Iltalehti selvittänyt että jostakin helvetin syystä Suomen valtio on tukenut suomalaismuusikko Lxandran uraa yli 200 000 eurolla.
Asiaan ei varmaan liity mitenkään se että muusikon isäpappa istuu komiteassa joka jakaa näitä tukirahoja.
UMK:ta järjestävä YLE ei ole uutisoinut tästä tapauksesta jostakin syystä tietääkseni yhtään mitään. Hassua.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/777c6ffe-c5a9-4656-a4e9-591f241fcb99
UMK kokelas Lxandra saanut 200 000 valtion tukiaisia!
3
222
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki perittävä takaisin ja isukille potkut. Tuota "uraa" ei saa nousuun vaikka pönkittäisi miljoonilla ja jokaiisn hoidettava uransa itse eikä verorahoilla.
- Anonyymi
Kerrassaan törkeetä touhua. Kaikki rahat takas ehdottomasti. Miksi ihmeessä näitä turhuuksia pitää tukea, tulkoot toimeen omillaan tai lopettakoot koko touhun.
- Anonyymi
Iltalehden Sanna Ukkola kirjoitti aiheesta kolumnin: valtio tuki Baba Lybeckin tyttären maailmanvalloitusta poskettomilla summilla – Tämän se kertoo kulttuurin rahoituksesta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8ac0fe2f-560b-413a-9c7c-413c2b44d9f2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822