Jännittää pikkaisen miten huominen päivä sujuu. Sain vakituisen työpaikan. Palkka on hyvä ja siisti työ. Oikeastaan elön nyt unelmaani.
Sain työn postilaatikkona tien varressa. Minuun voi työntää kaikenlaiset postit. Niin lehdet kuin paketitkin. Voi kokeilla miten isot paketit uppoa. Olen nelinkontin tien varressa. Helppo työ. Sen verran lasken farkkuja alas, että postilaatikon suuaukko näkyy.
Viikonloppuisin toimin keskustassa fillarin telineenä samassa tutussa asennossa, johon on kiva etupyörä upottaa.
Nyt olen iloinen. Olen 50 vuotias mies ja itkettää ihan vähän uusi työpaikka on niin hyvä.
Huomenna aloitan uudessa työpaikassa
14
345
Vastaukset
- Anonyymi
Postilaatikkona on ihan mukavaa joskus tulee vaan isompi paketti niin postinjakaja ei saa sitä tungetuksi ahnukseen.
- Anonyymi
Ei siulle postia sinne mehtään tule ole huoleti vaan.
- Anonyymi
Hyvähän se on eläkkeen lisäksi vähän tienata. 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pönttöeläkkeen lisäksi ihan hyvä hanke. Ensi kesäksi sitten suosittelen hankkiutumaan riukuaidan vitsakseksi, https://www.vastavalo.net/albums/userpics/13546/normal__MG_7608.JPG
eli sidos millä muut puuosat yhdistetaan toisiinssa. Notkeutta kyllä vaaditaan jonkin verran.
- Anonyymi
Tilasin Caterpillar dumpperin se tulee tänään. Mukavaa, että olet valmiina 🥰
- Anonyymi
Oho... no täytyy vähän venytellä luukkua, lienee aika mittava paketti? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho... no täytyy vähän venytellä luukkua, lienee aika mittava paketti? 🤔
Kohtuullinen, 33100kg. Mahtunee luukusta vaivatta, ettei tarvi postista hakea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtuullinen, 33100kg. Mahtunee luukusta vaivatta, ettei tarvi postista hakea?
Olemme tulossa BMW llä venyttelemään luukkua. T:Jatkuvasuutelu & Tummelbahn boys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme tulossa BMW llä venyttelemään luukkua. T:Jatkuvasuutelu & Tummelbahn boys
Tökis se jaksaa toisen nimellä jauhaapaskaa. Kuten venäjäntrollinkuuluukin. Milloin käyt seuraavan kerran venäjällä?
- Anonyymi
Onko sijaintisi isäsi ja äitisi välissä?
- Anonyymi
aidshomo
- Anonyymi
kyllä on, tosin isästäni en ole varma
- Anonyymi
Hei sinä joka tilasit sen Caterpillarin, voisitko tulla sen noutamaan, alkaa olla tukala oli kun tuo dumpperi ollut "postilaatikossani" jo päivän. Epäonnistuin juoksukaljan haussa, yritäkääpä itse juosta kun on 30 000 kilon dumpperi suolessa!
- Anonyymi
aidshomo
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167