Mä selvästi osoitin mun hiuksille et pitää olla nätisti ja suuntasin ne ponnarilla ylöspäin päänahasta. Mitä tapahtui? Mun kiinni oleva tukka laskeutuu alas kaveeraamaan auki olevan tukan kanssa. En uskalla enää avata takaponnareita etten nolaa itseäni täysin. Laitanko etuhiuksetkin kiinni niin mun hiukset ei pääse ns. Niskanpäälle ja nauramaan minulle?
https://postimg.cc/hJPFd79k/ad6161ae
Mun hiukset on ilkeinä mua kohtaan
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko pitää ainakin takaponnarit kiinni hiukset siellä. En haluu noin huonosti käyttäytyviä hiuksia palkita et päästäsi ne auki.
Entä noi auki olevat hiukset joiden yllä kiinni oleva tukka roikkuu? Laitanko nekin kiinni? Silloin selviäisin tilanteesta ns. Voittajana :) - Anonyymi
Laitan nyt etuhiuksetkin kiinni. Ne ois saanut olla auki jos kiinni olevat takaponnarit hiukset ei ois tulleet siihen roikkumaan vasten minun tahtoa. Mun hiukset joutuu kuitenkin aina tekemään niinkuin minä haluan. Ehkä ne vähitellen tästä oppii olemaan nätisti.
- Anonyymi
Nyt on kaikki hiukset kiinni, mä oon nyt voittaja ja menen nukkumaan voittajana.
Hiukset hävisi minulle ja ovat kaikki nyt kiinni.❤️ Käänsin vielä kumilenkillä S kirjaimen muotoon mulle aiemmin vittuilleet ja roikkuneet hiukset. 🙏🤗 Tää tukka on vaan iso työ avata aamulla ennen töihin menoa.
En mieti sitä nyt. Tukka pysyy yön yli kiinni ❤️ ja minä menen nukkumaan 😴- Anonyymi
Minun pää= tukka tekee siellä niinkuin minä vaadin/ haluan 🤗🙏
- Anonyymi
Aja kaljuksi tai osta avoauto,niin kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3641646- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt71032- 2851005
- 82991