Mun hiukset on ilkeinä mua kohtaan

Anonyymi-ap

Mä selvästi osoitin mun hiuksille et pitää olla nätisti ja suuntasin ne ponnarilla ylöspäin päänahasta. Mitä tapahtui? Mun kiinni oleva tukka laskeutuu alas kaveeraamaan auki olevan tukan kanssa. En uskalla enää avata takaponnareita etten nolaa itseäni täysin. Laitanko etuhiuksetkin kiinni niin mun hiukset ei pääse ns. Niskanpäälle ja nauramaan minulle?
https://postimg.cc/hJPFd79k/ad6161ae

5

275

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakko pitää ainakin takaponnarit kiinni hiukset siellä. En haluu noin huonosti käyttäytyviä hiuksia palkita et päästäsi ne auki.
      Entä noi auki olevat hiukset joiden yllä kiinni oleva tukka roikkuu? Laitanko nekin kiinni? Silloin selviäisin tilanteesta ns. Voittajana :)

• Anonyymi

Laitan nyt etuhiuksetkin kiinni. Ne ois saanut olla auki jos kiinni olevat takaponnarit hiukset ei ois tulleet siihen roikkumaan vasten minun tahtoa. Mun hiukset joutuu kuitenkin aina tekemään niinkuin minä haluan. Ehkä ne vähitellen tästä oppii olemaan nätisti.

• Anonyymi

Nyt on kaikki hiukset kiinni, mä oon nyt voittaja ja menen nukkumaan voittajana.
      Hiukset hävisi minulle ja ovat kaikki nyt kiinni.❤️ Käänsin vielä kumilenkillä S kirjaimen muotoon mulle aiemmin vittuilleet ja roikkuneet hiukset. 🙏🤗 Tää tukka on vaan iso työ avata aamulla ennen töihin menoa.

En mieti sitä nyt. Tukka pysyy yön yli kiinni ❤️ ja minä menen nukkumaan 😴

• Anonyymi

Minun pää= tukka tekee siellä niinkuin minä vaadin/ haluan 🤗🙏

• Anonyymi

Aja kaljuksi tai osta avoauto,niin kyllä se siitä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe