Nyt se on ohi, kipu,kärsimys, jo vuoden ajan oon sua rakastanut ja päätit valita jonkun säälittävän bemari miehen, joka ei varmastikkaan rakasta sua yhtä paljon kuin mä. Ja sit oletat vielä musta et oon joku säälittävä animenörtti ja muuta paskaa, ja koitat käyttäytyä kovasti, vaikka et pohjimmiltas oo sellanen, on sullakin vittu touhut.
Toivottavasti joku päivä uskot mun loputtomaan rakkauteen ja sen aitouteen, tällä hetkellä en tunne mitään, koska niin julmasti mua kohtelit, et edes tunne mua, silti vaan oletat ja oletat, kuka niitä ajatuksia sinne sun päähäs pistää?
Se bemarimieskö johon oot niin rakastunut? Voitan sen rakkauden 100-0.
Nyt se on ohi
12
761
Vastaukset
- Anonyymi
Vttu sä kyl jaksat.
Ei ole Veera nimistä edes.
Joko sä keksit näitä kaikkia tai sit sä olet liikaa harhoissasi kuvitellut toisten kirjoituksia toisen kirjoittamiksi. Mitää bemmu kuskei ei oo ees ku sun kirjoituksissa ja päässä.- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
Ei liity palstaan mitenkää.
Liittyypäs mitenkään. Mut ihan kuin vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Liittyypäs mitenkään. Mut ihan kuin vaan.
Joku palstaharha sit vissiin?
- Anonyymi
Taidat olla luuseri, joka märisee jonkun naisen perään. Olet todella naurettava, maailma on täynnä naisia.
veera miks kidutat mua, henkistä väkivaltaa, ja sattuu, en kestä enää, mikset tajuu mitään..
BPDBunny6666 kirjoitti:
saatko jotain sadistista nautintoa mun kivusta kun kärsin?
insta accountit menee vaan estolle.. huoh :(
BPDBunny6666 kirjoitti:
insta accountit menee vaan estolle.. huoh :(
ja kidutus vaan jatkuu... oonks mä joku lelu vai...
- Anonyymi
BPDBunny6666 kirjoitti:
ja kidutus vaan jatkuu... oonks mä joku lelu vai...
En tiiä sun tilanteesta mut tuolle tääl tuntuu myös.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1804720Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k253626Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572227Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet451419- 721250
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391053- 53973