Nyt se on ohi

Nyt se on ohi, kipu,kärsimys, jo vuoden ajan oon sua rakastanut ja päätit valita jonkun säälittävän bemari miehen, joka ei varmastikkaan rakasta sua yhtä paljon kuin mä. Ja sit oletat vielä musta et oon joku säälittävä animenörtti ja muuta paskaa, ja koitat käyttäytyä kovasti, vaikka et pohjimmiltas oo sellanen, on sullakin vittu touhut.

Toivottavasti joku päivä uskot mun loputtomaan rakkauteen ja sen aitouteen, tällä hetkellä en tunne mitään, koska niin julmasti mua kohtelit, et edes tunne mua, silti vaan oletat ja oletat, kuka niitä ajatuksia sinne sun päähäs pistää?

Se bemarimieskö johon oot niin rakastunut? Voitan sen rakkauden 100-0.
12878
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Vttu sä kyl jaksat.
Ei ole Veera nimistä edes.
Joko sä keksit näitä kaikkia tai sit sä olet liikaa harhoissasi kuvitellut toisten kirjoituksia toisen kirjoittamiksi. Mitää bemmu kuskei ei oo ees ku sun kirjoituksissa ja päässä.

Äänestä
  • Aloittaja

Ei liity palstaan mitenkää.

Äänestä

• BPDBunny6666 kirjoitti:

Ei liity palstaan mitenkää.

Liittyypäs mitenkään. Mut ihan kuin vaan.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00002 kirjoitti:

Liittyypäs mitenkään. Mut ihan kuin vaan.

Joku palstaharha sit vissiin?

Äänestä

Taidat olla luuseri, joka märisee jonkun naisen perään. Olet todella naurettava, maailma on täynnä naisia.

1Äänestä
  • Aloittaja

Ei ketään hänen veroistaan ole. Et ymmärtäisi..

Äänestä

Aloittaja

veera miks kidutat mua, henkistä väkivaltaa, ja sattuu, en kestä enää, mikset tajuu mitään..

Äänestä
  • Aloittaja

saatko jotain sadistista nautintoa mun kivusta kun kärsin?

Äänestä

• Aloittaja

BPDBunny6666 kirjoitti:

saatko jotain sadistista nautintoa mun kivusta kun kärsin?

insta accountit menee vaan estolle.. huoh :(

Äänestä

• Aloittaja

BPDBunny6666 kirjoitti:

insta accountit menee vaan estolle.. huoh :(

ja kidutus vaan jatkuu... oonks mä joku lelu vai...

Äänestä

• BPDBunny6666 kirjoitti:

ja kidutus vaan jatkuu... oonks mä joku lelu vai...

En tiiä sun tilanteesta mut tuolle tääl tuntuu myös.

Äänestä

Lakkaa märisemästä ota teslanainen!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

BPDBunny6666 kirjoitti:

Nyt se on ohi, kipu,kärsimys, jo vuoden ajan oon sua rakastanut ja päätit valita jonkun säälittävän bemari miehen, joka ei varmastikkaan rakasta sua yhtä paljon kuin mä. Ja sit oletat vielä musta et oon joku säälittävä animenörtti ja muuta paskaa, ja koitat käyttäytyä kovasti, vaikka et pohjimmiltas oo sellanen, on sullakin vittu touhut.

Toivottavasti joku päivä uskot mun loputtomaan rakkauteen ja sen aitouteen, tällä hetkellä en tunne mitään, koska niin julmasti mua kohtelit, et edes tunne mua, silti vaan oletat ja oletat, kuka niitä ajatuksia sinne sun päähäs pistää?

Se bemarimieskö johon oot niin rakastunut? Voitan sen rakkauden 100-0.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu