALAISISTA ASIOISTA TULEE JULKISIA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746